Aktualności


98 days to go! wg. Brytyjskiego sklepu internetowego game.co.uk tylko tyle dzieli nas od wydania kolejnej odsłony Battlefielda. Czy jest to prawda? Nie zostało to potwierdzone przez EA ale... analogiczna sytuacja wystąpiła z dodatkiem do BF:2142, co prawda wtedy był to sklep w Szwajcarii, który zawsze miał "pewne" źródło. Jak jest w tym przypadku? Zgodnie z listem, o którym pisaliśmy nie tak dawno temu w styczniu okaże się oficjalna nota EA.
A więc na dziś prawdopodobna data wydania Battlefield 3 to 28/03/2008

Komentarze

[01] Premator
16:30 21-12-2007
0
Hmm, osobiście w samo istnienie BF3 to wierzę, ale te 98 dni to mi się wydaje za mało: albo to oznacza, że nie są sami pewni co już mają i podali datę mniej więcej, albo ta data to podpucha by rozgrzać graczy. 4 miesiące na wsprwadzenie nowej gry na rynek to mało... kapania musi już trwać, demka, screeny... a tu nic, nihil, null, zero...

... a może EA myśli że my jak te psy, na ochłapy ze stołu czekamy....
[02] $towarzysz$
16:36 21-12-2007
0
to który będzie to już cud Tuska... a trzeci, czekamy na kolejne
[03] MATiASSek
16:54 21-12-2007
0
Mheh,podobna teorie miałem.Mam tylko nadzieje że to prawda :]
[04] Masterkillerek
17:03 21-12-2007
0
Nie pozostaje nam nic innego jak czekać łupiąc w crysis i CoD4
[05] JAKUBASS
17:55 21-12-2007
0
szczerze to mam to w dup*** Kolejny zbugowany gniot robiony za pięć dwunasta
[06] Jan_Twardowski
17:55 21-12-2007
0
Czy dokladnie co do dnia to watpie, ale jest zblizony termin wydania jak najbardziej, w koncu silnik mieli juz od jakiegos czasu, Bf;bc.
[07] Szatan
18:01 21-12-2007
0
Mialem nadzieję, ze pojda po rozum do glowy, posiedza ile trzeba nad usprawnieniem silnika, testami itp i BF3 wyjdzie 'when its done'.
Klops. Najpierw premiera, a pozniej latanie patchami dziur..
Zostaje nadzieja, ze sie myle
[08] olecha
18:26 21-12-2007
0
wydadzą kolejnego crapa jak BF 2142 nie mogliby ponaśladować konkurencji i wydać kiedy faktycznie będzie bezbłędów większych jakiś . Mogą sobie pozwolić na duże obsuwy czasowe...
[09] jurgens
19:51 21-12-2007
0
I czym to się ma różnić od poprzedniej wersji?
[10] Cheetah [PL]
19:53 21-12-2007
0
Tylko i wyłącznie numerkiem na pudełku
[11] Barcel
20:57 21-12-2007
0
i tu się (najprawdopodobniej) mylicie panowie. BF3 mam mieć 1. system auto-fix (gra sama usuwa bugi i błędy jakie zauważy) 2. dużo lepszą grafikę 3. (podobno) model zniszczeń budynków
[12] skiLLer
21:02 21-12-2007
0
Taa 98 dni .... pewnie bedzie na nastepne swieta
[13] Wyspa
21:03 21-12-2007
0
IMO to będzie konwersja BF: BC pod PC jeżeli chca tak wcześnie wypuiścić... problem z tym iz pewnei konwersja z Xpudła na PC a nie na odwrót więc spodziewać sie można bugów...
[14] Jan_Twardowski
21:25 21-12-2007
0
Biorac pod uwage cryenginie2 wszyscy producenci beda sie spieszyc tak samo jest z DNf, biorac pod uwage ,ze w marcu 2008 ma wyjsc Crysis 2... podobno z jeszcze lepsza grafika ( ciekawe czy bugow bedzie mial wiecej, ale chyba wiecej nie mozna) to pozostale produkty beda przy nim wygladac slabo. Kto gral w crysisa chociazby na medium i widzial np. Frontlines to wie o czym mowie - A nie naleze do typow dla ktorych grafika jest najwazniejsza ( w bf all na low)
[15] Masterkillerek
21:49 21-12-2007
0
Crysis 2? A nie czasem Farcry 2 ?:P
[16] bibol
21:55 21-12-2007
0
I teraz to nie wiem cieszyc sie czy plakac, ale po glebszym zastanowieniu jesliby byla to prawda to czuje jakies przygnebienie Za wczesnie na bf 3 jak juz to powinien wyjsc pod koniec 2008, a tak to cos widze ze EA robi z BFa cos w stylu serii FIFA i mniej wiecej w corocznych odstepach bedzie nam funodowala wlasciwie ta sama gre z niewielkimi modyfikacjami
[17] Jan_Twardowski
22:04 21-12-2007
0
I Cry2 w marcu FarCry2 miesiac pozniej - wedlug tego co mowi crytek... do tego co mowia trzeba podchodzic z DUZA rezerwa.
[18] Masterkillerek
22:32 21-12-2007
0
Jak tam sobie chcecie Ja i tam mam problemy z netem
[19] Ragni
22:45 21-12-2007
0
Wersja rozwojowa BF:BC oto czym to będzie... pójdą na łatwiznę, to jest pewniejsze niż w banku.
[20] Sodowy
22:46 21-12-2007
0
To moze i jest data premiery ale pewnie oficialnej zapowiedzi bf3
[21] wojo44
23:25 21-12-2007
0
Wcześniej słyszałe że wyjdzie w roku 2009. Z resztą BF3 obchodzi mnie tyle ile zeszłoroczny śnieg. Dlaczego? Bo znowu ma być współczesne pole walki(mam na nie uczulenie-wole DWŚ). A co do niszczenia budynków-pewnie bujda na resorach.
[22] Who??
00:49 22-12-2007
0
Dlaczego?? Pierwsza hicior w którym dało sie cokolwiek zniszczyć był Red Faction z 2001r. Mamy już prawie 2008 wiec może ktoś nareście coś robi i to może będzie EA z BF 3. A czasy współczesne dalej są aktualne pod wzgledem pola walki. Mi samemu nawet bardziej chce sie grac w BF2 niż BF 2142. Jedno mnie boli że najprawdopodobniej po wyjściu BF 3 będzie mnie czekała zmiana sprzętu
[23] lukas00000
08:07 22-12-2007
0
EA schodzi na psy, już nawet kultowe serie potrafi kompletnie zepsuć.
[24] MATiASSek
10:06 22-12-2007
0
No faktycznie Ea zeszła na psy...Ciekaw jestem skad sie biora wtedy gracze,masa graczy,jesli nowe bfy to gnioty.kocham takie narzekanie,gra zapowiada sie niezle,jesli Ea sie wezmie moze wyjsc prawdziwy nastepca bf2 a niektorzy juz jada po grze jak traktorem po polu
[25] Hokahey
12:08 22-12-2007
0
Ja bym wolałby żeby BF3 był godnym następcą BF1942 - imho najlepszej części no i oczywiście aby to było okres WW2
[26] skandal
12:19 22-12-2007
0
jestem stary, zapijaczony, w nic innego niż bf'y nie gram i niecierpliwie czekam na BF3. Damn Beer
[27] Adasi
13:26 22-12-2007
0
Fakt ze BF2 jest gra która jest nieprawdopodbnie zajebista, ale osobiście nie wierze w sukces BF3. Od jakiegos czasu juz wszystko robią na pałe. Np Need for Speed w którego zawsze lubiłem grać od jakiegoś czasu jest jednym ze słabszych tytułów. To samo BF2142. Najbardziej śmieszą mnie ludzie którzy go zachwalają, bo dla mnie to jest tak jakby na mnie ktoś pluł a ja bym się cieszył że deszczyk pada. Dlatego narazie bardzo podoba mi się frontlines bo widać, że ludzie którzy to robią mają łeb na karku i robią tę grę z sensem, przyjmują zgłoszenia o bugach od graczy i na bieżąco je poprawiają. Wchodze na jakis serwer codziennie, ilosc klanow ktora juz w to gra jest ogromna, sam sie nadziwic nie moge. Gdyby BF3 miał taki support i był tak tworzony to napewno byłby jeszce lepszą grą niż BF2, ja jednak nie wierze że tak będzie bo EA robi już wzsystko na pyte, byleby zrobić, byleby sprzedać, co tam że gra sie utrzyma tyle co nic, czego najlepszym przykładem jest 2142 który jest gównem jakich mało.
[28] kan3ra
14:14 22-12-2007
0
Adasi dla mnie to co ty mowisz swiadczy o tobie jak o jakimś plebie, nie wierzysz w EA, nie podoba ci sie bf2142 to co ty tu robisz, nie rozumiem jak nie mozna lubic bf2142 skoro bf2 lubiles a bf2142 to krok na przod od tego co mozesz zobaczyc w poprzednim tytule. ten sam silnik mniej klas ale bardziej rozbudowane, wiecej unlockow a co za tym idzie wieksza przyjemnosc ze zdobywania rang i osobiscie wydaje mi sie ze BF2142 jest bardziej wiarygodny od tego co mozemy zobaczyc w ffow jesli chodzi o pojazdy . nie wierzysz w ea-graj w CoD-a, bo z takim napaleniem to zycze powodzenia, uwierz w EA a nie z gory zakladasz ze BF3 bedzie niewpalem
[29] sitan93
14:27 22-12-2007
0
Super ze chociaz jakas nowinka a do teo sklepu game to mam jakes 15 min z mojej chaty (teraz to rzeba sie w nowy sprzet uzbrojic :D
[30] sitan93
14:33 22-12-2007
0
a wogule to niewiadomo jki on bedzie niekomentujcie jaki bedzie bo jeszcze go niema i dopiero ma byc wiec miejmy nadzieje ze wyjdzie jako wielka nowa gra !
[31] Hyundai139
14:50 22-12-2007
0
srututu pęczek drutu, dopóki nie zobaczę nie uwierzę
[32] Tom@s
15:23 22-12-2007
0
hahah, skandal rulezz!
zobaczymy czy będzie to warte powrotu do BFa... chociaż szczerze w to wątpię
[33] Jan_Twardowski
16:15 22-12-2007
0
Nie widzialo a gadalo...

Wyjdzia gra, zobaczymy, ocenimy.
[34] Aproxymat
17:00 22-12-2007
0
Jasne, na razie to tylko spekulacje i wnioskowania na podstawie dotychczasowych zachowań EA. Ale poza tym nic właściwie pewnego nie wiemy. Może być spektakularna klapa, a może się okazać, że to jednak będzie to rzecz całkiem udana a może i hit? Zapowiedzi BF2 też były sceptycznie przyjmowane przez graczy z czasów BF42.
Tym co trochę zniechęca, wydaje się utrzymanie "trójki" w czasach współczesnych (przy oczekiwaniach powrotu do II w.ś.), to nie wydaje się postępem w porównaniu z BF2 (w dodatku z tylko dwiema frakcjami). Ale zobaczymy, po prostu zobaczymy...
[35] Adasi
21:28 22-12-2007
0
kan3ra - jestes idealnym przykladem osoby na którą poluje obecnie EA. Nic dodać nic ująć.
Aproxymat - oczywiscie, to wszystko są spekulacje, ja opisałem jak ja widze obecną sytuację i myśle, że nie jedna osoba sie ze mną zgodzi. Co do oczeikwań powrotu do II w.ś. , to te oczekiwania są jednostkowe, wiekszość osób woli teraźniejszość lub ewentualnie LEKKĄ ! przyszłość. Nie grzanie z buta non stop wielkich połaci terenu jak w FH2 i nie latanie samokopterem czy chodzenie mechem lub driftowanie czołgiem. Jakby BF3 był identyczny jak BF2 ale z nowymi mapami i poprawionymi kilkoma bugami to myśle że byłby to nowy hit w którego napewno bym grał, jednak jak juz pisalem jestem obecnie mocno sceptycznie nastawiony, tylko dlatego ze widze co sie dzieje. Ja sie wcale EA nie dziwie ze robi to co robi, mi sie to owszem nie podoba, ale biznes to biznes. Dlatego właśnie ogarnia mnie gromki śmiech kiedy czytam nieprawdopodobnie pozytywne komenty na temat 2142 czy NFS: Carbon/PornSteet i jak to EA dba o graczy zeby zapewnic im najlepsza rozrywke. Ea dba, ale o swoj portfel a nie o wasze zadowolenie, choc jedno z drugim jest scisle zwiazane.
[36] Daszek
21:34 22-12-2007
0
komercha 100%
[37] Sitan93
21:53 22-12-2007
0
zgadzam sie co do 99% z Adasi :D tak trzymac !!!!
[38] RPK_Tanatos
23:46 22-12-2007
0
BF2 to pierwsza gra w którą zagrałem w sieci, BF3 będzie drugą.
Bzdury fantasy typu BF2142, czy Crisis są dla dzieciaków, ja lubie postrzelać z czegoś co naprawdę istnieje.
[39] Solimo
07:34 23-12-2007
0
W BF2 gra się jeszcze jakieś 4v4/8v8?
[40] DCK_PL
03:38 24-12-2007
0
gra sie gra i bedzie sie grac Tanatos bf2 to tez moja pierwsza gra w sieci i gram w nia caly czas jak mam tylko wolna chwile ale niestety jest malo czasu na granie teraz z mojej strony
[41] RPK_Tanatos
00:33 25-12-2007
0
No to mam nadzieję DCK że sie spotkamy w BF3, może naucze sie do tej pory latać, bo odkąd próbuję latać na dżoju, ląduję gdzieś na skałach
No i może wreszcie rakiety z Fek będą dolatywać do tych pieprzonych J-10, bo narazie to każda w inną stronę >
[42] look
17:43 25-12-2007
0
wg. gry.wp.pl BF3 będzie oparty na endżajnie Frostbite DX
Jego możliwości tutaj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Frostbite_Engine
[43] look
18:07 25-12-2007
0
a tutaj próbka z Bad Company:
http://www.youtube.com/watch?v=tLWPwWgAW7A
[44] llamarop
20:12 26-12-2007
0
"Bzdury fantasy typu BF2142, czy Crisis są dla dzieciaków, ja lubie postrzelać z czegoś co naprawdę istnieje."

Co ci daje strzelanie z czegoś co istnieje na monitorze komputera???? Rozbrajają mnie goście piszący że fantasy jest nudne - jak Cie nie kręci to nie ruszaj. Dla mnie real jest nudny
[45] RedStar
11:23 27-12-2007
0
28/03? chyba raczej 3 dni pozniej haha
[46] Adasi
01:40 28-12-2007
0
A mnie bawia Ci ktorzy nie rozróżniają fantasy od fantastyki.
[47] RPK_Tanatos
00:43 31-12-2007
0
Zabawny to ty jesteś bo fantasy jest częścią fantastyki, nikt tu Miodkiem nie jest, a wiadomo o co chodzi.
Ja w swojej wypowiedzi miałem na myśli że BF2142 to coś wymyślonego co nie istnieje, czyli doskonale pasuje tu wyraz fantasy - z ang. fantazja.
Ale dla pewności pocytaj sobie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Fantastyka
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fantasy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fantastyka_naukowa
[48] Szatan
15:28 03-01-2008
0
Tanatos, rozumiem ze czity w bf2142 to ta magia o ktorej pisza na wikipedii pod haslem fantasy?
A Tytan w grze pojawia sie jako nawiazanie do mitologii USA, tak? ;>
[49] Fryzjer
14:38 05-01-2008
0
Tanatos, Adasi faktycznie jest zabawny.

A Ty głupi, bo fantasy jest poddziedziną fantastyki. Oznacza to tyle, że traktuje o bardzo specyficznych realiach.

Fantasy ma tyle wspólnego z BF2412 co Ty z inteligencją i profesorem Miodkiem, na którego się powołałeś. Gdyby FANTASTYKA była częścią FANTASY, wtedy Twój post byłby trafny.

Tak poza wszystkim, post Adasiego nie był skierowany do Ciebie. Wyprzedzając Twój komentarz, odpowiem : Nie. Nie oczekuję, żebyś to zrozumiał.

"Kostium tych utworów jest zazwyczaj, choć nie zawsze, średniowieczny lub starożytny, ewentualnie renesansowy lub zbliżony do epoki wczesnoprzemysłowej"

Wybacz agresywny ton mojego postu, lecz nie mogę zdzierżyć kiedy widzę jak błyszczeć próbują typki z jakże unikalną ksywką TANATOS oraz przedrostkiem RPK stojącym przed nią. Zapomniałem o tagu [NSZ] przed całym tym bagnem.

Pozdrawiam;)

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!