 
Aktualności
                Info prosto od DRE   
 
4fun to nowy projekt ludzi z czterech polskich klanów: SPQR , PRGKV , Recondo i ejw.
Ale o co chodzi ? Głównym zadaniem jakie sobie stawiamy jest dobra zabawa, stworzenie nowej jakości ponad podziałami polskiej sceny BF:V.
Nad całością projektu piecze sprawuje Arcibalt [ gg 4832517 ]. Oczywiście chętnych [ klany ] zapraszamy do wspólnej gry.
Całość wygląda tak, że grupa chętnych wchodzi na wspólnego TSa i rozgrywa sparingi lub mecze. Więcej informacji u Arcibalta.
Ja w to wchodzę 
 
            
            
         
 4fun to nowy projekt ludzi z czterech polskich klanów: SPQR , PRGKV , Recondo i ejw.
Ale o co chodzi ? Głównym zadaniem jakie sobie stawiamy jest dobra zabawa, stworzenie nowej jakości ponad podziałami polskiej sceny BF:V.
Nad całością projektu piecze sprawuje Arcibalt [ gg 4832517 ]. Oczywiście chętnych [ klany ] zapraszamy do wspólnej gry.
Całość wygląda tak, że grupa chętnych wchodzi na wspólnego TSa i rozgrywa sparingi lub mecze. Więcej informacji u Arcibalta.
Ja w to wchodzę
 
 
            
                Wczoraj o 21  Team Poland rozegrał swój kolejny mecz grupowy. Przeciwnikiem była drużyna
 Team Poland rozegrał swój kolejny mecz grupowy. Przeciwnikiem była drużyna  Austrii. Mecz rozgrywano na mapach Ho Chi Minh Trail oraz Operation Game Warden. Mając w pamięci poziom jaki reprezentowała Austria w BF1942 nasza drużyna podeszła do meczu skoncentrowana i gotowa walczyć o każdą flagę do końca. Okazało się jednak że treningi oraz poprawki w taktyce wprowadzone po czwartkowym sparze meczu z iG okazały się na tyle skuteczne że nasz atak był nie do zatrzymania.
 Austrii. Mecz rozgrywano na mapach Ho Chi Minh Trail oraz Operation Game Warden. Mając w pamięci poziom jaki reprezentowała Austria w BF1942 nasza drużyna podeszła do meczu skoncentrowana i gotowa walczyć o każdą flagę do końca. Okazało się jednak że treningi oraz poprawki w taktyce wprowadzone po czwartkowym sparze meczu z iG okazały się na tyle skuteczne że nasz atak był nie do zatrzymania.
Operation Game Warden
 NVA 143:0
 NVA 143:0  US
 US 
 US 170 :0
 US 170 :0  NVA
 NVA
Ho Chi Minh Trail
 US 90 - 0
 US 90 - 0  NVA
 NVA
 NVA 135 - 0
 NVA 135 - 0  US
 US
ogólnie
 538 - 0
 538 - 0 
 
Na koniec mały UPDATE i wypowiedź Piaska:
Ho Chi Minh Trail wygraliśmy do zera, to jest nie lada wyczyn.
Jako NVA broniłem czołgiem małej świątyni.
Przez 70% czasu nic się nie działo udało im się jednak przedrzeć wschodnią stroną i zabrać północną flagę.
Potem odbiliśmy północ i trzymaliśmy ich z ticket drainem pod koniec udało im się ponownie przejąć północ 2 minuty do końca rundy mieli 20 ticketów chcieliśmy bardzo wygrać do zera więc ruszyliśmy na wybijankę 8 sekund przed końcem rundy ostatni austriak poległ. Po stronie US grałem czołgiem w obronie bazy i jako wsparcie wioski walczylismy dzielnie o bazę i mimo respa wietkongu udawało nam się ją obronić i przejąć ponownie w 2 do 4 osób w czasie kiedy oni wykrwawiali się próbując przejąć bazę, my zajeliśmy im flagi północne, zostawiając ponownie małą świątynię znów zaledwie na pół minuty przed końcem rundy wybiliśmy ostatnich austriaków.
Gamewarden w US grałem jako pilot gunshipa odparłem wszystkie lotnicze ataki wroga ginąc jedynie raz kiedy spadły mi fps do kilku i zawadziłem o drzewo boby7 jako gunman był w 100% skuteczny mimo lagów spowodowanych pauzą.
            
         Team Poland rozegrał swój kolejny mecz grupowy. Przeciwnikiem była drużyna
 Team Poland rozegrał swój kolejny mecz grupowy. Przeciwnikiem była drużyna  Austrii. Mecz rozgrywano na mapach Ho Chi Minh Trail oraz Operation Game Warden. Mając w pamięci poziom jaki reprezentowała Austria w BF1942 nasza drużyna podeszła do meczu skoncentrowana i gotowa walczyć o każdą flagę do końca. Okazało się jednak że treningi oraz poprawki w taktyce wprowadzone po czwartkowym sparze meczu z iG okazały się na tyle skuteczne że nasz atak był nie do zatrzymania.
 Austrii. Mecz rozgrywano na mapach Ho Chi Minh Trail oraz Operation Game Warden. Mając w pamięci poziom jaki reprezentowała Austria w BF1942 nasza drużyna podeszła do meczu skoncentrowana i gotowa walczyć o każdą flagę do końca. Okazało się jednak że treningi oraz poprawki w taktyce wprowadzone po czwartkowym sparze meczu z iG okazały się na tyle skuteczne że nasz atak był nie do zatrzymania. NVA 143:0
 NVA 143:0  US
 US  US 170 :0
 US 170 :0  NVA
 NVAHo Chi Minh Trail
 US 90 - 0
 US 90 - 0  NVA
 NVA NVA 135 - 0
 NVA 135 - 0  US
 USogólnie
 538 - 0
 538 - 0 
Na koniec mały UPDATE i wypowiedź Piaska:
Ho Chi Minh Trail wygraliśmy do zera, to jest nie lada wyczyn.
Jako NVA broniłem czołgiem małej świątyni.
Przez 70% czasu nic się nie działo udało im się jednak przedrzeć wschodnią stroną i zabrać północną flagę.
Potem odbiliśmy północ i trzymaliśmy ich z ticket drainem pod koniec udało im się ponownie przejąć północ 2 minuty do końca rundy mieli 20 ticketów chcieliśmy bardzo wygrać do zera więc ruszyliśmy na wybijankę 8 sekund przed końcem rundy ostatni austriak poległ. Po stronie US grałem czołgiem w obronie bazy i jako wsparcie wioski walczylismy dzielnie o bazę i mimo respa wietkongu udawało nam się ją obronić i przejąć ponownie w 2 do 4 osób w czasie kiedy oni wykrwawiali się próbując przejąć bazę, my zajeliśmy im flagi północne, zostawiając ponownie małą świątynię znów zaledwie na pół minuty przed końcem rundy wybiliśmy ostatnich austriaków.
Gamewarden w US grałem jako pilot gunshipa odparłem wszystkie lotnicze ataki wroga ginąc jedynie raz kiedy spadły mi fps do kilku i zawadziłem o drzewo boby7 jako gunman był w 100% skuteczny mimo lagów spowodowanych pauzą.
                Niestety niedziela to nie był udany dzień dla nas. Przegraliśmy dwa mecze, jeden w CB Open Cup, a drugi w Infantry ladderze. Do meczu z  ASSI podchodziliśmy pełni nadzeji, że uda nam się wygrać i osiągnąć upragniony finał. Nietety już pierwsza runda na UN Berlin pokazała, że może to być bardzo trudne lub wręcz niemożliwe. Zaczęliśmy mecz po stronie Allies i niestety przegraliśmy 0:49. Druga runda po stronie Axis poszła lepiej, ale nie rewelacyjnie 45:0 dla nas. Czas na El Alamain i tu już po pierwszej rundzie wiedzieliśmy, że finał jest poza naszym zasięgiem. Brak lotnictwa i dwie przegrane rundy 0:167 i 0:162. Gratulacje dla ASSI i powodzenia w finale.
 ASSI podchodziliśmy pełni nadzeji, że uda nam się wygrać i osiągnąć upragniony finał. Nietety już pierwsza runda na UN Berlin pokazała, że może to być bardzo trudne lub wręcz niemożliwe. Zaczęliśmy mecz po stronie Allies i niestety przegraliśmy 0:49. Druga runda po stronie Axis poszła lepiej, ale nie rewelacyjnie 45:0 dla nas. Czas na El Alamain i tu już po pierwszej rundzie wiedzieliśmy, że finał jest poza naszym zasięgiem. Brak lotnictwa i dwie przegrane rundy 0:167 i 0:162. Gratulacje dla ASSI i powodzenia w finale.
 UKF vs
 UKF vs  ASSI
 ASSI
UN_Berlin:
UKF (Allies) 0:49 ASSI (Axis)
UKF (Axis) 45:0 ASSI (Allies)
El Alamain:
UKF (Allies) 0:167 ASSI (Axis)
UKF (Axis) 0:162 ASSI (Allies)
W sumie: 45:378 dla ASSI
Drugi niedzielny mecz to potyczka UKF FraG TeaM z
 UKF FraG TeaM z  PenisEnlargementPills. Niestety nasz serwer wynajęty od Game-Hosting miał problemy z mapami Infantry Mod i musieliśmy grać na zaproponowanym przez przeciwnika. My mieliśmy na nim  80 pinga oni 15, dalszy komentarz jest zbędny. Szkoda straconych punktów, ale sobie odbijem w następnym meczu
 PenisEnlargementPills. Niestety nasz serwer wynajęty od Game-Hosting miał problemy z mapami Infantry Mod i musieliśmy grać na zaproponowanym przez przeciwnika. My mieliśmy na nim  80 pinga oni 15, dalszy komentarz jest zbędny. Szkoda straconych punktów, ale sobie odbijem w następnym meczu  . Mecz rozegraliśmy na SnowStorm i Town Square Trouble, a zakończył się wygraną Szwedów 338:172.
. Mecz rozegraliśmy na SnowStorm i Town Square Trouble, a zakończył się wygraną Szwedów 338:172.
            
            
         ASSI podchodziliśmy pełni nadzeji, że uda nam się wygrać i osiągnąć upragniony finał. Nietety już pierwsza runda na UN Berlin pokazała, że może to być bardzo trudne lub wręcz niemożliwe. Zaczęliśmy mecz po stronie Allies i niestety przegraliśmy 0:49. Druga runda po stronie Axis poszła lepiej, ale nie rewelacyjnie 45:0 dla nas. Czas na El Alamain i tu już po pierwszej rundzie wiedzieliśmy, że finał jest poza naszym zasięgiem. Brak lotnictwa i dwie przegrane rundy 0:167 i 0:162. Gratulacje dla ASSI i powodzenia w finale.
 ASSI podchodziliśmy pełni nadzeji, że uda nam się wygrać i osiągnąć upragniony finał. Nietety już pierwsza runda na UN Berlin pokazała, że może to być bardzo trudne lub wręcz niemożliwe. Zaczęliśmy mecz po stronie Allies i niestety przegraliśmy 0:49. Druga runda po stronie Axis poszła lepiej, ale nie rewelacyjnie 45:0 dla nas. Czas na El Alamain i tu już po pierwszej rundzie wiedzieliśmy, że finał jest poza naszym zasięgiem. Brak lotnictwa i dwie przegrane rundy 0:167 i 0:162. Gratulacje dla ASSI i powodzenia w finale. UKF vs
 UKF vs  ASSI
 ASSIUN_Berlin:
UKF (Allies) 0:49 ASSI (Axis)
UKF (Axis) 45:0 ASSI (Allies)
El Alamain:
UKF (Allies) 0:167 ASSI (Axis)
UKF (Axis) 0:162 ASSI (Allies)
W sumie: 45:378 dla ASSI
Drugi niedzielny mecz to potyczka
 UKF FraG TeaM z
 UKF FraG TeaM z  PenisEnlargementPills. Niestety nasz serwer wynajęty od Game-Hosting miał problemy z mapami Infantry Mod i musieliśmy grać na zaproponowanym przez przeciwnika. My mieliśmy na nim  80 pinga oni 15, dalszy komentarz jest zbędny. Szkoda straconych punktów, ale sobie odbijem w następnym meczu
 PenisEnlargementPills. Niestety nasz serwer wynajęty od Game-Hosting miał problemy z mapami Infantry Mod i musieliśmy grać na zaproponowanym przez przeciwnika. My mieliśmy na nim  80 pinga oni 15, dalszy komentarz jest zbędny. Szkoda straconych punktów, ale sobie odbijem w następnym meczu  . Mecz rozegraliśmy na SnowStorm i Town Square Trouble, a zakończył się wygraną Szwedów 338:172.
. Mecz rozegraliśmy na SnowStorm i Town Square Trouble, a zakończył się wygraną Szwedów 338:172.
            
                To na co gracze niektórych z innych gier musieli czekać najwyżej kilka tygodni (niekiedy było to częścią samej gry), wreszcie, po ponad 2 latach ujrzy światło dzienne także na platformie Battlefield. O czym mowa? Oczywiście o BFTV, modzie pozwalającemu na zapisywanie demek czyli filmików z gry, a jak zapowiadają autorzy już niedługo także dane nam będzie oglądanie meczy na żywo! Póki co projekt dotyczy jedynie BF1942 ale i tak jest to poważny krok w dziejach ludzkości (  ) i należy wierzyć, że już niedługo doczekamy się podobnej modyfikacji dla platformy BFV. Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony projektu, a także do przeczytania artykułu na jego temat, nazwanego bardzo trafnie: BFTV - The dream is nearing reality...
 ) i należy wierzyć, że już niedługo doczekamy się podobnej modyfikacji dla platformy BFV. Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony projektu, a także do przeczytania artykułu na jego temat, nazwanego bardzo trafnie: BFTV - The dream is nearing reality...
            
            
         ) i należy wierzyć, że już niedługo doczekamy się podobnej modyfikacji dla platformy BFV. Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony projektu, a także do przeczytania artykułu na jego temat, nazwanego bardzo trafnie: BFTV - The dream is nearing reality...
 ) i należy wierzyć, że już niedługo doczekamy się podobnej modyfikacji dla platformy BFV. Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony projektu, a także do przeczytania artykułu na jego temat, nazwanego bardzo trafnie: BFTV - The dream is nearing reality...
            
Od niedawna rozpoczęła swoje działanie oficjalan strona Team Poland.
Jej twórcy to:
 Micha - organizator
 Micha - organizator Ognos - organizator
 Ognos - organizator Mafi - webmaster
 Mafi - webmasterJak narazie nie wiele drużyn reprezentujących Polskę jest zarejestrowanych. Miejmy nadzieje że szybko się to zmieni, bo pomysł jest świetny i jest nadzieja na powstanie serwisu informującego o wydarzeniach i meczach Team Poland. Zapraszam wszystkich do regularnego odwiedzania strony i czynnego uczestnictwa w tworzeniu jej.
Podawane są wiadomości i wyniki meczy wszystkich reprezentacji grajacych w CB Nations Cup.
Strona jest hostowana przez GamesNet.pl.

Kolejna odsłona tej modyfikacji. Wcześniejsza wersja nie zebrała zbyt przychylnych opinii graczy i ekipa odpowiedzialna za ten produkt wzięła to sobie mocno do serca, a uwieńczeniem tego jest właśnie poprawka .35 (update z .30 do .35).
 
  
  
  
 
BushWar .35 Patch - 76.84MB (Client - wersja dla graczy updejt z v .30 do .35)
BushWar
Websight
Gaming4All
BushWar .35 Dedicated Server - 37.42MB (serwer dedykowany)
BushWar - Hasło do archiwum "zerothreefive"
Gaming4All
fpscentral
BushWar .30 Full Install - 343.55MB (pełna wcześniejsza wersja)
BushWar
FPSCentral
BFWorld.net
Gaming4All
Strona projektu: BushWar
                1 grudnia pojawił się patch 1.61b. Powodem stworzenia go był odkryty przez Luigi Auriemma exploit (brak informacji o co dokładnie chodzi). Chwilowo Clan Base odradza instalowanie go, a to dlatego że większość serwerów działa na Linuxie, a nie ma jeszcze łatki dla tego systemu. Jest to uaktualnienie z 1.6 do 1.61b.
Patch można pobrać stąd:
ftp.tpnet.pl
EA Games - Klient
XLON - Klient
IHETS - Klient
InteleNet.net - Klient
3D Gamers (Virginia USA) - Klient
3D Gamers (Florida USA) - Klient
GameSevers.net - Klient
ftp.tpnet.pl
EA Games - Serwer (Windows)
XLON - Serwer (Windows)
IHETS - Serwer (Windows)
InteleNet.net - Serwer (Windows)
3D Gamers (Virginia USA) - Serwer (Windows)
GameSevers.net - Serwer (Windows)
            
        Patch można pobrać stąd:
ftp.tpnet.pl
EA Games - Klient
XLON - Klient
IHETS - Klient
InteleNet.net - Klient
3D Gamers (Virginia USA) - Klient
3D Gamers (Florida USA) - Klient
GameSevers.net - Klient
ftp.tpnet.pl
EA Games - Serwer (Windows)
XLON - Serwer (Windows)
IHETS - Serwer (Windows)
InteleNet.net - Serwer (Windows)
3D Gamers (Virginia USA) - Serwer (Windows)
GameSevers.net - Serwer (Windows)

Niespodziewanie pojawiła się nowa oficjalna mini poprawka do Battlefield Vietnam. Patch 1.21 bo taki numer otrzymał ten plik, nie wnosi jakiś ogromnych zmian, jest to po prostu mini zabezpieczenie przed nowo odkrytym exploit’ em (dziurą w kodzie gry). Zalecam pobranie poprawki, ale chwilowe powstrzymanie się z jej instalowaniem, aż administratorzy przestawią serwery do gry na nową wersję.
Uwaga: Poprawka 1.21 przeznaczona jest do instalowania na już zaaplikowaną do gry poprawkę 1.20.
Pobierz: Battlefield Vietnam Incremental 1.20 to 1.21 Client Patch - 10.16 MB (wersja dla graczy)
ftp.tpnet.pl
EA GAMES
FPSCENTRAL
FILEPLANET
Pobierz: Battlefield Vietnam Incremental 1.20 to 1.21 Server Patch - 4.07 MB (wersja dla serwerów windows)
ftp.tpnet.pl
EA GAMES
FPSCENTRAL
FILEPLANET
Niestety jak na razie wersja na serwery pod linuxa nie jest dostępna.
                W ciągu ostatnich 2 miesięcy  Team Enclave powracało z hibernacji do życia. Początkowe sukcesy w lidze ESL zachęciły drużynę do ponownego podjęcia walki w Clan Base. Oto, jak przedstawiały się poszczególne spotkania:
 Team Enclave powracało z hibernacji do życia. Początkowe sukcesy w lidze ESL zachęciły drużynę do ponownego podjęcia walki w Clan Base. Oto, jak przedstawiały się poszczególne spotkania:
-----======= CLAN BASE - Battlefield 1942 Conquest Ladder =======-----
2004.12.01
 Team Enclave vs.
 Team Enclave vs.  //SAMD>>
 //SAMD>>
500 : 0
Awans na 3 pozycję z dorobkiem 1425 punktów!
 3 pozycję z dorobkiem 1425 punktów!
(pierwszy raz w historii polskiej sceny Battlefield 1942 rodzimy klan znajduje się w pierwszej 3-ce w ladderze CB Conquest!)
-----======= ESL - Battlefield 1942 / 8on8+ Ladder =======-----
2004.11.28
 Team Enclave vs.
 Team Enclave vs.  one.magic - bf42
 one.magic - bf42
492 : 0
2004.10.19
 Team Enclave vs.
 Team Enclave vs.  Gottes-Zorn
 Gottes-Zorn
271 : 41
2004.10.12
 Team Enclave vs.
 Team Enclave vs.  German-Operations
 German-Operations
168 : 155
Aktualnie Team Enclave znajduje się na 7 pozycji z dorobkiem 1133 punktów.
 Team Enclave znajduje się na 7 pozycji z dorobkiem 1133 punktów.
Mam nadzieję, że reszta polskich klanów również dołączy do laddera ESL, gdyż aktualnie toczą tam boje jedynie CP's (niestety, pechowe 3 przegrane z rzędu, ale jako że "Poland - First To Fight!" na pewno szybko awansują na pierwszą stronę!) oraz rzeczone
 CP's (niestety, pechowe 3 przegrane z rzędu, ale jako że "Poland - First To Fight!" na pewno szybko awansują na pierwszą stronę!) oraz rzeczone  Team Enclave. Serdecznie zapraszamy!
 Team Enclave. Serdecznie zapraszamy!
            
            
         Team Enclave powracało z hibernacji do życia. Początkowe sukcesy w lidze ESL zachęciły drużynę do ponownego podjęcia walki w Clan Base. Oto, jak przedstawiały się poszczególne spotkania:
 Team Enclave powracało z hibernacji do życia. Początkowe sukcesy w lidze ESL zachęciły drużynę do ponownego podjęcia walki w Clan Base. Oto, jak przedstawiały się poszczególne spotkania:-----======= CLAN BASE - Battlefield 1942 Conquest Ladder =======-----
2004.12.01
 Team Enclave vs.
 Team Enclave vs.  //SAMD>>
 //SAMD>>500 : 0
Awans na
 3 pozycję z dorobkiem 1425 punktów!
 3 pozycję z dorobkiem 1425 punktów!(pierwszy raz w historii polskiej sceny Battlefield 1942 rodzimy klan znajduje się w pierwszej 3-ce w ladderze CB Conquest!)
-----======= ESL - Battlefield 1942 / 8on8+ Ladder =======-----
2004.11.28
 Team Enclave vs.
 Team Enclave vs.  one.magic - bf42
 one.magic - bf42492 : 0
2004.10.19
 Team Enclave vs.
 Team Enclave vs.  Gottes-Zorn
 Gottes-Zorn271 : 41
2004.10.12
 Team Enclave vs.
 Team Enclave vs.  German-Operations
 German-Operations168 : 155
Aktualnie
 Team Enclave znajduje się na 7 pozycji z dorobkiem 1133 punktów.
 Team Enclave znajduje się na 7 pozycji z dorobkiem 1133 punktów.Mam nadzieję, że reszta polskich klanów również dołączy do laddera ESL, gdyż aktualnie toczą tam boje jedynie
 CP's (niestety, pechowe 3 przegrane z rzędu, ale jako że "Poland - First To Fight!" na pewno szybko awansują na pierwszą stronę!) oraz rzeczone
 CP's (niestety, pechowe 3 przegrane z rzędu, ale jako że "Poland - First To Fight!" na pewno szybko awansują na pierwszą stronę!) oraz rzeczone  Team Enclave. Serdecznie zapraszamy!
 Team Enclave. Serdecznie zapraszamy!
            
Można swobodnie pokusić się już o małe podsumowanie dotychczas rozegranych meczy. Jak widać z poniższych tabel
 Team Poland jest bez wątpienia liderem w swojej grupie (3 zwycięstwa) i podliczając punkty liderem całych rozgrywek. Jedynym przeciwnikiem, który wydaje się, że może stanąć na drodze do wyjścia na pierwszym miejscu z grupy dla naszych rodaków to jak na razie
 Team Poland jest bez wątpienia liderem w swojej grupie (3 zwycięstwa) i podliczając punkty liderem całych rozgrywek. Jedynym przeciwnikiem, który wydaje się, że może stanąć na drodze do wyjścia na pierwszym miejscu z grupy dla naszych rodaków to jak na razie  Team Netherlands. I bez wątpienia będzie to najciekawszy i najbardziej emocjonujący mecz grupy A. Reszta zespołów radzi sobie już niestety słabiutko. W grupie B jak widać bez cienia wątpliwości drużyna
 Team Netherlands. I bez wątpienia będzie to najciekawszy i najbardziej emocjonujący mecz grupy A. Reszta zespołów radzi sobie już niestety słabiutko. W grupie B jak widać bez cienia wątpliwości drużyna  Niemiec jak na razie nie ma sobie równych i na swoim koncie ma 2 zwycięstwa, tuż za nimi
 Niemiec jak na razie nie ma sobie równych i na swoim koncie ma 2 zwycięstwa, tuż za nimi  Szwecja z jedną wygraną i dalej już drużyny radzą sobie dość przeciętnie.
 Szwecja z jedną wygraną i dalej już drużyny radzą sobie dość przeciętnie. 
 
A już w następną niedzielę (5 grudnia godzina 21:00) nasz
 Team Poland zmierzy się z
 Team Poland zmierzy się z  Team Austria na mapach: Ho Chi Minh Trail i Operation Game Warden. Jak widać tempo rozgrywek naszej ekipy jest z góry ostro narzucone i praktycznie każdy weekend to jeden mecz grupy A. Wypada jedynie kibicować naszym reprezentantom i życzyć im dalszych sukcesów.
 Team Austria na mapach: Ho Chi Minh Trail i Operation Game Warden. Jak widać tempo rozgrywek naszej ekipy jest z góry ostro narzucone i praktycznie każdy weekend to jeden mecz grupy A. Wypada jedynie kibicować naszym reprezentantom i życzyć im dalszych sukcesów.
                Niewielki update zrzutów ekranowych z ciekawie zapowiadającego się moda Operation Peacekeeper. Miejmy tylko nadzieję, że twórcy tej modyfikacji zdążą przed premierą Battlefield 2. Bo wtedy chyba nie wróżę wielkiej popularności dla ich produkcji.
 
  
  
  
 
 
  
 
Strona projektu: Operation Peacekeeper
            
            
         
  
  
  
  
  
 
Strona projektu: Operation Peacekeeper
                Wczoraj odbyły się dwa mecze z udziałem polskich klanów, oba decydowały o awansie do półfinałów Ligii 2 i 3. 
 Hussaria zmierzył się z
 Hussaria zmierzył się z  ES-INCENDIUM na mapach Battle of Midway i Aberdeen. Niestety mecz zakończył się przegraną 433:111, raport admina CB jest tutaj.
 ES-INCENDIUM na mapach Battle of Midway i Aberdeen. Niestety mecz zakończył się przegraną 433:111, raport admina CB jest tutaj.
Drugi mecz to starcie UnKnown Fighters i
 UnKnown Fighters i  Battlefield Division. Arenami walki były Stalingrad i Guadalcanal. Zaczęliśmy od Stalingradu, a raczej jak zwykle od spamingradu. Bez większych problemów wygraliśmy obie rundy 118:0 jako Axis i 85:0 jako Allies. Po wyrzuceniu kilku ton granatów przenieśliśmy się na wyspę. Guadalcanal to mapa, której się trochę obawialiśmy. Powodem były sparingi na których graliśmy praktycznie bez lotnictwa i za każdym razem dostawaliśmy łupnia. Wkrótce po rozpoczęciu pierwszej rundy po stronie Axis, nasze obawy minęły. Lotnicy szybko uporali się z siłami powietrznymi BFD, a czołgiści z naziemnymi. Po zdobyciu wioski i flagi przy wieży, cierpliwie czekaliśmy aż ticket-drain zrobi swoje. Wygrana 106:22, mimo że wynik jest dość niski, to w tej rundzie nasza dominacja nie była zagrożona nawet przez chwilę. W drugiej rundzie nie było już tak różowo i w powietrzu była bardziej zacięta walka, podobnie na ziemi i wodzie. Wiedząc, że już wygraliśmy mecz nie pchaliśmy się za wszelką cenę do zdobywania flag i spokojnie czekalismy na zakończenie rundy. Jako Allies przegraliśmy 108:64, lecz cały mecz wygraliśmy 373:130. Teraz czeka nas walka w półfinale z
 Battlefield Division. Arenami walki były Stalingrad i Guadalcanal. Zaczęliśmy od Stalingradu, a raczej jak zwykle od spamingradu. Bez większych problemów wygraliśmy obie rundy 118:0 jako Axis i 85:0 jako Allies. Po wyrzuceniu kilku ton granatów przenieśliśmy się na wyspę. Guadalcanal to mapa, której się trochę obawialiśmy. Powodem były sparingi na których graliśmy praktycznie bez lotnictwa i za każdym razem dostawaliśmy łupnia. Wkrótce po rozpoczęciu pierwszej rundy po stronie Axis, nasze obawy minęły. Lotnicy szybko uporali się z siłami powietrznymi BFD, a czołgiści z naziemnymi. Po zdobyciu wioski i flagi przy wieży, cierpliwie czekaliśmy aż ticket-drain zrobi swoje. Wygrana 106:22, mimo że wynik jest dość niski, to w tej rundzie nasza dominacja nie była zagrożona nawet przez chwilę. W drugiej rundzie nie było już tak różowo i w powietrzu była bardziej zacięta walka, podobnie na ziemi i wodzie. Wiedząc, że już wygraliśmy mecz nie pchaliśmy się za wszelką cenę do zdobywania flag i spokojnie czekalismy na zakończenie rundy. Jako Allies przegraliśmy 108:64, lecz cały mecz wygraliśmy 373:130. Teraz czeka nas walka w półfinale z  ASSI-Clan.
 ASSI-Clan.
            
            
         Hussaria zmierzył się z
 Hussaria zmierzył się z  ES-INCENDIUM na mapach Battle of Midway i Aberdeen. Niestety mecz zakończył się przegraną 433:111, raport admina CB jest tutaj.
 ES-INCENDIUM na mapach Battle of Midway i Aberdeen. Niestety mecz zakończył się przegraną 433:111, raport admina CB jest tutaj.Drugi mecz to starcie
 UnKnown Fighters i
 UnKnown Fighters i  Battlefield Division. Arenami walki były Stalingrad i Guadalcanal. Zaczęliśmy od Stalingradu, a raczej jak zwykle od spamingradu. Bez większych problemów wygraliśmy obie rundy 118:0 jako Axis i 85:0 jako Allies. Po wyrzuceniu kilku ton granatów przenieśliśmy się na wyspę. Guadalcanal to mapa, której się trochę obawialiśmy. Powodem były sparingi na których graliśmy praktycznie bez lotnictwa i za każdym razem dostawaliśmy łupnia. Wkrótce po rozpoczęciu pierwszej rundy po stronie Axis, nasze obawy minęły. Lotnicy szybko uporali się z siłami powietrznymi BFD, a czołgiści z naziemnymi. Po zdobyciu wioski i flagi przy wieży, cierpliwie czekaliśmy aż ticket-drain zrobi swoje. Wygrana 106:22, mimo że wynik jest dość niski, to w tej rundzie nasza dominacja nie była zagrożona nawet przez chwilę. W drugiej rundzie nie było już tak różowo i w powietrzu była bardziej zacięta walka, podobnie na ziemi i wodzie. Wiedząc, że już wygraliśmy mecz nie pchaliśmy się za wszelką cenę do zdobywania flag i spokojnie czekalismy na zakończenie rundy. Jako Allies przegraliśmy 108:64, lecz cały mecz wygraliśmy 373:130. Teraz czeka nas walka w półfinale z
 Battlefield Division. Arenami walki były Stalingrad i Guadalcanal. Zaczęliśmy od Stalingradu, a raczej jak zwykle od spamingradu. Bez większych problemów wygraliśmy obie rundy 118:0 jako Axis i 85:0 jako Allies. Po wyrzuceniu kilku ton granatów przenieśliśmy się na wyspę. Guadalcanal to mapa, której się trochę obawialiśmy. Powodem były sparingi na których graliśmy praktycznie bez lotnictwa i za każdym razem dostawaliśmy łupnia. Wkrótce po rozpoczęciu pierwszej rundy po stronie Axis, nasze obawy minęły. Lotnicy szybko uporali się z siłami powietrznymi BFD, a czołgiści z naziemnymi. Po zdobyciu wioski i flagi przy wieży, cierpliwie czekaliśmy aż ticket-drain zrobi swoje. Wygrana 106:22, mimo że wynik jest dość niski, to w tej rundzie nasza dominacja nie była zagrożona nawet przez chwilę. W drugiej rundzie nie było już tak różowo i w powietrzu była bardziej zacięta walka, podobnie na ziemi i wodzie. Wiedząc, że już wygraliśmy mecz nie pchaliśmy się za wszelką cenę do zdobywania flag i spokojnie czekalismy na zakończenie rundy. Jako Allies przegraliśmy 108:64, lecz cały mecz wygraliśmy 373:130. Teraz czeka nas walka w półfinale z  ASSI-Clan.
 ASSI-Clan.
            






















 
 



