Aktualności



Twórcy najbardziej oczekiwanego moda do Battlefield 2 - Forgotten Hope 2 "obdarowali" graczy kilkoma informacjami, które dotyczą ich dzieła.

A teraz zapowiadane liczby:
Rozmiar(client): 372MB
Rozmiar(server): 20MB

Pojazdy: 36 w tym:
Lotnicze: 5
Morskie: 2
Lądowe: 29 (w których jest 14 czołgów, z 4 krajów)

Mapy: 2
Bronie ręczne: 17
Bronie stacjonarne: 4
Żołnierze: 3
Ekwipunki/"Kity": 20

Czas tworzenia moda: 10 miesięcy i 4 dni.

Komentarze

[01] _OskaR
17:00 17-10-2006
0
Coś mało tego- FH do 1942 był jakieś 10x większy, było tam ponad 10x więcej map...
A tu 372MB, 2 mapy, 29 pojazdów? Jakiś żart?
[02] Uapa
17:06 17-10-2006
0
Pamiętaj, że prace nad modem cały czas trwają.
[03] Fang Dezerter {PL}
17:17 17-10-2006
0
hmm... ciekawe ile bedzie docelowy rozmiar instalki 3, 4 giga??
[04] Xseler
17:19 17-10-2006
0
Oskar

pierwsza wersja FH do Bf 1942 nie była taka duża jaka jest obecnie . wiec nie ma tu zadnych żartów
[05] Grubber{PL}
17:41 17-10-2006
0
Ale nie ma najwazniejszej "liczby" daty wydania (chyba że oczymś nie wiem )
[06] _Dominiko_PL
19:07 17-10-2006
0
Jako że mam newsy na battlefield.pl w RSS, zauważyłem że 99% newsów to mody [zieew] i clany [zieew] nie obwiniam Was za to, tylko trochę mi przykro że nie mam co czytać bo ani jedno ani drugie mnie nie interesuje [nie obwiniam was za to]
[07] Uapa
19:16 17-10-2006
0
@ 06
To o czym mamy pisać? Większość rzeczy związanych z BF'em to mody i klany.
[08] mcmt
00:33 18-10-2006
0
Lepiej, zeby tej informacji nie publikowli, bo mimo zapewnien innych, ze bedzie rozwijany... Rozczarowalem sie:

- 2 mapy?
- 2 pojazdy morskie?
- 5 lotniczych?

"Za (1942) bylo lepiej."

Chcialem miec Midway, chcialbym miec Iwo, chcialem miec Guadala...
Jestem ciekawy jak bedzie sie latalo samolotami, bo jesli zmienili tylko wartosci ciagow i zwrotnosci to mam ten mod w *.
[09] Gryniu
07:42 18-10-2006
0
mcmt już taki dziaduch z Ciebie? FH wychodziło w częściach... tutaj najwyraźniej jest podobnie. Pustynia,Europa a na samym końcu Midway, Iwo... Guadal...

z Tego co mówią Twórcy FH2... Battlefield 2 jest trudny do zmodowania tak więc zapewne to jest główna przyczyna takiego opóźnienia. Zresztą chłopaki jak już coś robią to robią to dobrze a nie wydają 100000x patchów które mają coś poprawiać
[10] Lailonn
20:46 18-10-2006
0
Mapy to element koncowy. Pamietajmy, ze musza zrobic KAZDY obiekt w grze. To nie PR, ze uzyja to co ma Bf2 juz w sobie. Wszystko od 0. Musi potrwac...Jako, ze poczatkowo gra ma sie toczyc na pustyni to 2 pojazdy morskie to i tak duzo Zastanawia mnie ilosc samolotow. Dalbym se glowe uciac, ze wiecej niz 5 zaprezentowali...
[11] spitfire05
08:12 21-10-2006
0
może modele, a od modelu do obiektu w grze droga daleka...

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!