Aktualności

 

Na forum battlelog'a jeden z pracowników DICE opublikował informację na temat patcha, który zostanie wydany już 6 grudnia. Łatka o rozmiarze 2 GB, zawiera zarówno aktualizację klienta oraz serwera. Tak duży rozmiar spowodowany jest dodaniem zawartości z nadchodzącego dodatku DLC – Powrót do Karkand. Zapraszam do dalszej cześci newsa.

 

Najważniejsze zmiany:

• Wiele nieśmiertelników ma zmienione wymagania potrzebne do ich odblokowania.

• Poprawiono czat, teraz powinien być bardziej czytelny.

• Poprawiono respawny w trybie Team Deatmatch.

• Zasłona dymna w pojazdach lądowych od teraz działa lepiej – wrogie pociski częściej będą pudłowały.

• Naprawiono problem w którym to pociski naprowadzane, namierzały sojusznicze helikoptery i niszczyły je.

• Naprawiono błąd w którym pociski naprowadzane namierzały cel, który nie istnieje.

• W wielu pojazdach lądowych, cel wskazywany przez przyrządy celownicze nie zgadzał się z rzeczywistym trafieniem pocisku – naprawiono.

• Stabilność gry uległa poprawie.

• Wyeliminowano buga w którym medyk nie mógł reanimować ciał dwóch graczy, leżących jedno na drugim.

• Migotanie obrazu na kolor zielony zostało wyeliminowane.

Latarki już nie świecą po oczach niczym „halogeny”.

• Celowniki IRNV skuteczne tylko na krótki dystans.

• Miny ppanc. po 20s od śmierci gracza, znikają.

• Zwiększono czas ładowania się flar dla samolotów i śmigłowców.

• Dodano tryb pojedynczego ognia dla karabinu AN94.

• Usunięto tryb ognia serią w M416.

 

Ponadto po narzekaniach społeczności, wymagana liczba graczy do rozpoczęcia rundy rankingowej i nierankingowej to: 1 . Planem jest wprowadzenie rozgrzewki przed meczem, w której punkty i statystyki nie byłyby naliczane. Kiedy minimalna liczba graczy, wymagana do rozpoczęcia gry została by osiągnięta, rozpoczynała by się runda właściwa.

 

Pełną listę zmian w języku angielskim, możecie zobaczyć pod tym adresem.

Komentarze

[01] Tomisan
02:22 04-12-2011
0
Miny ppanc. po 20s od śmierci znikaja to nie logiczne
[02] Tomisan
02:23 04-12-2011
Miny ppanc. po 20s od śmierci znikaja to nie logiczne
[03] Tomisan
04:34 04-12-2011
-3
Wyeliminowano buga w którym medyk nie mógł reanimować ciał dwóch graczy, leżących jedno na drugim. ciekawe czy naprawili w tym że 2-3 krotne reanimacje tego samego zołnieża robiło go nieśmiertelnym
[04] Rudzik82
10:25 04-12-2011
-1
Wszystko elegancko tylko te znikające miny.. jestem za i przeciw
[05] Krex
11:31 04-12-2011
-2
WTF czemu M/HK416 nie będzie miało ognia automatycznego? Przecież w realu może prowadzić ogień automatyczny.... Ehh trzeba będzie zmienić ulubioną broń dla meda...
[06] marioseda
11:38 04-12-2011
1
" Naprawiono problem w którym to pociski naprowadzane, namierzały sojusznicze helikoptery i niszczyły je"

czy tutaj nie chodzilo czasem o rakiete TV w helkach? i ze ta rakieta niszczyla swoj wlasny helikopter z ktorego zostala wystrzelona?
[07] kobra
11:50 04-12-2011
-3
Miny znikają - powrót do korzeni tak było od bf42
[08] GapcioxD
12:04 04-12-2011
-1
A na ps3 ta łatka wyszła już hmmm z 3-5 dni temu.
Jak oglądam bronie (w menu głównym) to mam te bronie z "Karkandu" z tym że z kłódką tzn zabloowane
A i doszła nowa zakładka w "mój żołnierz" a konkretnie "zadania"
[09] Rudzik82
12:55 04-12-2011
.. A po co usuneli ogien ciagly w M416 to kompletnie niewiem. Co komu to przeszkadzalo.. Dobrze mi sie gralo wlasnie miedzy innymi z tego powodu ta bronia.
[10] XerxesPL
12:55 04-12-2011
4
Krex - seria to 3 pociski a nie ogień automatyczny -.-
[11] rambo0072
14:17 04-12-2011
-2
Dobry patch :D
[12] bether
14:49 04-12-2011
0
"Na pohybel skurwysynom" igla i stringer znów górą nad jetami
[13] bether
14:56 04-12-2011
4
Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters.
Nareszcie heliki nie będą bezkarne:-)
[14] giermen
17:19 04-12-2011
nie popisali sie, ni h**a, teraz 2 igly i jeta nie ma, a przez dłuższe lądowanie flar będzie trzeba uciekać przed jakimkolwiek sygnałem... zakpili sobie z pilotów, jeszcze wzmocnili bron jeta przeciw helce? 1 serią bez problemu szlo go unieruchomić a teraz... to będzie masakra...
Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce... cienko to widzę.
Pozdro
[15] diegothic
19:24 04-12-2011
0
a co z naprawą problemu "program battlefield 3 przestał działać"? co za szmaciarze wzięli pieniądze i dali niedziałające ****
23:16 04-12-2011
-1
właśnie, mam nadzieję co do tego patcha. Oby już tak nie wywalał do pulpitu z błędem albo z tym całym memory leak.... tak jak przed 22
[17] Mayek
08:53 05-12-2011
0
I oby PB wreszcie nie mialo problemow z "No packet flow"...
[18] geniusz
14:12 05-12-2011
1
Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.

hmmm
[19] m82
14:27 05-12-2011
0
Witam, czy ktoś wie czy jest możliwość pobrania tego Patcha w postaci exe? Tak jak w BC2? Nie chcę przy każdej instalacji gry ściągać 2 Gb, mam za słabe łącze
[20] xagon
20:11 05-12-2011
0
o nożu nic nie wspomnieli ...:/
[21] Max PL
20:19 05-12-2011
0
Wie ktoś może o której godzinie ten patch??
[22] xagon
21:43 05-12-2011
0
ciekawe czy to wyeliminują
http://www.youtube.com/watch?v=ADGJxFObiLM&feature=related
[23] nartek86
23:56 05-12-2011
0
m82 a masz wersje limitowaną? jak nie to niestety nie będziesz miał dodatku karkand za darmo.
xagon a co jest z nożem nie tak?
z tego co piszą na battlelogu patch bedzie dostępny od 9-13 CET
[24] balbin_JD
09:19 06-12-2011
0
hahaha łatka miała mieć 2gb a ma 3.9gb
[25] Tomisan
09:53 06-12-2011
0
2gb na konsolach... chyba
10:35 06-12-2011
0
Oby ten patch nie zrobił z BF3 nowej gry - bo zapowiedź interpolacji, osłabienia giwer przy full auto może oznaczać że będziemy się uczyć strzelać od nowa jak to miało miejsce w BF2 przy patchu 1.21 .
[27] machniol
10:36 06-12-2011
0
Niech ktos napisze jak sciagnie czy dc dalej wiskakuje co 3 minuty
[28] m82
12:47 06-12-2011
0
@nartek86
Mam wersję limitowaną i chce pobrać patch jednorazowo, żeby później nie pobierać go za każdym razem gdy przeinstaluje grę np. przy nowej instalacji systemu. Poza tym, zakładam że patch jest jeden dla wszystkich, jednak aby go odblokować trzeba będzie podać kod aktywacyjny podobnie jak było z Vietnamem do BC2.

Tak więc, czy ktoś wie skąd można pobrać ten patch jako exe?
[29] Tomisan
13:08 06-12-2011
0
nartek86
za kazdym razem ten patch bedzie ci sie pobiewrał jak go wykasujesz abo wogule usuniesz grę nie istnieje wyodrebniony exe
- aby go odblokować trzeba będzie podać kod
wtedy nie odblokowywałeś patcha tylko dlc vietnam patch jest darmowy i nie wymaga żadnego kodu
[30] m82
13:34 06-12-2011
0
@Tomisan
to chyba miało być do mnie? A nie do nartka.

DLC Vietnam darmowe? Chyba coś Ci się pomyliło, bo doskonale pamiętam że za odblokowanie go musiałem zapłacić i dostałem kod odblokowujący.
[31] nartek86
13:40 06-12-2011
0
no chyba nie do mnie
ciekawe kiedy będą dostępne jakieś serwery z karkand bo u mnie jeszcze nic nie ma nawet z wyczyszczonym filtrem wyszukiwania
[32] Tomisan
14:02 06-12-2011
0
m82 patch z ostanimi mapami do BC2 był darmowy w wnim odrazu był zawarty vietnam tyle ze vietnam wymagał wykupienia
[33] m82
16:11 06-12-2011
0
A co, może ten nie jest darmowy?
[34] Tomisan
19:28 06-12-2011
0
m82 pacz jest darmowy tylko odblokowanie Powrót do Karkand wymaga kasy albo limitki
[35] m82
20:06 06-12-2011
0
W takim razie jaka jest różnica? Bo już nie wiem o co Ci chodzi. Nieważne czy masz wersję limitowaną czy nie i tak pobierasz patch w całości podobnie jak Vietnam do BC2.
[36] xagon
20:07 06-12-2011
0
@nartek86: raz działa raz nie,nie będę się tu rozpisywał co i jak dokładnie, bo mnie się nie chce, ale nieraz muszę 3-4 razy machnąć zanim kosa w żebra pójdzie i nie piszcie mi tutaj że "nie trafiam"bo nie zacząłem od bf3 ani od bc2 wiec wiem co piszę, do tego nożyk to mój fetysz w BF
[37] Orestes
22:59 06-12-2011
0
Nie wiem nie widze ale w update było zmiana ilości pkt na unlcoki z Co-Op'a g3a3 160 000 pkt
[38] nartek86
17:34 07-12-2011
1
dlaczego temat odnośnie patcha został usunięty z forum?

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!