Aktualności

 

DICE zdradza nam zmiany w nadchodzącym patchu. Większość z nich dotyczy broni, oraz ich balansu. Więcej informacji w newsie - Zapraszam!

 

 

Jedną z najważniejszych zmian jakie będą to fakt iż karabiny snajperskie zabijać będą pojedynczym strzałem w klatkę piersiową z bliskich odległości, zapytano DICE - " Dlaczego? " Odpowiedzieli:

- Agresywny styl gry Recon'em był bardzo popularny (kontrowersyjny) w BFBC2, niestety nie występuje on w BF3, więc planujemy to zmienić.>

- Problemy z balansem gry istniejące w BC2 (amunicja Magnum zwiększająca zasięg możliwości zabicia 1 strzałem) nie istnieje w BF3, zasięg jest ustalony z góry i gracz nie ma na to wpływu. Ponadto 1 strzałowe zabójstwa nie są pewne w BF3, gdyż cel (głowa) jest mały i może być zablokowany przez ramiona gracza.

- Wszystkie klasy mają dostęp do wszelkiego rodzaju strzelb, które są o wiele mocniejsze niż broń snajperska, więc spotkanie z strzelbą jest zazwyczaj śmiercią dla snajpera.

>- Wreszcie, Recon ma zostać zauważalny w bliskich zwarciach.

 

Istotniejsze zmiany balansujące rozgrywkę:

- Zwiększenie recoilu AEK971

-Zwiększenie recoilu ASVAL.

- Powiększenie magazynka ASVAL.

- Zwiększenie recoilu M249.

- Zmniejszenie recoilu SKS. ( Miał jakiś? )

- Poprawienie celności Pecheneg'a.

-  Zmniejszenie recoilu F2000 oraz zmiana wartości odpowiedzialnych za jego celność, tak jak wyglądało to w poprzednim patchu

- Shotgun'y będą miały zmniejszony splash dmg

- Zwiększenie dmg:G3, M60 i M240

 

Na zakończenie przypomnę iż Dodatek Powrót do Karkand już we wtorek :) Więc nic tylko czekać, a na zachętę, małe porównanie Karkandu z BF2 a BF3.

 

Komentarze

[01] mwnn
09:44 10-12-2011
0
Szkoda, ze majstruja przy M249, bo jest to jedna z najlepszych broni Wsparcia. Fakt, ze ma maly recoil, no ale jesli wszystkie bronie maja byc tak zbalansowane by byly do siebie podobne, to troche mija sie z celem. Natomiast AEK juz teraz ma dosc spory odrzut, wiec czy aby jego zwiekszenie nie wplynie zbyt negatywnie na te bron?
Generalnie proby zbalansowania broni moga wyjsc ostatecznie na plus, jesli zrobia to jak nalezy.
[02] K.C_pl
10:13 10-12-2011
0
ehh, aż się grac odechciewa. Teraz sniper na sniperze będzie siedział. Kamperstwo pełna parą...
[03] darekw
10:39 10-12-2011
0
lepsza pogoda
[04] boog_PL
10:49 10-12-2011
0
Co znaczy: "zmiana wartości odpowiedzialnych za jego celność" w przypadku F2000? Będzie bardziej, czy mniej celny?
[05] MK
11:13 10-12-2011
-2
Wszystkie te zmiany tutaj to fail totalny,a to największe kuriozum "Zwiększenie dmg:G3, M60 i M240"
[06] xagon
11:28 10-12-2011
-3
juhooooooooo!!!!! karabiny snajperskie zabijać będą pojedynczym strzałem w klatkę piersiową z bliskich odległośc. W końcu!
[04] będzie inaczej
[02] dlaczego kamperstwo? ja gram rconem ofensywnie z kolimatorem (nieraz z 3,4) i trochę to jest drażniące kiedy z armaty m98b która powinna rozerwać gościa z 20-30 metrów na części muszę poprawiać, bo kolo stoi... oczywiście w większości przypadków jest to nieudana próba, bo zanim przeładuję mam cały mag wroga w sobie. O to tu chodzi mam nikłe szanse z kar. szturmowymi i liczy się tylko mój reflex i celność, jeżeli przyceluję pierwszy i strzelę ma być trup i koniec.
[07] Pax
11:34 10-12-2011
-1
04 - tak jak w poprzednim patchu.
[08] WojtaaSs
12:03 10-12-2011
-2
no to na publikach już się pograć nie da...
[09] Rudzik82
13:08 10-12-2011
0
Troche za duzo tych zmian w broniach.. dali by juz spokój. Teraz jest idealnie. Chociaż pewnie i tak zmian za bardzo nie poczujemy.
[10] Krex
13:52 10-12-2011
-2
Teraz to ich wyśmieję. Najpierw wszystkie nefy snajpera (w sumie się z nich cieszyłem) bo rus****ący snajper to plaga = wywalić, campiący też plaga = wywalić. Teraz to tego wracają, ja osobiście nie chcę 1 shot = 1 kill w klatę (chyba, że hc). Jest dobrze tylko niech wywalą kiwanie się celownika...

Krótko - DICE u failed...
[11] Krex
13:52 10-12-2011
-2
[06] To weź te swoje M98B i idź na tryb hardcore, na pewno nie będziesz narzekał...
[12] czopor
14:00 10-12-2011
-2
Tak samo jak na hc nie ma masy reconów grających w pierwszej linii (nawet chyba takiego nie spotkałem...) tak samo na sc ich nie będzie więc skończcie już płakać...
[13] K.C_pl
14:38 10-12-2011
0
ehhh już widzę grę na małych mapkach takich jak metro czy bazar. Dobiegniecie do nadajnika to będzie wyczyn. A znając życie, dla DICE "klata" będzie od szyi do dużego palca u nogi... teraz dobry sniper potrafi dużo namieszać. A po patchu wcale nie trzeba bedzię być dobrym. Wystarczy grac sniperem... Widać, że BF3 staje się powoli syfiastym Bad Company....
[14]
14:46 10-12-2011
3
Wprowadzić limit snajperów na serwer i po ptokach. Max 4 na stronę. Snajper jak syfilis. Można z tym żyć tylko po co Klasa sama dla siebie. Ich wsparcie jest zerowe. Chyba, że gostek lata tym czajnikiem i spotuje. To rozumiem. Taki ala ko****nt Patch jak patch. Płacze były, są i będą.
[15]
14:47 10-12-2011
2
ko****nt
[16]
14:47 10-12-2011
1
k0m3nd4nt jest słowem wulgarnym
[17] bether
16:21 10-12-2011
0
Nie obchodzą mnie jakieś COD'owskie strzelawki, chcę żeby samolot mógł normalnie zdjąć każdy czołg, którego zauważy i zwiać każdemu byle STRINGER'owi, inaczej nie ma prawa nazywać się "odrzutowiec".
[18] bether
16:28 10-12-2011
0
@skypan po dwóch snajpów będzie wystarczająco.
Wulgarne słowo to "m.e.n.d.a" Ciekawe.
[19] kalussi
16:31 10-12-2011
3
[17] popieram, bo teraz jak się tylko wystartuje to odrazu słychać " pi pi pi pi pi" i pierdoL(a można dostać od tego
[20] STmPL
16:33 10-12-2011
0
k0 ----> m3nd4 <--- nt
[21] XerxesPL
16:59 10-12-2011
0
[17] Myślę że powinni polepszyć samoloty - oczywiście zaraz pojawia się tekst "overpowered!" No ale chwila... w BF 2 mogą być OP, tyle że w BF 3 każdy może sobie Stingera wziąść na własne barki...
[22] dreedzik
19:22 10-12-2011
0
Problem w tym, że zarówno w HC jak i SC strzał ze snajpy z odległości 50m+ w kltkę piersiową nigdy nie kończył się zgonem... zapewne jest to ustawienie systemowe i zabiera to 92% życia niezależnie od ilości HP, przecież HC to nic innego jak zmniejszenie ilości HP o 60%. Testowaliśmy wiele broni z różnymi amunicjami i okazało się, że bronie z różnym kalibrem strzelając w to samo miejsce przeciwnika zabierał dokładnie tyle samo % HP. Bronie medyka wymagały chyba 3 celnych strzałów w korpus na zgon przeciwnika w SC, albo nawet i 4, nie pamiętam. Tutaj nie ma DMG jak w BC2, że amunicja zwiększała DMG broni i każda broń miała inne parametry zadawanych obrażeń, tuta jest to wartość % i co najciekawsze stała dla wielu różnych rodzaju broni. Denerwuje strasznie brak różnorodności między Snajperkami, jak M98B może mieć taki sam DMG jak SVD .. tego to już kompletnie nie rozumiem, nie dość że według statów M98B ma o 200m większy zasięg to jeszcze zadaje dokładnie takie same obrażenia. Obecnie niezależnie od trybu tylko HS gwarantuje zabicie jednym strzałem.
[23] akasta
00:58 11-12-2011
1
ale sie wysilili +10% tam - 5% tam i jest patch, 30 programistow przez miesiac bedzie takie zmiany robic jak by nie bylo innych rzeczy do poprawy

Niech zostawia pukawki i zajma sie zwiechami, kulami ktore przelatuja przez glazy i sciany itd Nie wiem czemu ale zawsze wydaje mi sie ze gine 3 metry od naroznika jakiejs sciany gdy juz jestem za nia schowany od kilku sekund a gdy gosciu zaczol do mnie strzelac gdy tam bieglem to namierzyl mnie swoja pukawka jak igla i kule nie sa przyciagane tylko przez ciazenie ziemskie w dol ale i na bok za przeciwnikiem.
[24] Pax
01:51 11-12-2011
0
23: " Niech zostawia pukawki i zajma sie zwiechami, kulami ktore przelatuja przez glazy i sciany itd Nie wiem czemu ale zawsze wydaje mi sie ze gine 3 metry od naroznika jakiejs sciany gdy juz jestem za nia schowany od kilku sekund a gdy gosciu zaczol do mnie strzelac gdy tam bieglem to namierzyl mnie swoja pukawka jak igla i kule nie sa przyciagane tylko przez ciazenie ziemskie w dol ale i na bok za przeciwnikiem. "

Odp: Bo to nazywa się redukcją opóźnienia, i stosowane jest w wieeeeelu grach FPS online. I nie jest to bug, jeśli masz słaby ( z dupy ) net, jesteś wcześniej u kogoś niż u siebie w chwili strzału, opóźnienie zostało zredukowane tak by gra była fair dla innych, mimo że ty masz opóźnienia.
[25] Satyr
12:13 11-12-2011
1
"- Wszystkie klasy mają dostęp do wszelkiego rodzaju strzelb, które są o wiele mocniejsze niż broń snajperska, więc spotkanie z strzelbą jest zazwyczaj śmiercią dla snajpera."

No maja i co? Sniper ma kolosalna przewage na dalekie dystanse, a reszta juz tak różowo nie ma. Czyli teraz sniper bedzie power IMBa na dalekie i mega ogar na bliskie. Full Fan Arcade!
[26] xmariusz
12:38 11-12-2011
-1
@25
dokladnie ;] teraz bedzie latac stotysiecy snajperow bez lunety i beda ino w klate walic
[27] czopor
13:47 11-12-2011
-1
@24 PAx
Nie, to się nazywa zrąbane hitboxy...
14:00 11-12-2011
0
Żart Jezusa...
[29] xagon
17:31 11-12-2011
0
[22]Problem w tym, że zarówno w HC jak i SC strzał ze snajpy z odległości 50m+ w kltkę piersiową nigdy nie kończył się zgonem... zapewne jest to ustawienie systemowe i zabiera to 92% życia niezależnie od ilości HP, przecież HC to nic innego jak zmniejszenie ilości HP o 60%.
zmniejszone jest o 40%... 60%zostaje
[30] otello
20:51 11-12-2011
-1
ale was bolą ci snajperzy... schowajcie się w czołgach jak są tacy straszni
[31] dreedzik
21:15 11-12-2011
0
Dzięki xagon, ale już poprawić swoich wypocin nie można ;] miało być "zmniejszanie ilości HP do 60% a nie 'o' "
[32] Adasi
08:27 12-12-2011
-1
Camperfield 3.... ja tam nerwowo nie wytrzymuje grania na public'ach. Ostatnio na metrze, wszyscy kampią (ja nie umiem) no i efekt w postaci statów 3/21 :D Zostaje granie sparingów. Nie wiem jak dla Was ale dla mnie ten bf3 to suchar jakich mało, oby były serwery Karkand only
[33] xagon
20:29 12-12-2011
1
[32] Daj ty się dzieciakom wystrzelać. 2-3 miesiące jeszcze i będzie spokój. Zabawka pójdzie w kąt i zostaną w miarę normalni gracze. Karkand już jutro :D
[34] bether
10:53 13-12-2011
0
Karkand już się pichci
Po ostatnim patchu udało mi się przez przypadek rozwalić wieżę na Caspianie.
[35] bether
11:21 13-12-2011
0
F35 = mistake
[36] bether
11:39 13-12-2011
0
Gulf of Oman RULEZ
[37] nartek86
13:10 13-12-2011
0
bether
Ta wieza sama sie zawala pod koniec rundy;)
[38] 75th
17:11 22-12-2011
0
Recon'a wzmacniają, i to poważnie, a wszystkim automatom przy poprzednim patchu zmniejszyli celność ognia ciągłego. Gdzie tu sens? Imo domyślna celność broni automatycznej byłą dość dobrze zbalansowana i pozwalała na naprawdę dynamiczną i sprawiającą frajdę walkę piechoty. Teraz wymiana ognia czasem jest frustrująca, gdy np. M4A1 miota kulami jak szatan na auto dokoła postaci stojącej niedaleko. Zobaczymy.

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!