Aktualności

 

Niedawno Tomas Danko zapowiedział Commo Rose 2.0, które pojawi się w najbliższym patchu. Danko ponownie za pomocą Twittera poinformował, że „lutowy” patch będzie ogromny, wliczając w to nowe nagrania głosowe oraz wsparcie nowego kodu. Więcej w rozwinięciu newsa.

 

Jak wiemy, patch może zawierać poprawki dla broni oraz ich akcesorii. Data wydania patcha jest nieznana.

 

Alan Kertz który niedawno opublikował listę zmian w akcesoriach do bronii, szykuje kolejne zmiany. Tym razem pod jego oko trafia Javelin, który we współpracy z soflamem niszczy wrogie śmigłowce jednym pociskiem. Kertz zapytany o Javelina na Twitterze odpowiedział:

Szykuje się więc małe osłabienie Javelina przeciwko śmigłowcom. Podoba się wam ten pomysł? Jakie zmiany chcielibyście ujrzeć w nadchodzącym patchu? Dajcie znać w komentarzach!

Komentarze

[01] Jurand
22:17 15-01-2012
2
Znowu będą osłabiać, a jak zwykle popsują kolejne elementy gry ^^ ciekawe kiedy (po którym patchu) gra zamiast ciekawsza, stanie się niegrywalna ;]
[02] Rudzik82
23:07 15-01-2012
0
Nie przesadzajcie.. na pewno nie popsują.. przed wydaniem ostatnich patch'ach tez tak pisaliscie i co ? Jakoś nikt się nie skarży. Przynajmniej ja się nie skarżę, bo wcale to gdy nie posuło, wręcz przciwnie. Skoro ma być ten patch ogromny to możemy się spodziewać mocnych zmian.
[03] Fomas
23:44 15-01-2012
2
Javelin stanie się kolejną nieużywaną bronią jeśli go osłabią, tak jak stingery i igły.
[04] Jurand
23:45 15-01-2012
1
@2 czy ty wiesz co piszesz? :D osłabione helki, samoloty, przesadnie osłabiony irnv, ciągle nie rozwiązany problem latarki, częstsze crashe gry, nieposłuszne serwery, przesadnie wzmocnione pojazdy aa (większy zasięg, większa moc pocisków p-lot), totalnie spierdolony radar w samolotach i inne których nie pamiętam a TY mówisz że nic nie zepsuli?
[05] rafertti
00:07 16-01-2012
-2
javelin powinien zostawiac z 10% hp tak aby mozliwe bylo uzycie gasnicy
[06] Jurand
00:27 16-01-2012
1
@05 dwie rakiety z peloty trafiające w ogon samolotu też powinny dać szansę użycia gaśnicy. Obecnie obrażenia to jakieś 140~150 procent życia (po 70~75 procent każda) więc gaśnica i tak jest już bezużyteczna (z wyjątkiem 1v1 na zamkniętym serwerze).
04:05 16-01-2012
5
Też mi nerf, ta broń w ogóle nie powinna strzelać do czegoś co lata
[08] czopor
13:18 16-01-2012
-2
@Jurand
Dobry żart... Ustrzelić samolot i tak jest ciężko (rakiety -> flary i samolot uciekł, jeśli wystrzelisz drugie to ogarnięty pilot ucieknie za ich zasięg/za skałę) a Ty jeszcze chcesz żeby te dwie rakiety nie zabijały...

Osłabione helki? Super osłabione, że na takim sharqi jak pilot rozwali wrogą helkę to już sobie rundę skończy na 80-0... Problem latarki? Z tym już mało kto biega więc raczej nie jest wciąż op... Ale grunt to narzekać ;]
[09] MK
14:24 16-01-2012
0
Jedynym zagrożeniem do latadeł są inne latadła,reszta to śmiech na sali a nie balans
[10] Jurand
15:00 16-01-2012
-1
@08 Odniosę się do Twych słów nie jako kolejny powód do narzekania, a aby obronić moją tezę. Na mapie Caspian Boarder: samolot w powietrzu na swojej drodze teoretycznie może spotkać: wrogi samolot, helikopter z rakietami p-p, pojazd aa, przynajmniej jednego piechociaża z iglą/stingerem, czołg z rakietą p-z oraz dodatkową osobą na citv, ewentualny soflam i javelina. Nawet jeżeli połowę odrzucisz z racji małego prawdopodobieństwa to i tak masz całkiem długą listę zagrożeń.
Dodatkowo jak weźmiesz ładunki dodatkowe to masz bodajże z 9 rakiet do igły
[11] kuziu100
16:26 16-01-2012
2
Zgrany duet z dobrze dobranymi perkami jest prawie niezniszczalny. Mam takie same zdanie jak Fomas ;na mapach z latadłami Jevelin będzie kolejnym nieużywanym gadżetem
[12] Cerebus
17:11 16-01-2012
2
Najwiekszym bledem w grze jest niekonczaca sie amunicja do pojazdow.
A cyrk z oslabianiem i innymi manipulacjami juz byl w BF2 i co z tego wyniklo ? Błedne kolo.
[13] KaZe703PL
17:29 16-01-2012
-2
Ostatnio grałem igłą i jej odpowiednikiem. Wyniki - 2 śmigłowce 1 samolot (Viper x2, F-15, Mapa Wake Island)
[14] KaZe703PL
17:30 16-01-2012
-2
Oczywizda na XBOX 360
[15] Rudzik82
17:56 16-01-2012
0
Jurand skoro masz tyle problemów to nie graj w Battlefield'a.
[16] Jurand
18:04 16-01-2012
-1
@15 nie mam żadnych problemów gdyż gram na serwerach pistols only. To nie problem a wyliczanie błędów gry
[17] Swiezy19
21:31 16-01-2012
2
moze w koncu w hardcore mini mapki by nie bylo bo mnie irytuje jak sie wrogowie na niej pojawiaja i sa latwym celem.
[18] Sten
21:59 16-01-2012
1
No właśnie czemu, Javelin to AT, a nie AA WTF?
[19] garrett
22:00 16-01-2012
-1
Battlefield 3 Core Gameplay Designer, Alan 'Demize99' Kertz tweeted today he is no longer working on Battlefield 3. He adds he has not left DICE, just working on a different team. What project Kertz might be working on remains a mystery, but it is speculated that Mirror's Edge 2 could be in the pipe at DICE
Może wreszcie koniec z nerfieniem?
[20] mwnn
06:14 17-01-2012
3
Nie no jasne, samoloty w powietrzu moga sie naprawiac, gasic, maja flary, perki utrudniajace namierzanie, maja nieskonczona ilosc amunicji, robia z czolgow sito, rypia piechote jak kaczki... i na to wszystko jeszcze, aby ZBALANSOWAC gre, oslabia bron przeciw nim ^^. Rewelacja. Dobrze, ze sa jeszcze mapy bez tego latajacego scierwa.
[21] Jurand
09:52 17-01-2012
-1
@20 Przecież wszystkie pojazdy z piechotą włącznie naprawiają się. W czołgu masz pancerz reaktywny (zwiększa odporność na obrażenia), zawsze możesz jeździć z mechanikiem, który w ułamku sekundy doprowadzi czołg do przyzwoitego stanu. Ammo ograniczone jest tylko u piechoty. Co do "rypania" piechoty jak kaczki to chyba tylko thunderbold/frogfoot. Pełna seria rakiet ffar tylko unieruchamia czołg/bwp/p-lot więc i tak masz czas na naprawę. Jak unieruchomisz samolot to pilot ma mniej szczęścia. Po za tym już większym zagrożeniem dla czołgów są wiszące nad głowami helki (zarówno bojowe jak i zwiadowcze), które działkiem rozprują nawet najtwardszy pancerz w tej grze;] Samolot musi nawracać na cel co daje dużo czasu na naprawe, helka musi tylko utrzymać cel na widoku
[22] xmariusz
10:43 17-01-2012
-3
Nie podoba sie co robia samoloty?- nie graj na mapach z samolotami
Nie podoba sie ze naprawiaja sie w powietrzu?- graj na HC
Nie podoba sie patch chociaz jeszcze nie grales? - I dont care.
[23] Wilku:D
13:15 17-01-2012
3
czy naprawianie sprzetow przez mechanika lub tylko w wyznaczonych miejscach bylo zle???
w DC zeby naprawic samolot trzeba bylo przeleciec nad pasem startowym tak samo zeby uzupelnic ammo :O
czolgi naprawialo i uzupalnialo sie na "naprawiarkach" i bylo dobrze :D gracze radzili sobie z latadlami bez zadnych sprzetow samonaprowadzajacych i nikt nie narzekal na to ze dobry pilot robi burde na mapie bo jak po przeciwnej stronie grali myslacy at to byla wyrownana walka :D no ale widze ze teraz wszystko musi byc proste i jednym slowem z d**y szkoda
[24] giermen
18:17 17-01-2012
1
Helki czy samoloty za mocne? No dobra zacznijmy od tego że helka jest jedna a samoloty najwyżej 2 a piechoty jest od groma, używając igly czy stingera samemu nie ma większego problemu zestrzelić heli , A we 2 to już jest pestka (Trochę ciężej jak pilot ma zaklucacz a strzelec flary ale we dwóch to i tak nic trudnego), samoloty bardzo podobnie, tym bardziej ze 1 rakieta go unieruchamia
"samoloty w powietrzu mogą się naprawiać, gasić, maja flary, perki utrudniające namierzanie,"
Ta szybciej sie naprawiac ALBO gasic ALBO miec flary...

A javelinowi mocy bym nie zmniejszał, tak jak teraz jest dobrze.
[25] kalussi
14:13 18-01-2012
-1
ALEEEE BZDUUURY gadacie !!! :D odnośnie ze jety są OP LOL

Wystarczy że jeden MYŚLĄCY ! gracz weźmie AA i dobrze się ustawi lub czołg go ochrania, to wowczas nawet najlepszy pilot ma problemy (ale powtarzam ze musi to być myślący typ a nie Rambo z krwi i kości) wtedy to na takiego tylko działa atak 2 jetów jednocześnie lub ...
16:04 18-01-2012
-1
Komentarze mowiace o tym ze : heli za mocne, jety Op sa bezsensowne Aby dobrze latac na maszynach trzeba sie tego najpierw NAUCZYC! tak samo jak strzelania do nich
[27] Rudzik82
19:01 18-01-2012
-2
@ 26.. świeta racja !!
11:24 19-01-2012
-1
Pamiętam ja w becie po jednym strzale z igły/stringera śmigłowiec samolot był uszkodzony, a co za tym idzie zniszczony, a teraz dopiero po 2/3 pociskach. Masakra
14:03 19-01-2012
1
Moim skromnym zdaniem javelin jest ok skoro tyle czasu trzeba zeby namierzył to niech już walnie ogromnie. Pozatym do jego użycia potrzebny jest laser więc wymaga TP jak go znerfią to niewiele soflamów będzie i to równiez do kosza pójdzie.
[30] mwnn
19:58 19-01-2012
0
@21, tyle, ze ja nie pisalem o graniu na publikach gdzie mloci sie kilkudziesieciu typa, do tego pelna amatorszczyzna : ). Tam to mozna sciagac helki czolgiem. Zagraj jeden z drugim z ludzmi 8v8 ktorzy robia Hornetami nawroty 90º i pruja piechote jak na strzelnicy. Jak musniesz takiego Stingerem to dostaniesz medal ; )). O niszczeniu czolgu jednym nalotem nawet nie wspomne : )). Samoloty sa Op w stosunku do czolgow, a bron typu Stinger jest bezuzyteczna jesli pilot POTRAFI latac.
[31] Adon_PL
23:27 07-02-2012
0
Niektórzy z Was to chyba sobie jaja robią... Rozumiem że nie każdy lubi heli i każdy trzyma stronę swoich upodobań ale po przeczytaniu niektórych wpisów to myślałem że zaraz padne. Heli są zdecydowanie za słabe i spowodowane jest to bronią "Sof-Jav". 1 Soflam sprawia mnóstwo kłopotów. Zgodzę się że Jet może zostać namierzony przez mnóstwo broni różnego typu ale z prędkością 1000km/h natomiast heli lata dużo wolniej i jak tu walczyć? Umieszczony wysoko soflam sprawia że przemieszanie się nisko nie ma sensu a dodatkowo czekające na to rpg i czołgi dodatkowo zniechęcają do takiego latania nie pisząc o jecie który jest w stanie ściągnąć heli w przeciągu 1-2s nie dając pilotowi nawet możliwości obrony. Latanie wysoko? No tak można tym sposobem uniknąć soflama ale namiary z igieł nie będą miały końca. Latając poza zasięgiem igieł heli staje się bezużyteczna bo jedynym zagrożeniem jest wtedy rakieta tv gunnera oraz seeking missle pilota. Z racji na to że w starciu 1v1 Heli vs Jet wygrywa to drugie to chyba coś tu jednak nie jest do końca zbalansowane. Pilota jeta praktycznie nie obchodzą żadne soflamy i javeliny bo jest na nie po prostu za szybki . Próbowałem ostatnio zbić samolot- postawiłem sobie to za cel mapy by zniszczyć atakujący mnie samolot z dala od przekaźników na teoretycznie bezpiecznej wysokości. 1 rakieta poszła- pilot puścił flary i podbił w górę gdy próbowałem złapać go drugim pociskiem zauważyłem że niesamowicie trace wysokośc i z ok 300m npm zaraz gdy wystrzelilem rakietę znalazłem się w wodzie. Najbardziej z tego całego pisania rozbawiło mnie rzekome strącanie czołgów przez jety na 2x. Śmiech na sali ostatni raz na 2x to ja zostałem zbity chyba z jakieś 3 miesiące temu. Proszę Was rakiety ffar +karabinek i w około 4 sekundy nawet wraka nie ma. Gdy jestem w czołgu i widzę że karabinek/rakiety biją w mój czołg od razu wysiadam i przeczołguje się jak najdalej. Jeżeli javelin zabierałby 50-60 pancerza helce wtedy byłoby to jakoś sensownie zbalansowane natomiast gdy wchodzę na byle jaki serwer i jakiś ogarnięty pilot siada za stery jeta i robi staty 33;5 to słabo się robi. Nie dość że ciśnie każdy pojazd przeciwnej drużyny oraz urządzenia typu soflam znacznik to jeszcze jest w stanie zwalczać oznaczoną piechotę przy pomocy karabinka. Jeśli chodzi o sparingi to właśnie wtedy helenę można sobie odpuścić 2 soflamy (nawet nie obsługiwane) +mechanik z javelinem są w stanie wyeliminować helenę zanim zdąży ona skryc się za czymkolwiek. Jeszcze proponuje żeby jetowi dać bomby (najlepiej nuklearne) oraz zwiększyć liczbę liczbę rakiet które muszą go uderzyć by zleciał do 20 albo inaczej w ogóle zrobić jeta nienamierzalnym ewentualnie niewidzialnym a helene niech javelin bez potrzeby strzału. Poważnie to oczekuję: Zmniejszenia dmg zadawanego helce przez jety przynajmniej dwukrotnie oraz zmniejszenia dmg javelinów dla helek.

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!