Aktualności

Jest i nowy materiał wideo z dodatku Second Assault. Tym razem prosto od DICE, bowiem jest to oficjalny zwiastun rozszerzenia które przypomnijmy, wprowadzi 4 odświeżone mapy z Battlefield 3: Gulf of Oman, Operation Metro, Caspian Border i Operation Firestorm. Jak prezentuje się Metro możecie zobaczyć tutaj, natomiast pozostałe mapy z funkcją Levolution poniżej. Dodatek zadebiutuje najpierw na konsolach Xbox One już jutro (tj. 22 listopada), nie wiadomo jednak kiedy ukaże się on na pozostałych platformach.

Gdyby łatanie błędów szło im tak dobrze jak produkcja trailerów...

Komentarze

11:35 21-11-2013
-1
Mam wrazenie ze te 4 mapki, nawet z Metro beda duzo lepsze w graniu niz to co mamy w BF4 bo w mojej ocenie sa to strasznie slabe mapki.
[02] AvroFM
16:07 21-11-2013
0
W Bf4 słabe mapy? A grałeś wogóle? Mapy są świetne, IMO dużo lepsze niż w trójce. IMO najlepsze to Strefa Zalewowa i Resort Hainan, dobra też jest Kolej Golmud.
[03] czekolada
16:23 21-11-2013
0
Dokładnie krecik, dokładnie....
[04] bf'iarz99
17:45 21-11-2013
0
Wygląda fajnie, ale wszystko zależy od ludzi. Miejmy nadzieję, że będzie więcej rozgarniętych miłośników wspólnej, klimatycznej gry, a nie "samotnych wilków - łowców fragów".
A w Zatoce Omańskiej, było widać raczej tumany kurzu, czyli to, co było moją zmorą w Karkandzie w 2, a nie dużą mapę, z potencjałem do wykorzystania wszelkiej maści pojazdów.
18:43 21-11-2013
0
Skoro tak mowie to gralem, nie 5 godzin a 50. Coz, takie mam zdanie
19:18 21-11-2013
2
Popieram BlackCockDown, większość mapek z BF4 podstawy to jakieś nieporozumienie. Małe, raz wyglądające pięknie a, niekiedy obrzydliwie spoglądając na tekstury. Większość jest liniowa, z bardzo małą ilością pojazdów. Już nie mówiąc o strefach powietrznych i o tym, że myśliwce uruchamiają się w powietrzu zamiast na lotniskowcu,lotnisku niczym kiedyś jak gracz czuł tą energię prawdziwej wojny startując. Duży podbój.......ŚMIECHU WARTE!!! Większość map nastawiona jest na piechotę, upodobniając tą grę do Call Of Duty, tyle iż z całą MASĄ BUGÓW, NIEZBALANSOWANYCH POJAZDÓW, PRZERYWAJĄCYM DŹWIĘKIEM i oszukanym "levolution" z ograniczoną amunicją... Wracam na pole BF3, bo ten tytuł jest lepszy pod każdym względem od następcy. Niech przynajmniej usuną błędy, a zastanowię się nad dłuższymi chwilami z BF4.
19:24 21-11-2013
1
Dodam jeszcze, że cała seria dodatków to jawne oszustwo na czele z Premium! Jak można zapowiadać usługę premium jeszcze przed premierą?!!! Kupując limitowaną edycję czuje się jakbym nabył pół gry. Cały problem tej polityki, nie wystąpiłby gdyby Premium zostało zapowiedziane miesiąc po premierze, lecz niestety od niedawna dla nich ważniejsza jest kasa...zero dobrej woli wobec graczy, np. jak było przy BFBC2 kiedy każdy dostał za darmo dobre mapy.
[08] szakal0x
21:38 21-11-2013
-2
BFBC2 i dobre mapy LOL
22:40 21-11-2013
0
Przynajmniej zostały podarowane dla graczy bezpłatnie
22:51 21-11-2013
1
Powtórzę po raz n. Ostatnie dobre mapy były w BF2, były tak zajebiście wielkie, że stamina zmniejszała się na samą myśl o przebiegnięciu na piechotę choćby połowy. Może to właśnie kwestia tej staminy, gdyby ograniczyli sprint, może odległości wydałyby się większe. No ale tych map już nikt nam nie wróci, nawet Oman i Karkand z 3 były jakby mniejsze ... kto grał w 2 ten wie. Teraz musi być zmienna pogoda, levolution i inne bajery ... a grywalność .... e tam, niedługo będzie BF 5
[11] czekolada
10:35 22-11-2013
0
Ejjjj nie zapominaj o BF2142, tam mapy też były pokaźnych rozmiarów.
11:41 22-11-2013
0
[07] Duzo gorszym zagraniem jest oferowanie czegos co bylo w BF3 jako podstawa czy platna rzecz by znow do BF4 za nia placic - China Rising, niby kazdy ja dostanie ale tam jest motor ktory znamy z End Game, mobilna wyrzutnie wstawili do gry choc byla w AK, tryb jetow rowniez jest tam oraz 4 bronie z BF3, to samo sie tyczy Second Assault gdzie dostaniemy pukawki znane sprzed 2 lat.... F2000, AS Val, MP7, MTAR, itd
Smiech na sali, brazna wystawila duze oceny grze to Dice sie nie przejmuje bledami tylko dalej chce doic kase z graczy - a to DLC 1 i 2, aplikacje na smarty i tablety, zegarek limitowany z logiem BF a bledy jak byly tak sa. Choc mija miesiac - duzo mniejsze studio potrafi zalatac swoja gre w kilka dni vide Payday2.
I jak zawsze, cos wrzuca do gry to zaraz ja znow rozwala - ostatni gralem na nowych sterownikach, gra chodzila juz prawie poprawinie, ale nie dorzucili jakis update do serverow i znow gra dropuje, shutruje czy cos.............................
[13] waclawek
13:58 22-11-2013
0
Ale wy jesteście marudni. Z tym że powinni poprawić natychmiast błędy to każdy się zgodzi, ale jakiś czas temu dali informację że nad tym pracują, więc skoro tyle to trwa, to może te błędy nie są aż tak łatwe do naprawienia? A to wasze jęczenie że lecą na kasę i że Premium to oszustwo jest trochę śmieszne. Do BF3 dali za darmo dodatek walka w zwarciu, więc nie gadajcie że nic za darmo nie dają, a premium przy bf 3 było zapowiedziane po premierze i wtedy wszyscy narzekali że to oszustwo! Co z tego, że jeśli ktoś chce mieć wszystkie DLC to opłaca się kupować premium? A jak nie chce, to nikt mu nie każe kupować. Więc przestańcie jęczeć, bo ostatnio jedyne co czytam w internecie to narzekanie na wszystko co się da. [10] duże mapy to nie znaczy ze są lepsze. Sam uwielbiam wiele map z BF2, ale mówienie że z BF4 są gorsze bo mniejsze, jest śmieszne, dlatego że są o wiele bardziej szczegółowo zaprojektowane.
[14] Krecik
15:04 22-11-2013
0
Ze wszystkim można się zgodzić ale nie z twoim zdaniem o błędach. Już nie mówię, że nie powinno wydawać się tak dziurawej gry, bo jak wiadomo wychodził nowy COD więc trzeba było powalczyć z nim o kasę klientów. Dziwne jest tylko, że przez 2 lata mamy te same bugi co W BF3 tylko na większą skalę, a przecież BF3 można nazwać taką bazą czwórki. Nie tworzyli gry od nowa, tylko oparli ją o trójkę, dodali nowe rozwiązania technologiczne i nowy content - tak powstał BF4. Na dodatek patche psują a nie poprawiają, jakby tego było mało wcześniej była beta (czyt. demo) z której najwyraźniej nie wyciągneli żadnych wniosków.
[15] Tha_Pablo
18:03 22-11-2013
0
[13] Jednym z powodów dla których nie nabyłem jeszcze BF4 jest właśnie sprawa z Premium, a raczej to jak postąpili odnośnie tej usługi przy Battlefield 3... W moim przypadku zamówiłem edycję przedpremierową, mając za "friko" dodatek Strike at Karkand... Po jakimś czasie okazało się, iż muszę jednak zapłacić za ten sam dodatek przy usłudze Premium... Także moim zdaniem wątpliwa oszczędność... No i nie kojarzę, by tuż po premierze ogłaszali się z usługą Premium...
10:50 23-11-2013
0
Waclwales - przyznalbym ci racje ale kolejne wpadki Dice to juz za duzo, zwlaszcza przy nowej grze - przy BF3 tez byly bugi, crashe i po czasie sie naprawili, przy BF4 jest znow powtorka + slabiutkie szumnie zapowiadane opcje mobilne na smarty czy tablety. CQ dali po premierze dodatku a nie w jego czasie, moze tutaj tez dadza China Rising, kiedys.

Pablo - to samo mialem wrazenie, czemu nie dali znizki -10% tym co juz posiadaja Limited Edition? Kasa wazniejsza niz gracze co do dzis pokazuja
[17] ruun666
08:49 25-11-2013
0
[15][16] premium najlepiej kupić po wydaniu pierwszego DLC bo wtedy cena spadnie.
[18] Tha_Pablo
19:28 25-11-2013
0
[16] Wtedy by się dopiero larum podniosło:
"A dlaczego oni mają mieć zniżkę?!"
"Ja musiałem/am płacić ze swojej wypłaty (kieszonkowego rodziców)!!!"
"Było nie kupować jak Wam nie pasuje!"
"Precz z komuną!!!"
"HWDP i JP100%"


Tu by się bardziej przydała inna opcja "rekompensaty"…

[17] Usługę Premium zakupiłem nieco po premierze dodatku CQ, ale wtedy ja zrobiłem błąd, bo po jakimś czasie była promocja bodaj z okazji Mikołajek i następnym razem na tego rodzaju okazje poczekam, jeśli zdecyduję się na pełny pakiet BF4…
16:05 26-11-2013
-1
Ale oferowanie broni czy innych elementow ktore byly juz w poprzedniej grze badz dodatki do niej jest zwyklym zlodziejstwem. Dlaczego mimo posiadania BF3 w Originie musze kupic jakis DLC by dostac bronie ktorymi bawilem sie juz DWA lata temu? MTAR, MP7, AS Val, F2000? China Rising + motor i walki jetow z End Game? Czemu mamy placic za to ze ktos przeniesie gotowe elementy (ewentualnie lekko poprawi pod nowa gre)? Mapy jeszcze rozumiem, przy B2K trzeba bylo sie troche nameczyc niz przeniesc gotowe mapy z CODx do CODx rowniez Second Assault wyglada ciekawe jak na poprawione wersje starych map ALE nie ukrywajmy, zrobienie mapki ktora ma wygladac jak oryginal to zaden wiekszy problem, chyba to zajmuje wiecej czasu bo reszta typu budynki, budowle, siatki, drzewa powtarzaja sie na mapach wiec te elementy sa gotowe. Jesli robiliscie mapy do FC3 na konsoli badz PC, to tak wlasnie wyglada robienie map przez Dice, 4 mapy w 3 miesiace - fani zrobiliby 100 wiecej w takim czasie, i nikt ani zlotowki za swoj poswiecony czas by nie wzial...
[20] waclawek
16:22 26-11-2013
0
Taaaaaaaaa, już to widzę, jakby fani zrobiliby szybko takie mapy. Poziom skomplikowania i szczegółowości tych map jest tak wielki, że stworzenie takiej mapy nie trwa dwa dni. Czasy się trochę zmieniły, technika poszła do przodu, a mapy stały się bardziej szczegółowe. A za tryb air superiority i motory i tak płaciłeś w BF3, więc nie wiem o co chodzi, dla kogoś kto jest nowy w serii to pewnie nie problem. Zgadzam się tylko z bronią, że jak już to powinni do Second Strike dorzucić jeszcze te co są w China Rising i zamiast nich dać jakieś nowe, co ich nie było jeszcze w serii.
22:18 26-11-2013
0
Ale mnie teraz rozbawiles. "Poziom skomplikowania i szczegółowości" gdzie w BF3/4? Dziejsze edytory map sa duzo latwiejsze niz te z czasow Doom, Quake, RTCW - prawie wszystko robisz w realtime, kladziesz gotowe elementy, testujesz i grasz. http://www.fpsin.com/wp-content/uploads/2011/07/bf3_map_editor.png Tutaj masz pierwsza faze z Strike at Karkland - co tu jest tak skopmlikowanego i szczegolowego?
Zobacz jak ktos przerobil Canals z 3 do Far Cry 3 http://www.youtube.com/watch?v=zKEJoUpYK1Q . Klimat mapy ma, a ze wyglada troszke inaczej bo ma swoje elementy inne niz gra na ktorej bazuje - calosc, przypomina mape Canals.
[22] waclawek
14:42 27-11-2013
0
1. Jest to kopia, a nie własna wymyślona mapa, a to ogromna różnica.
2. Ile czasu on kopiował tą mapę?
3. W bf na mapach leżu kupa różnych śmieci, których umiejscowienie zajmuje na pewno sporo czasu.
Zresztą nie mówię, że fani nie byliby w stanie robić fajnych map, ale byłoby ich niewiele. Zobacz ile czasu powstaje nowa wersja Forgotten Hope 2. Ile Project Reality. Na pewno to nie jest łapu-capu. Akurat w DICE ludzie od map są dobrzy, zawsze byli jeśli mam być szczery. Niewiele spotkałem map które byłyby totalnymi gniotami.
21:16 27-11-2013
0
1. miala byc niby taka skomplikowana ze koles odwzorowal ja bez problemu w innej grze i w innych "czesciach"
2. nie wiem
3. Ale przeciez mowisz o nowych wersjach FH czy RP a nie o konkretnie mapach. Chyba ze tyle trwalo bo robili mapy do gry ale ze gra stara to a) narzedzia sa stare, b) skomplikowane, c) gra potrzebuje duzego terenu, pareu drzewek, gorek, sciezki, domkow i jest juz mapa ale to stary BF2
Zgadza sie, detale zabieraja czas ale nie sa az na tyle skomplikowane czy czasochlonne. Poprostu, dla Dice lepiej zrobic 4 mapki w 3 miesiace, pokazywac juz tydzien przed premiera. Mapy to chyba dzis w grach najlatwiejsza czesc pracy, co prawda trzeba miec glowe do tego ale przy takich narzedziach co dzis maja tworcy tworzenie map to prawie jak lego a nie Bulid3d

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!