Aktualności

General Battlefield: 1942
15:33 24-12-2002
General Battlefield: 1942
Force 137 stworzyli łatwy w użyciu skrypt, który wyświetla statystyki oraz status serwera. W bardzo prosty i przyjemny sposób możemy sprawdzic kto gra w danej chwili, jaki ma wynik, a nawet jak wysoki ma ping i czy nie zabija swoich! Widoczne są również ustawienia serwera.
Jedynym wymaganiem jest posiadanie serwera obsługujacego Perl. Wiecej informacji na stronie Force 137.


Plik do ściągnięcia stąd lub stąd.
Jak wiadomo wersja beta serwera linuxowego nie działa zbyt stabilnie.Stale pojawiają się problemy, takie jak wyrzucanie graczy podczas zmiany mapy.
Cały czas wychodzą update'y, których autorzy obiecują poprawę działania serwera.Panowie z bf1942.nl są właśnie takimi ludzmi.Wynikiem ich ciężkiej pracy są dwie poprawione wersje serwera.
Pierwszą instaluje sie na pierwotną beta wersję, a upgrade poprawia kilka błędów.
Pliki do sciagniecia tutaj oraz tutaj.

Drugi plik został stworzony rówież przez Ryana Gordona, który poprawił kilka bardzo poważnych błędów.
Jest to update, ktory nie wymaga uprzedniego instalowania pierwszej wersji.
Plik do ściagnięcia stąd lub stąd.
Oba update'y są wersjami nieoficjalnymi!!
Można na bierząco śledzic rozwój serwera na tym FTP.
Zaraz po wielkim otwarciu oficjalnej strony moda Desert Combat przyszedł czas na stronę w języku niemieckim, która znajduje się pod adresem dcnation.de.
Jako prezent z okazji otwarcia, panowie z ekipy DC zaprezentowali film, w którym możemy zobaczyć ich najnowszy model - Humvee w trzech wersjach:

- Humvee TOW
- Humvee 50 cal.
- Humvee Supply

Filmik do sciagniecia stąd.

General Battlefield: 1942
16:17 17-12-2002
General Battlefield: 1942
Mapa Wake Evenings stworzona przez MoonQuake, jest bardzo popularna wśród graczy na Zachodzie. Ta samodzielna mapa jest zmodyfikowaną wersją oryginalnej mapy Wake Island, gra toczy się w nocy, przy świetle księżyca. Każdy, który chce "zapolować" w ciemnościach powinien pobrać tę mapę, która jest teraz kompatybilna z v1.2. To jest samodzielna MAPA, a nie mod. Działa dobrze na każdym serwerze. Zgodność z v1.2 zapewnia bezproblemowe zainstalowanie i odinstalowanie : wystarczy skopiować plik Wake_Evenings.rfa do katalogu .../battlefield 1942/mods/bf1942/archives/bf1942/levels/. Nie stwierdzono żadnych komplikacji w działaniu tej mapy w grze. Mapa ma niesamowity klimat, spróbujcie polatać samolotami w nocy...
Nowości w tej wersji:
- wsparcie dla "instant battle" w singleplayerze.
- dwa nowe control pointy na obywdu końcach wyspy.
- dodano po 1 jeep'ie na każdym końcu wyspy.
- dodano kilka działek AA i karabinów maszynowych dla obrony flag.
- kilka innych, drobniejszych poprawek.


Plik do pobrania z naszego FTP
General Battlefield: 1942
16:12 16-12-2002
General Battlefield: 1942
Mod Star Wars Battlefield
Model blastera...


...oraz machiny kroczącej AT-AT


Mod Desert Combat


Abrams M1A1...


... oraz AK-47

General Battlefield: 1942
00:31 16-12-2002
General Battlefield: 1942
Dzisiaj ( 16.XI.2002 ) na łamach naszej strony rusza ponownie konkurs. Po utracie danych jesteśmy zmuszeni wystartowac z konkursem od nowa. Do wygrania są trzy egzemplarze gry Battlefield 1942. Konkurs będzie trwał 2 tygodnie i po tym okresie na stronie przedstawimy zwycięzców. Zapraszam do wypełniania ankiety konkursowej w dziale Konkurs.
General Battlefield: 1942
16:10 06-12-2002
General Battlefield: 1942
Jasta udostępnił znaną nam już mapę Verdun - tym razem działającą z patchem 1.2.
Czy widziałeś filmy takie jak "The Lost Battalion" lub "All Quiet on the Western Front"? Oczywiście. Te wstrząsające opowieści o walce w okopach podczas Pierwszej Wojny Światowej działają na wyobraźnię. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak walczono w zabłoconych okopach, z trajkotaniem karabinów maszynowych nad głową, eksplozjami granatów i pociskami z dział rozrywającymi się dookoła ciebie? Wiem, że tak. Dobrze, przyszedł w końcu czas, by tego doświadczyć. Przedstawiam: Bitwa o Verdun - 1916.
Instalacja Tym razem wyeliminowano kłopotliwe wypakowywanie plików. Instalator zrobi za was co trzeba.
Uruchomienie
Uruchamiamy grę, wybieramy multiplay, następnie custom game. Klikamy na activate w prawym dolnym rogu. Dalej już standardowo.
Screen z ładowania mapy...


...oraz widok ogólny na pole walki.


Plik do pobrania (12,1 MB) ze stronybf1942.nl
Pojawiła się wersja mini-moda HeavyBombardment, działająca z patchem 1.2. Modzik był już przez nas opisywany, krótko przypomnę co między innymi zawiera:
- Łodzie podwodne z działkiem AA na pokładzie.
- Klakson w jeepach.
- 3 dodatkowe miejsca dla spadochroniarzy w B17.
- Skuteczniejsze bombardowanie dywanowe B17.
- Snajper szybciej przeładowuje i nie traci "zoomu" w tym czasie.
- Flamethrower.
- Kilka innych "usprawnień".
Przypominam, że mod musi być zainstalowany zarówno u klienta, jak i na serwerze.


Aktualną wersję mini-moda można pobrać stąd
Może macie ochotę na wyścigi jeepów? Otóż Nicrosin stworzył mapę "Jeep Death Race" Szczegóły na forum bf42.com
Plik do pobrania tu lub tu
Tak to wygląda :

General Battlefield: 1942
15:59 22-11-2002
General Battlefield: 1942
Jak zawsze mamy dla Was co ciekawsze obrazki z modów. Skiny niemieckiego Messerschmitt ME-323, produkcja teamu Forgotten Hope


Wreszcie coś nie-kosmicznego z moda Eternal Silence


I na koniec niesamowita przeróbka Tigera, znaleziona na bf42.com

Tom Servo opublikował wersję alfa "MOD Selector". To małe narzędzie ułatwia podmianę plików w grze. Wystarczy wybrać żądany mod i kliknąć "Run".
Opis działania:
Należy utworzyć folder /mods w głównym katalogu BF1942, tam powinny być przechowywane wszystkie mody. Konfig plików (XML) musi być w katalogu /mods, wszystkie pliki modów powinni być w podfolderach określonych dla konkretnego moda. Wybieramy żądany mod, przeglądamy listę i klikamy na "Run". To tak w skrócie. Zapraszamy do testowania, plik do pobrania tutaj, i dzieleniu się spostrzeżeniami na naszym forum Edycja
Uwaga: Program do działania wymaga zainstalowanego NET Framework
General Battlefield: 1942
15:52 19-11-2002
General Battlefield: 1942
Mod Black Hawk Down Model śmigłowca AH-6 testowany w grze.


Mod Eternal Silence
Hmmm... jak zawsze u nich jest kosmicznie . Nowy "pojazd" i nowa broń.


NiejakiSchwebepanzer tworzy nową mapę. Mają w niej być nowe textury otoczenia, rozległe lasy a nawet port.

[1]      «      259   |   260   |   261   |   262   |   263   |   264   |   265   |   266   |   267   |   268   |   269      »      [271]