Aktualności

Stuart Bishop, z Computer and Video Games, miał możliwość rozmowy z Kenem Balthaserem, producentem z EA. Ken odpowiedział na pytania dotyczące patcha 1.2 i ujawnił trochę interesujących informacji o Dodatku do BF'a, edytorze map i narzędziach do Modów. Oto najważniejsze informacje:

  • EA planuje swoje patche i dodatki na miesiące a nawet lata w przyszłość.


  • Głównymi poprawkami w patchu 1.2 będzie ulepszenie NetKodu, broni ręcznej i skrypt wykrywania trafień.


  • Ludzie z EA spotykają się co tydzień i dyskutują na temat postów od ludzi i najważniejszych spraw.


  • W żadnym z patchy nie będzie dodana żadna broń, natomiast będą one dodawane w Dodatkach.


  • Edytor map będzie wydany z patchem albo z dodatkiem. Jeszcze nad nim pracują.


  • Narzędzia do modów będą wydane dopiero za kilka miesięcy.


  • Cały wywiad znajduje się tutaj.
    General Battlefield: 1942
    15:51 13-10-2002
    General Battlefield: 1942
    Zerk opublikował kolejne screenshoty ze swojego edytora map do Battlefielda. Program zaczyna przypomina już działający edytor, co można zauważyć na dołączonych screenach. Autor informował że do końca października opublikuje pierwsza beta swojego programu, a więc nie pozostaje nam nic innego jak czekać ;].




    General Battlefield: 1942
    15:33 13-10-2002
    General Battlefield: 1942
    Niedawno ukazał się nowy nieoficjalnych patch do gry, który spowoduje ze trafiony żołnierz będzie krwawił. Plik do zssanie tutaj i tutaj.


    Instrukcja instalacji znajduje się w archiwum w pliku readme.txt a dla leniwych tutaj:
      Pliki object_007.rfa i texture_007.rfa należy rozpakować do katalogu Archives/
      Np.: D:/Gry/Battlefield 1942/Archives.

    General Battlefield: 1942
    15:15 13-10-2002
    General Battlefield: 1942
    Jeżeli kogoś interesuje prawdziwa historia Wake Island to szczerze zachęcam do przeczytanie obszernego artykułu na ten temat. Znajdziemy tam dokładne informacje co działo się 8 grudnia 1941 roku około 7:00.


    General Battlefield: 1942
    21:02 08-10-2002
    General Battlefield: 1942
    Autorzy modów prześcigają się w pomysłach na wykorzystanie pełnych możliwości Battlefielda. Tym razem zespół tworzący "Eve of Destrucion" zaprezentował nam tunele podziemne.


    General Battlefield: 1942
    20:11 07-10-2002
    General Battlefield: 1942
    Serwis Gry.wp.pl dokonał recenzji Battlefield 1942.
    Oto jej fragment:
    ... Jeśli zaś chodzi o oprawę graficzną to jest to jedna z najlepszych jakie widziały moje oczy. Szczegółowa, ładnie animowana, solidnie wykonana - prawie marzenie. Wszystkie jej elementy stoją na najwyższym poziomie, w związku z tym niełatwo jest ją opisywać, trudno cokolwiek ganić, a i niewiadomo co chwalić najbardziej. Mogę tylko powiedzieć, że zarówno postacie, jak i pojazdy, wybuchy, czy choćby broń ręczna, której też tu niemało sporządzona jest z największą dbałością o szczegóły i perfekcjonizmem. Świetnie też twórcom wyszły efekty otoczenia, takie jak palmy, czy inne drzewa. Są to elementy nagminnie niedopracowane w innych tytułach, ale nie tu - nie w B1942.
    A ocena końcowa to: 9.1! (Bliska doskonałości)
    Grafika: 9.5/10
    Dźwięk: 9.5/10
    Grywalność: 8.5/10
    Siła Mocy: 9/10
    Cały tekst znajduje się tutaj.
    General Battlefield: 1942
    18:57 07-10-2002
    General Battlefield: 1942
    Twórcy moda "Forgotten Hope" cały czas pracują co da się zauważyc w statusie prac na dzień 5.XI.2002:
    • Mapy: 0%
    • Kod: 0%
    • Modele: 50%
    • Skiny: 10%
    • Dzwięki: 20%

    Dzisiaj ukończyli prace nad rosyjskim pojazdem opancerzonym "Ba-64". Oto wyniki:


    General Battlefield: 1942
    12:48 05-10-2002
    General Battlefield: 1942
    To już kolejny mod, który wam prezentujemy. Nie różniłby się niczym od innych gdyby nie fakt, iż model i skin brytyjskiego czołgu Challenger, który wykonał Frank DeLies bardzo ciekawie się prezentuje.

    General Battlefield: 1942
    12:29 05-10-2002
    General Battlefield: 1942
    Twórcy moda "Eve of destruction" zaprezentowali swoje nowe dzieło: miotacz ognia. Oto fotka z testów:


    General Battlefield: 1942
    12:18 05-10-2002
    General Battlefield: 1942
    Jak donosi autor (Zerk) prace nad nieoficjalnym edytorem map do Battlefield 1942 trwają.
    Działa już interfejs nawigacyjny programu (poruszanie się po mapie myszka i klawiaturą) i system kamer. Autor informuje też, iż pierwsza wersja programu powinna pojawić się do końca października.

    General Battlefield: 1942
    18:53 03-10-2002
    General Battlefield: 1942
    Dzisiaj dzięki pomocy DULIego przestawiliśmy nasz serwer na pełna wersję Battlefield 1942.pl.

    Dla przypomnienia:
    Nazwa: www.battlefield1942.pl
    IP: 156.17.98.2:14567
    Hasło: pl

    Życzymy miłego grania ;]
    General Battlefield: 1942
    16:21 03-10-2002
    General Battlefield: 1942
    Wspaniałe wieści, DICE i EA poinformowało na oficjalnej stronie, jak będzie wyglądać najbliższa przyszłość Battlefield'a. Najciekawszą rzeczą w tej informacji jest lista przedstawiająca najbardziej priorytetowe sprawy do wykonania, czyli to czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie:
    • Serwer linux'owy przechodzi teraz proces wyłapywania błędów. Deweloperzy pracują ciężko, aby wyszedł jak najszybciej się da.
    • 1.2 Patch - w tym patch'u rozwiązane zostanie wiele problemów zgłaszanych przez społeczność graczy. Głownie dotyczy to optymalizacji użycia łącza, kodu sieciowego, oraz ogólnej stabilności gry.
    • Edytor map
    • Narzędzia do robienia mod'ów - DICE bada na ile możliwe jest przerobienie narzędzi używanych do produkcji BF'a na potrzeby producentów mod'ów.
    [1]      «      261   |   262   |   263   |   264   |   265   |   266   |   267   |   268   |   269   |   270   |   271      »      [271]