Aktualności

Najbardziej nurtująca z zapowiedzi EA/DICE, że w kolejnym patch’u zostanie usunięta możliwość podmian po stronie klienta została po fali burzliwych dyskusji dokładnie wyjaśniona. Poprawka 1.4 wniesie nam dodatkowe ustawienie po stronie serwera w których admini będą mogli sami decydować czy ustawić grę na graczy z czystym BF czy też graczy z rożnego typu podmianami typu Mericless itp. Dzięki temu sytuacja powinna wyklarować się samoczynnie i sami grający plus admini określą się z czasem jakie rozwiązanie wolą. Będziemy więc mieli coś na wzór PURE z RTCW, serwer ustawiony w taką opcje nie wpuści nas do gry jeśli w folderze z Battlefield będziemy mieli jakieś inne pliki niż standardowe oryginalne. Ma to zapobiec głównie stosowaniu podmian i programów sprzyjających oszukiwaniu.
Ekipa odpowiedzialna za moda Eve Of Destruction przedstawiła kolejne zrzuty ekranowe tym razem jest to śmigłowiec transportowy CH-47 Chinook. Ten jeden z największych śmigłowców wojskowych na świecie przedstawia się w grze imponująco i oprócz piechoty na pokład będzie zabierał także sprzęt typu jeep’y i transportery piechoty. Prace nad tą modyfikacją trwają i przyjdzie nam jeszcze trochę na nią poczekać, gdyż termin wydania nie jest jeszcze bliżej określony.


Strona projektu: http://eod.bfcentral.com/

General Battlefield: 1942
12:30 24-04-2003
General Battlefield: 1942
Na stronie naszego rodzimego wydawcy firmy CENEGA pojawił się termin wydania dodatku do Battlefield 1942 „Road To Rome” a jest nim 28 kwietnia. Wydaje się, że jest to pewna data, więc nie pozostaje nam wszystkim fanom tej gry nic innego jak zaopatrzyć się w pieniążki i z niecierpliwością czekać na tą datę. Sugerowana cena to 79,90 zł. Myślę, że jest to obowiązkowa pozycja dla każdego posiadacza wersji podstawowej gry. Tak więc niebawem spotkamy się na całkiem nowych polach bitwy w internecie.

Mody Battlefield: 1942
13:53 21-04-2003
Mody Battlefield: 1942
W tej chwili w fazie produkcji znajduje się kilka ciekawie zapowiadających się modów do Battlefield1942. Staramy się w miarę możliwości przedstawiać je na łamach naszego serwisu pokrótce. Tak wiec autorzy kolejnych modów Galactic Conquest i Trench Rats zaserwowali nam kolejne zrzuty ekranowe ze swoich produkcji tak aby ślinka wyciekła nam jeszcze bardziej

Galactic Conquest przenosi nas w świat Gwiezdnych Wojen, a sądząc po większości screen’ ów, jakie dotąd się ukazywały dokładnie akcja toczy się na śnieżnej planecie Hoth. Poniżej prezentacja maszyny kroczącej Imperium AT ST.

Strona projektu: www.swbattlefield.jolt.co.uk


Trench Rats cofa nas w wir walk Pierwszej Wojny Światowej, zrzuty ekranowe przedstawiają się bardzo ciekawie i walki powietrzne na takich maszynach będą nie lada atrakcją.


Strona projektu: www.warwickmedia.com/trenchratsbf/

General Battlefield: 1942
10:39 20-04-2003
General Battlefield: 1942
Spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych, udanego wypoczynku i mokrego dyngusa, niskich pingów, wysokiego skila i mnóstwa udanych rozgrywek wszystkim swoim czytelnikom składa redakcja serwisu Battlefield1942.pl.
General Battlefield: 1942
10:28 20-04-2003
General Battlefield: 1942
Patch 1.4 zbliża się wielkimi krokami. Widać, że autorzy gry wzięli sobie mocno do serca szczególnie walkę z cheat’ ami. Oto lista zapowiedzianych poprawek:

- Naprawa czołgów w lotniczych hangarach nie będzie już możliwa.
- Zostanie poprawiony sposób głosowania w czasie gry.
- Zablokowanie wszystkich znanych dotąd cheatów.
- Stabilny serwer linuxowy (nareszcie)
- Dwie nowe bronie dla Assaultów, japoński DP 1928 i rosyjski Type 99.

Najbardziej burzliwym z postanowień EA/DICE jest fakt zapowiedzi, że w wersji 1.4 nie będzie możliwe używanie podmian po stronie klienta, czyli przykładowo nowych skórek typu Mericless Pack itp. Ma to zapobiec używaniu przez oszustów barwnych mocno widocznych malowań postaci i pojazdów. Na razie trwają na ten temat burzliwe dyskusje a o końcowym wyniku dowiemy się niebawem.

Źródło: www.battlefield1942.ea.com

Mody Battlefield: 1942
10:17 17-04-2003
Mody Battlefield: 1942
Ekipa tworząca moda Conflict In Somalia co pewien czas zamieszcza nowe zrzuty ekranowe z postępu swoich prac. Dziś właśnie ukazały się piękne fotki samolotu transportowego AC-130. Tak więc niebawem możemy spodziewać się konkurencji dla DC.




Strona projektu: www.cismod.com

General Battlefield: 1942
21:02 16-04-2003
General Battlefield: 1942
Po raz kolejny mamy coś dla miłośników twardego pancerza. Pakiet kamuflaży sławnego niemieckiego Afrikakorps. Zachęcam do pobrania, bo na pewno doda to odrobinkę realizmu na mapkach w których słońce daje się ostro we znaki.



pobierz (3.36 MB)

Mody Battlefield: 1942
09:02 16-04-2003
Mody Battlefield: 1942
Zespół twórców moda Desert Combat po wypuszczeniu ostatniej wersji nie spoczął na laurach i prace nad poprawkami trwają pełną parą. Niebawem powinien ukazać się pacz w którym autorzy poprawia większość błędów wyłapanych przez graczy, a także dodadzą parę innych zmian. Póki co pokazali zrzuty ekranowe nowego poprawionego modelu czołgu M1A1.

Po namowach fanów gry w kolejnej odsłonie moda zobaczymy też legendarny samolot F-117 Stealth Bomber.


Tak więc pozostaje nam tylko zacierać ręce i czekać na jak najszybsze uaktualnienia do tej modyfikacji, która mocno podbija światek Battlefield 1942.


Źródło: www.desertcombat.com
General Battlefield: 1942
21:35 15-04-2003
General Battlefield: 1942
Oprócz BF1942 Conquest i BF1942 Capture The Flag w Clan Base od dziś został uruchomiony nowy ladder, a mianowicie Desert Combat Conquest International. Napewno wpłynie to mocno na rozwój światowej sceny Battlefield 1942, być może i u nas znajdą się klany, które stworzą swoją dywizje DESERT COMBAT...
Kolejny pakiet podmian grupy Mericless Creation. Tym razem ludzie ci wzięli na warsztat mapkę Corel Sea. Jak zwykle całość prezentuje się fantastycznie, gorąco polecam…



pobierz (15.4 MB)

Mapy Battlefield: 1942
22:55 13-04-2003
Mapy Battlefield: 1942
W piątek ukazała się kolejna custom'owa mapa, w końcu udało mi się ją ściągnąć i potestować lokalnie. Oto wrażenia:
Plaża jak na Omaha, pustynia jak na El Alamein, okręty nadwodne i podwodne jak na Midway.. A wszystko to na jednej mapie: Invasion. Autor - Schwebepanzer, donosi o niewielkich bug'ach typu niedorysowane w kilku miejscach niebo (jest nowe) i drobne przekłamania w lightmap'ach. Skromny jest niesamowicie: zobaczcie tylko na jakość teksturek na obrazkach:




Ładne, co nie? No to zapraszam do zassania: stąd (43,4MB)

A w poniedziałek, kto wie, może zaprosimy was na serwerek na testy?
[1]      «      248   |   249   |   250   |   251   |   252   |   253   |   254   |   255   |   256   |   257   |   258      »      [271]