Aktualności

General Battlefield: 1942
23:34 12-03-2003
General Battlefield: 1942
Clanbase ogłosił start Nations Cup IV. Od tego sezonu wśród gier takich jak Counter-Strike czy Quake można też znaleźć Battlefield'a. Do 14 marca trwa zgłaszanie kapitanów drużyn narodowych. Do 21 marca będzie ogłoszona lista państw, które wezmą udział w rozgrywkach. Na dzień dzisiejszy na tej liście znajduje się już Holandia.

Przyjęty system rozgrywki to tryb "Conquest". Liczebność stron na klanówce nie jest jeszcze znana, ale najprawdopodobniej będzie to 10 vs 10. Więcej informacji o zasadach i aktualną listę przyjętych państw znajdziecie na stronach Clanbase
Mapy Battlefield: 1942
21:00 12-03-2003
Mapy Battlefield: 1942
Najstarsi rdzenni mieszkańcy tego pustkowia nie pamiętają tak obfitych deszczów. Wszystko w około zazieleniło się i martwe dotąd tereny trysnęły życiem…… Tak można by napisać o nowej wersji mapy Operation Battleaxe. Jeśli znudziły wam się pustynne klimaty oryginalnej wersji, być może taki krajobraz pobudzi was do dalszej gry…

pobierz mapę

Mody Battlefield: 1942
10:31 12-03-2003
Mody Battlefield: 1942
Mini - mod, który sprawia, że na polu bitwy pozostają ciała zabitych żołnierzy oraz wraki zniszczonych pojazdów. Instalacja: należy rozpakować folder z modem i wkleić go do katalogu ../mods. Później aktywować moda z menu gry. Lub dopisać do pliku init.con linijkę "game.addModPath Mods/LLMBodyStay/". Oczywiście mod musi być również po stronie serwera, więc raczej do pogrania z botami.



Aha, mod dla posiadaczy w miarę szybkich komputerów, na wolniejszych zatka grę, jak się trupów nazbiera

Link do plików (około 300KB):
#1 oraz mirror #2
General Battlefield: 1942
18:18 10-03-2003
General Battlefield: 1942
Coś dla osób grających po stronie AXIS, ślicznie wykonane mundurki żołnierzy Wehrmacht’u i SS.

mundur Wehrmacht'u     mundur SS

Mody Battlefield: 1942
11:25 10-03-2003
Mody Battlefield: 1942
Jako, że ostatni weekend spędziłem oblewając moją magisterkę, moja głowa czuje się wystrzelona w kosmos
Dlatego postanowiłem zaprezentować kolejny mod w klimacie SF. Projekt nazywa się Space Combat Mod, i choć jest jeszcze w powijakach (ekipa jak dotąd zakończyła 6% prac ) to zapowiada się całkiem całkiem, Mod w założeniach będzie przewidywał rywalizację 3 ras, dla których będą osobne klasy i bronie, walki na różnych planetach (jak to w SF ) i coś za co bym sprzedał swoją bazookę : pistolet - strzelba
Poniżej coś na pobudzenie

General Battlefield: 1942
14:03 09-03-2003
General Battlefield: 1942
Na stronie autora projektu Heightmap Editor ukazała się najnowsza wersja jego programu oznaczona numerkiem 1.1. Nazwa może wskazywać iż jest to tylko edytor heightmap, ale możliwości edytora są o wiele większe. Po zrobieniu heightmapy można umieścić na niej tekturę, obiekty itp. Wydaje mi się, iż ten oto screen w dużym stopniu pokazuje możliwości programu.



Do uruchomienia programu potrzebny jest DirectX 9, .NET Framework i Manager DirectX
Heightmap Editor 1.1
Microsoft .NET Framework
Microsoft Manager DirectX
General Battlefield: 1942
12:37 09-03-2003
General Battlefield: 1942
Okazało się ze lista zmian którą przedstawiło EA nie jest pełna. Jak na razie wiadomo że razem z tym patchem pojawił się nowy plik w katalogu Mods\bf1942\Settings i nosi nazwę "AliasedCommands.con". Jeżeli nadal nie wiesz do czego może on służyć i co zawiera to poniżej przedstawiam najciekawsze wpisy:

Dla gracza:
alias lp game.listplayers
alias lm game.listmaps
alias forgivetk game.TKForgive
alias punishtk game.TKPunish
alias fps console.showfps
alias hud game.usehud
alias name game.changePlayerName
alias kick game.voteKickPlayer

Dla admina:
alias nm admin.runnextlevel
alias rm admin.restartmap
alias banlist admin.listBannedAddresses
alias clearbans admin.clearbanlist
alias pause admin.togglegamepause
alias unpause admin.togglegamepause
alias tkban admin.banPlayerOnTKKick
alias tklimit admin.nrOfTKToKick
alias bantime admin.banTime
alias adminkick admin.kickplayer
alias ban admin.banplayer
alias message admin.servermessage
alias speak game.sayall
alias say game.sayall

Dzięki tym wpisom gracz będzie mógł np.: zmienić nicka komendą "name" zamiast "game.changePlayerName". Wyżej wymienione aliasy to tylko krótka lista tego, co można znaleść w pliku "Mods\bf1942\Settings AliasedCommands.con".
General Battlefield: 1942
19:03 07-03-2003
General Battlefield: 1942
Niespodziewanie pojawił się świeżutki patch do Battlefield 1942 wersja 1.31. Tak więc nie pozostaje nic tylko pobierać i czekać na szybką aktualizację serwerów do wyższej wersji.

Oto lista zmian:
Poprawki serwera:
- Poprawienie błędu, który wywalał serwer po zmianie mapy
- Domyślne hasło na zdalnego administratora zostało usunięte ze względów bezpieczeństwa
- Zmieniono system kolizji ( poprawi to błąd występujący miedzy innymi na mapie "Coral Sea" )

Poprawki klienta:
- Wyłączona możliwość widzenia graczy przez ściany: tzw wallhack ( Opisywaliśmy temat tutaj )

Poprawki dźwięku:
- Zmieniono dużo parametrów dotyczących dźwięku. Jeżeli nadal będą występować problemy z dźwiękiem pomocny będzie opublikowany poradnik ( Jutro na Battlefield1942.pl w wersji polskiej )

Klient (47 MB)
Battlefield1942.pl #1
Battlefield1942.pl #2
EA Europe
FileShack
3D Gamers
FragZone
Fileplanet

Serwer dla Windows (75 MB)
Battlefield1942.pl #1
Battlefield1942.pl #2
FileShack
3D Gamers
Fileplanet
Na stronie DICE znalazłem ciekawe info. Rozpisują się tam o dalszej współpracy z EA, wygląda na to, że będą robić kolejną grę. Jednak nas najbardziej zainteresuje to, że pod koniec roku 2003 prawdopodobnie możemy spodziewać się kolejnego dodatku do Battlefield. Niestety niewiele więcej mogę powiedzieć, bo mój szwedzki jest fatalny
Najśmieszniejsze jest chyba to, że wkrótce cały BF'owy świat zacznie zapewne dyskutować o nowym dodatku, a my w Polsce....tak, my nie mamy jeszcze Road to Rome i nikt nie wie tak naprawdę, czy i kiedy go będziemy mieć . "Informatorzy" donoszą, że być może dzisiaj lub we wtorek, ale jak to z zapowiedziami bywa, to my już wiemy...
Mapy Battlefield: 1942
10:50 07-03-2003
Mapy Battlefield: 1942
Sporo wysepek, na jednej z większych baza allied, na drugiej baza axis. Walki toczą się o największa wyspę, gdzie na wzgórzu bardzo trudnym do zdobycia podobno jest jakaś "cytadela". Fatalna jakość tekstur, sporo bugów (np. drabina, z której nie sposób zejść). Generalnie - dobra koncepcja, ale złe wykonanie. Plik ma niecałe 1,5MB, więc można ściągnąć jako ciekawostkę, jeśli ktoś ma życzenie.


Linki do plików:#1 oraz #2
General Battlefield: 1942
03:26 07-03-2003
General Battlefield: 1942
I znowu nocne pustki na polskich serwerach zaowocowały wynalezieniem screena
Ten pan na fotce chyba się pomylił

To tak na złapanie dobrego humoru dziś, 7 marca 2003!


Źródło: bf42.com

General Battlefield: 1942
22:51 06-03-2003
General Battlefield: 1942
Długo odwlekałem napisanie tego newsa, bo niestety Polska nie odnosiła sukcesów w Open Cup’ie. Zacznę więc od początku żeby nadrobić zaległości.

W Open Cupie startowały 3 polskie klany: DAK, SPQR i ONZ. Od samego początku żadnemu nie szło za dobrze. W pewnym momencie okazało się ze klan DAK wycofał się z Open Cup’a. Powodem były problemy podczas organizacji meczy i brak odpowiednich serwerów. Kolejne mecze pozostałych klanów nie przynosiły wygranych. Lecz dzisiaj można powiedzieć, że zły los się odwrócił. Po wyrównanej i zaciętej walce klan ONZ wygrywa klanówke z niemieckim klanem UC wynikiem 527:400. Kolejne relacja ( już na bieżąco ) z Open Cup’a w niedzielę wieczorem po meczu klanu SPQR.
[1]      «      252   |   253   |   254   |   255   |   256   |   257   |   258   |   259   |   260   |   261   |   262      »      [271]