Aktualności

General Battlefield: 1942
18:18 10-03-2003
General Battlefield: 1942
Coś dla osób grających po stronie AXIS, ślicznie wykonane mundurki żołnierzy Wehrmacht’u i SS.

mundur Wehrmacht'u     mundur SS

Mody Battlefield: 1942
11:25 10-03-2003
Mody Battlefield: 1942
Jako, że ostatni weekend spędziłem oblewając moją magisterkę, moja głowa czuje się wystrzelona w kosmos
Dlatego postanowiłem zaprezentować kolejny mod w klimacie SF. Projekt nazywa się Space Combat Mod, i choć jest jeszcze w powijakach (ekipa jak dotąd zakończyła 6% prac ) to zapowiada się całkiem całkiem, Mod w założeniach będzie przewidywał rywalizację 3 ras, dla których będą osobne klasy i bronie, walki na różnych planetach (jak to w SF ) i coś za co bym sprzedał swoją bazookę : pistolet - strzelba
Poniżej coś na pobudzenie

General Battlefield: 1942
14:03 09-03-2003
General Battlefield: 1942
Na stronie autora projektu Heightmap Editor ukazała się najnowsza wersja jego programu oznaczona numerkiem 1.1. Nazwa może wskazywać iż jest to tylko edytor heightmap, ale możliwości edytora są o wiele większe. Po zrobieniu heightmapy można umieścić na niej tekturę, obiekty itp. Wydaje mi się, iż ten oto screen w dużym stopniu pokazuje możliwości programu.



Do uruchomienia programu potrzebny jest DirectX 9, .NET Framework i Manager DirectX
Heightmap Editor 1.1
Microsoft .NET Framework
Microsoft Manager DirectX
General Battlefield: 1942
12:37 09-03-2003
General Battlefield: 1942
Okazało się ze lista zmian którą przedstawiło EA nie jest pełna. Jak na razie wiadomo że razem z tym patchem pojawił się nowy plik w katalogu Mods\bf1942\Settings i nosi nazwę "AliasedCommands.con". Jeżeli nadal nie wiesz do czego może on służyć i co zawiera to poniżej przedstawiam najciekawsze wpisy:

Dla gracza:
alias lp game.listplayers
alias lm game.listmaps
alias forgivetk game.TKForgive
alias punishtk game.TKPunish
alias fps console.showfps
alias hud game.usehud
alias name game.changePlayerName
alias kick game.voteKickPlayer

Dla admina:
alias nm admin.runnextlevel
alias rm admin.restartmap
alias banlist admin.listBannedAddresses
alias clearbans admin.clearbanlist
alias pause admin.togglegamepause
alias unpause admin.togglegamepause
alias tkban admin.banPlayerOnTKKick
alias tklimit admin.nrOfTKToKick
alias bantime admin.banTime
alias adminkick admin.kickplayer
alias ban admin.banplayer
alias message admin.servermessage
alias speak game.sayall
alias say game.sayall

Dzięki tym wpisom gracz będzie mógł np.: zmienić nicka komendą "name" zamiast "game.changePlayerName". Wyżej wymienione aliasy to tylko krótka lista tego, co można znaleść w pliku "Mods\bf1942\Settings AliasedCommands.con".
General Battlefield: 1942
19:03 07-03-2003
General Battlefield: 1942
Niespodziewanie pojawił się świeżutki patch do Battlefield 1942 wersja 1.31. Tak więc nie pozostaje nic tylko pobierać i czekać na szybką aktualizację serwerów do wyższej wersji.

Oto lista zmian:
Poprawki serwera:
- Poprawienie błędu, który wywalał serwer po zmianie mapy
- Domyślne hasło na zdalnego administratora zostało usunięte ze względów bezpieczeństwa
- Zmieniono system kolizji ( poprawi to błąd występujący miedzy innymi na mapie "Coral Sea" )

Poprawki klienta:
- Wyłączona możliwość widzenia graczy przez ściany: tzw wallhack ( Opisywaliśmy temat tutaj )

Poprawki dźwięku:
- Zmieniono dużo parametrów dotyczących dźwięku. Jeżeli nadal będą występować problemy z dźwiękiem pomocny będzie opublikowany poradnik ( Jutro na Battlefield1942.pl w wersji polskiej )

Klient (47 MB)
Battlefield1942.pl #1
Battlefield1942.pl #2
EA Europe
FileShack
3D Gamers
FragZone
Fileplanet

Serwer dla Windows (75 MB)
Battlefield1942.pl #1
Battlefield1942.pl #2
FileShack
3D Gamers
Fileplanet
Na stronie DICE znalazłem ciekawe info. Rozpisują się tam o dalszej współpracy z EA, wygląda na to, że będą robić kolejną grę. Jednak nas najbardziej zainteresuje to, że pod koniec roku 2003 prawdopodobnie możemy spodziewać się kolejnego dodatku do Battlefield. Niestety niewiele więcej mogę powiedzieć, bo mój szwedzki jest fatalny
Najśmieszniejsze jest chyba to, że wkrótce cały BF'owy świat zacznie zapewne dyskutować o nowym dodatku, a my w Polsce....tak, my nie mamy jeszcze Road to Rome i nikt nie wie tak naprawdę, czy i kiedy go będziemy mieć . "Informatorzy" donoszą, że być może dzisiaj lub we wtorek, ale jak to z zapowiedziami bywa, to my już wiemy...
Mapy Battlefield: 1942
10:50 07-03-2003
Mapy Battlefield: 1942
Sporo wysepek, na jednej z większych baza allied, na drugiej baza axis. Walki toczą się o największa wyspę, gdzie na wzgórzu bardzo trudnym do zdobycia podobno jest jakaś "cytadela". Fatalna jakość tekstur, sporo bugów (np. drabina, z której nie sposób zejść). Generalnie - dobra koncepcja, ale złe wykonanie. Plik ma niecałe 1,5MB, więc można ściągnąć jako ciekawostkę, jeśli ktoś ma życzenie.


Linki do plików:#1 oraz #2
General Battlefield: 1942
03:26 07-03-2003
General Battlefield: 1942
I znowu nocne pustki na polskich serwerach zaowocowały wynalezieniem screena
Ten pan na fotce chyba się pomylił

To tak na złapanie dobrego humoru dziś, 7 marca 2003!


Źródło: bf42.com

General Battlefield: 1942
22:51 06-03-2003
General Battlefield: 1942
Długo odwlekałem napisanie tego newsa, bo niestety Polska nie odnosiła sukcesów w Open Cup’ie. Zacznę więc od początku żeby nadrobić zaległości.

W Open Cupie startowały 3 polskie klany: DAK, SPQR i ONZ. Od samego początku żadnemu nie szło za dobrze. W pewnym momencie okazało się ze klan DAK wycofał się z Open Cup’a. Powodem były problemy podczas organizacji meczy i brak odpowiednich serwerów. Kolejne mecze pozostałych klanów nie przynosiły wygranych. Lecz dzisiaj można powiedzieć, że zły los się odwrócił. Po wyrównanej i zaciętej walce klan ONZ wygrywa klanówke z niemieckim klanem UC wynikiem 527:400. Kolejne relacja ( już na bieżąco ) z Open Cup’a w niedzielę wieczorem po meczu klanu SPQR.
Mody Battlefield: 1942
11:35 06-03-2003
Mody Battlefield: 1942
Wszyscy Battlefieldowi fani Star Wars'ów proszeni są o jak najszybsze odkurzenie swoich zasobów pisanych i audiowizualnych w tym zakresie !
Powód ku temu jest szczególny.. Otóż 14 marca, dzięki projektowi "Star Wars Battlefield - total conversion for Battlefield 1942", realizowanemu przez grupę pod tą samą nazwą, pojawi sie testowa alpha wersja tej chyba rewelacji roku....(przynajmniej dla mnie ) Nie będzie to zwykły mod... Spory ponad 20osobowy sztab ludzi zapewni nam mnóstwo kosmicznych wrażeń, z nowymi broniami, pojazdami, budynkami itp. itd. etc. i tym podobne.
W wersji alpha pojawią się między innymi następujace pojazdy X-wing, A-wing, Millenium Falcon, TIE Fighter, TIE Bomber, Land Speeder, Snow Speeder a także bronie DH-17 (pistol), E11 (blaster),Hoth Rifle (blaster),DL-44 (Han Solo's Blaster)
A to dopiero początek !

Dla tych zaintrygowanych (i nie ...) parę obrazków



- MAMO.......... Gdzie jest moja Moc??? Gdzie ją schowałaś????
- Leży koło miecza synku... a ty znowu w te Star Wars tak??? Boże...poskarże się Yodzie ... Zobaczysz!!!
Mapy Battlefield: 1942
11:18 06-03-2003
Mapy Battlefield: 1942
Snow El Alamein. Tym razem raczej jako ciekawostka. Ta mapa to w zasadzie wierna kopia oryginalnego El Alamein. Jedyną różnicą jest to, że nie walczysz na gorącej pustyni, ale w terenie pokrytym śniegiem. Nie testowałem, ale znajomi twierdzą, że działa poprawnie.
Autor mapy winstons_churchill zapowiedział, że będzie ją jeszcze "dopieszczał". Tak więc, jeśli znudziły Ci się rozpalone piaski pustyń, to ściągnij mapkę, następnie wypakuj plik *.rfa do katalogu .../mods/bf1942/levels/. Aha, nie szukajcie na tej mapie niedźwiedzi polarnych ani innej fauny i flory arktycznej



Druga mapa to Fish River. Akcja rozgrywa się we wschodnich obszarach Niemiec. Po jednej stronie rzeki baza Rosjan, po drugiej baza Niemców a między nimi tylko mały most... . Mapa zaprojektowana specjalnie dla czołgistów, piltotów i snajperów. Autorem jest Schwebepanzer. Instalacja tak jak przy pierwszej mapie. Aaaa, zapomniałbym: wbrew nazwie nie jest to mapa dla wędkarzy! ;P


Obydwu map szukajcie w downloadzie na stronie bf42.com
Mapy Battlefield: 1942
10:20 05-03-2003
Mapy Battlefield: 1942
Tym razem mapa, "Battle of Bilston" wyprodukowana przez Perfectionist Mapa "afrykańska", mnóstwo piachu, trochę palm, bardzo dużo pagórków, wąwozów. Dosyć duża mapa, jest czym pojeździć lub polatać. Działa w trybach: conquest, tdm, ctf. Instalator zrobi wszystko za Was, później w menu gry przechodzimy do Custom Game zaznaczamy Perfectionist i klikamy na Activate.
Na mnie wrażenie zrobiła pustynia - są tereny, gdzie jest płasko jak na patelni i aż się "czuje" żar z nieba . Bardzo ładnie też wyglądają cienie górek, palm.



Linki do plików:
wersja dla klienta: #1 oraz #2
wersja dla serwera: #1 oraz #2

[1]      «      252   |   253   |   254   |   255   |   256   |   257   |   258   |   259   |   260   |   261   |   262      »      [271]