Aktualności

General Battlefield: 1942
00:08 19-01-2003
General Battlefield: 1942
Dla wszystkich "podglądaczy" , czyli tych którzy lubią popatrzeć na grę na przykład dwóch klanów mam dobra wiadomość. Pojawił sie program, za sprawą którego bedziemy mogli podglądać do woli i z większą ilościa dostępnych danych o grze. Simon Pedersen stworzył BF Server Joiner, który pozwala po wpisaniu ip adresu oraz portu servera oglądanie na przykład ilości punktów danego gracza, czy znajduje się on w Allies czy Axis, która drużyna wygrywa rywalizacje, jakie są ustawienia Friendly Fire i wiele innych. Wszystko opakowane jest w całkiem miłą oprawę graficzną. Ja już zacząłem go używać. Niestety to nie jest wyszukiwarka serwerów więc poniżej podaje ip adresy najczęsciej pojawiających się miejsc do gry:

.pl.[SPQR]Widmo =-> 212.244.71.22:14567
[=ONZ=] Server =-> 80.48.72.134:14567
.pl Tactical Ops Training =->213.241.44.108:14567

Resztę dodam jak tylko się pojawią.
Program do ściągnięcia stąd, lub stąd.

Pojawił się kolejny update Merciles Texture Pack. Tym razem ludzie tworzący skin'y wzieli pod lupe mapę Bocage. Popatrzcie na tego Mustanga i Tygrysa. Zapowiada się świetnie!

General Battlefield: 1942
01:44 17-01-2003
General Battlefield: 1942
Panzerjager poinformował o wypuszczeniu Berlin Mod'a. Prace nad nim skończył pare dni temu i ja uważam, że jest niezwykle udany. Oto wszystkie zmiany:
Zmiany w grze:

PzKpfw IV-Volksturm malowanie
SdKfz251-5th SS Viking Division
Sturmpanzer Brummbar-model wykonany przez DaCrapper'a
Jagdpanzer IV 9th Panzer Division-model wykonany przez Da Crapper'a
external soldier view- stworzony przez Tonyego Hanyoka
Splinter A Wehrmacht - umundurowanie
poprawne historycznie flagi-Projektil

Mod działa tylko na mapie Berlin.
Plik można znależć tutaj.

Serwis AllOutGames.com zakończył głosowanie na najlepszą grę roku 2002

W głosowaniu zwycięzcą został oczywiście Battlefield 1942. Jest to dowodem nie tylko na jakość i grywalność gry, ale także na aktywność sceny tej gry.

Kielichy w góre !!! Świętujemy kolejną wygraną Battlefielda !!!

Gamespot poinformował, że prace nad wersją Battelefield'a na konsole Xbox zostały przerwane. Panowie z Digital Illusions i Electronic Arts postanowili skupić się na jak najlepszym przygotowaniu dodatku Road to Rome. Ta wiadomość powinna ucieszyć wszystkich właścicieli "blaszaków", ponieważ jest szansa, że nie będziemy z utęsknieniem wyczekiwali patcha poprawiającego błędy pojawiające się w dodatku .

General Battlefield: 1942
23:04 13-01-2003
General Battlefield: 1942
Polskie klany DAK i [=ONZ=] grały w ostatnim czasie swoje pierwsze mecze w lidze Clan Base.

DAK spotkał się z klanem #team-rc z Danii. Mecz zakończył się wynikiem 333:0 dla DAK. Na poszczególnych mapach:



Stalingrad:

DAK vs #team-rc

-------

210:0



Battleaxe

DAK vs #team-rc

-------

123:0



DAK znajdują sie aktualnie na 26'tym miejscu w CB! Gratulujemy i byle tak dalej!



Drugie spotkanie to walka [=ONZ=] vs ipcomBF - klanem z Austrii. Walka zakończyła się wynikiem 226:455 i wygraną ipcomBF. Na poszczególnych mapach:



Iwo Jima:

=IP= vs [=ONZ=]

135:0

91:23

--------

226:23



Market Garden:



=IP= vs [=ONZ=]

0:203

229:0

-------

229:203



W tym tygodniu planowane są mecze (w nawiasach podana jest pozycja w CB):



17.01.2003 =-> DAK(26) - Valor1942(69)

19.01.2003 =-> DAK(26) - Hakkapeliitta(86)

18.01.2003 =-> [=ONZ=](53) - Phoenix Rising(10)



A oto pierwsza dziesiątka na dzień dzisiejszy:



































 
NazwaWygranePrzegrane
Gamers-Network.dk - Crew160
Fragfest131
Kompanix91
Clan Potestas101
Legion Condor112
!nFernal BF194261
Northern Brigade EU92
Northern Brigade SE148
Swedish Blowbastards82
Phoenix Rising72



Kompletna drabinka klanów znajduje się tutaj.
Na oficjalnej stronie Battlefield1942, możemy znaleźć nowe informacje o mającym się ukazać już niedługo dodatku, "Road to Rome". Jeśli jeszcze ktoś nie wie, to dodatek ten ma zawierać osiem nowych map, osiem nowych pojazdów i trzy nowe rodzaje broni ręcznej. W kolejnych wiadomościach, za tydzień być może ujrzymy bardziej szczegółowy opis tych nowości. Pojawia się też cena - $19.99, czyli pogłoski o cenie w naszym kraju około 80 zł wydają się być prawdziwe. Artykuł znajduje się tutaj
General Battlefield: 1942
20:19 10-01-2003
General Battlefield: 1942
Twórcy moda Desert Combat opublikowali trailer przedstwiający ich dokonania. Jak sami napisali "got check out the cool video!" Wielu graczy, również w naszym kraju uwielbia "pustynne" klimaty, więc nic tylko ściągać i oglądać!


Plik (około 37MB) można pobrać stąd
General Battlefield: 1942
11:52 09-01-2003
General Battlefield: 1942
Kolejny serwis informacyjny rozbudza nasz apetyt na dodatek do Battlefield. Tym razem artykuł z serwisu Gamespot, całość (w jęz. angielskim) można przeczytać tutaj

"...ktoś biegły w lataniu samolotami występującymi w Battlefield 1942 będzie mógł wykorzystać swoje umiejętności w nowych potężnych bombowcach , które będą do dyspozycji w The Road to Rome. Po stronie Allies i Axis będą dwusilnikowe bombowce przenoszące duże ładunki. Brytyjski Moskit jest bombowcem jednomiejscowym, natomiast niemiecki 110 BF ma z tyłu miejsce dla strzelca. Te bombowce są dużo bardziej zwinne niż czterosilnikowy B-17 , i prawdopodobnie niewiele wolniejsze niż samoloty torpedowe znane z oryginalnej gry. Jest co najmniej jeden z tych średnich bombowców na każdej mapie oprócz Monte Cassino i Battle for Salerno. To chyba w pełni wystarczający powód, by je wypróbować."
General Battlefield: 1942
19:59 08-01-2003
General Battlefield: 1942
Eric Haines tworca Annotated maps, oraz Tips and tactics opublikował ciekawy artykuł. Weapons Effects opisuje efektywność różnych rodzajów broni względem żołnierzy oraz pojazdów. Są tam takie statystyki jak na przykład czas przeładowania, procent wyrządzonych szkód czy ile strzałów z danej broni może przetrwać dany pojazd. Cały artykuł może być niezwykle użyteczny, a jeśli nawet nie, to jest to ciekawa lektura.
Jutro rano ma pojawić się edytor terenu do Battlefield'a. Jest to świetna wiadomość dla ludzi, którzy chcą tworzyć mapy do naszej ulubionej gry. Dzięki temu programowi można bardzo łatwo edytować teren. Im jasniejsze są pixele, tym wyżej będzie dany punkt po odpaleniu gry. Wiadomo że zapowiedzi Map editora tworzonego przez Zerka wyglądają dużo bardziej obiecujaco, ale myśle, że "lepszy wróbel w garści...".



Z ostatniej chwili!!!
Program już jest tutaj.
A oto adres oficjalnej strony edytora.
Kevin Lockitt, twórca dwóch programów, które bardzo ułatwiają zarządzanie serwerami Battlefield'a, poinformował o wypuszczeniu ich ulepszonych wersji oznaczonych jako 1.3 *BETA*. Wprowadzają one wiele zmian, a oto kilka z nich:

=-> Dodany auto-kick, auto-announce (co jakiś czas może się pojawiać napisana przez administratora wiadomość), auto-refresh i player-stat-collection (statystyki nie giną po rundzie tylko są zapisywane w pliku).
=-> Dodany program zapisujący log konsoli.
=-> Do zakładki Players dodano następujące kolumny: team (Axis/Allies) oraz ip. Można również sortować graczy według kolumn.
=-> opcja auto-kick jest w pełni konfigurowalna i reaguje na ping lub wynik jaki ustalimy.

Pliki znajdują sie na stronie Kevina:
=-> BFServerManager13beta2
=-> BFRemoteManager13beta2
[1]      «      256   |   257   |   258   |   259   |   260   |   261   |   262   |   263   |   264   |   265   |   266      »      [271]