Aktualności

General Battlefield: 1942
14:57 16-02-2003
General Battlefield: 1942
Jeśli znudził się już wam biało-szary kamuflaż japońskiego A6M Zeke/Zero mam dla was ciekawostkę. Okazuje się, że Japończycy zaczęli malować swoje ZERA na kolor ciemno zielony od lata 1943 roku. Potem wszystkie ich samoloty miały już taki kolor. Miało to na celu utrudnienie odróżnienia ich samolotów dla przeciwnika, ponieważ wcześniejsze ubarwienie było bardzo widoczne, szczególnie dla samolotów Amerykańskich bombardujących ukryte lotniska japońskie. Jeśli chcecie zwiększyć odrobinkę historyczny realizm gry zapraszam do zassania ciemno zielonego ZERO.


Będąc już przy Japończykach mam jeszcze coś dla fanów tej armii, mianowicie oryginalne umundurowanie piechoty z tamtego okresu. Poniżej screen. A całość możecie ściągnąć stąd.



Co jakiś czas postaram się zaprezentować wam ciekawe historyczne podmiany malowania pojazdów jak i umundurowania wojska do Battlefield 1942.



Żródło: www.bf1942files.com
General Battlefield: 1942
12:33 16-02-2003
General Battlefield: 1942
Ukazała się wersja 1.0 moda: „Code Name Eagle”. Jest to totalna konwersja gry, zmienia wszystko. Jeśli ktoś jest fanem takich przeróbek to jest to pozycja obowiązkowa dla niego. Mod do ściągnięcia w tym miejscu. A poniżej mały screen.



Strona autorów moda: Code Name Eagle


Także autorzy moda „STAR WARS” nie siedzą bezczynnie, prace trwają pełną parą i dziś ukazały się nowe screen’ y, przedstawiające modele pojazdów. Więcej dowiecie się na stronie moda.



Strona autorów moda: STAR WARS
General Battlefield: 1942
19:24 15-02-2003
General Battlefield: 1942
Niestety jest to prawda. Jak wiadomo większości wraz z patch’ em 1.3 pojawiła się możliwość używania tak zwanego Wall Hack’ a (widzenie przeciwnika przez sciany), nie trzeba do tego używać żadnych dodatkowych wyrafinowanych programów, okazuję się mianowicie, że wystarczy jedna komenda z konsoli. Większość z was pewnie ciekawi jak to wygląda po stronie gracza. Aby rozwiać wszystkie niedomówienia i niepewności zerknijcie na screen’ a poniżej.


EA zapowiada bardzo szybkie usunięcie tego błędu.
Oczywiście znajdą się ludzie i napewną już są, którzy tak grają, ale wydaje mi się, że psują w ten sposób sami sobie zabawę i realizm gry. Zapraszam wszystkich do dyskuji na ten temat w komentarzach lub na forum.
General Battlefield: 1942
14:33 15-02-2003
General Battlefield: 1942
Wielu z was narzeka na nowe uaktualnienie do battlefield 1942, a mianowicie patch 1.3. Nadeszły dobre wieści, mianowicie EA pracuje nad najnowszym patch' em, który otrzyma numer 1.31, w nim też zostaną usunięte wszystkie błędy wyłapane w poprzedniej wersji. W chwili obecnej są to:

  • Usunięta możliwość widzenia przez ściany (pojawiła się wraz z paczem 1.3)
  • Usunięte błędy przy skoku spadochronowym i kolizji z obiektami.
  • Usunięto błędy, które powodowały zawieszanie się gry w single player.
  • Usunięto sygnalizowane błędy serwera Battlefield 1942
  • Dodano możliwość regulacji czasu pojawiania się komunikatów tekstowych na ekranie.

    Prace nad patch' em trwają nadal i lista poprawek na pewno się powiększy. Nam pozostaje jedynie nadzieja, że ujrzymy go jak najszybciej.



    Żródło: www.bf42.com
  • W tym tygodniu wystartował puchar Clanbase BF1942 Cup. Biorą w nim udział trzy polskie klany: [=ONZ=], [DAK] i [SPQR]. Postaram się zamieszczać relacje z ich poczynań w cotygodniowym raporcie. Cała redakcja battlefield1942.pl liczy na dobry występ Polaków w czekających ich walkach i ma nadzieje, że mimo braku serwera HQ pingi nie przeszkodzą naszym rodakom w godnym reprezentowaniu kraju na arenie międzynarodowej.
    Ogromnym wyróżnieniem jest również to, że konkurs na logo tego pucharu wygrała praca Baal'a z klanu [DAK]. Prezentujemy ją u nas i gratulujemy zwycięstwa w tym prestiżowym konkursie!



    Na koniec aktualne miejsca polskich klanów w rankingu Clan Base
    wśród 240 klanów z całego świata:
    [DAK] =-> po 4 wygranych zajmują bardzo wysokie 19 miejsce! Byle w góre panowie!
    [=ONZ=] =-> z bilansem - 2 wygrane i 1 porażka zajmują 29 miejsce!
    [SPQR] =-> po lekcji jaka dostali od NBrigade oraz po przegranej spowodowanej zbyt wysokimi pingami na zachodnim serwerze zajmują oni 61 miejsce z 3 wygranymi i 3 porażkami. Nie załamujcie się panowie wasz czas na pewno nadejdzie!
    General Battlefield: 1942
    14:30 13-02-2003
    General Battlefield: 1942


    Na jutro przewidziany jest termin wydania oficjalnego dodatku do gry pod tytułm "The Road to Rome" i nic już nie wskazuje na to by termin ten miał ulec zmianie. Sugerowana przez wydawce cena tego dodatku to 79,90 zł. Zatem wszystko wskazuje na to, że już niedługo gracze będą mieli do dyspozycji nowe, ciekawie sie zapowiadające mapy.



    Do zobaczenia pod Monte Cassino

    General Battlefield: 1942
    00:38 04-02-2003
    General Battlefield: 1942

    Właśnie został wydany kolejny patch do gry Battlefield 1942 opatrzony numerem 1.3. Poprawia on kolejne błędy znalezione w grze, a także wprowadza do niej nowe dźwięki. Oto lista najważniejszych zmian:





    SERWER/SIEĆ


    • optymalizacja net-kodu

    • poprawione przemieszczanie obiektów

    • poprawione wysyłanie komunikatów

    • rezygnacja z przewidywania lagów, gdy żołnierz siedzi w pojeździe (rozwiązuje to problem wielu pilotów)




    KLIENT

    • Dźwięk


    • --> poprawione dźwięki Bar 1918, Thompson, MG42, Browing

      --> zwiększono jakość dźwięku i zmieniejszono zużycie pamięći

      --> usunięto problemy z kartą Sound Blaster Live! występujące w systemach Windows XP i 2000

    • Grafika


    • --> nowo i udoskonalona animacja strzałów z broni STG44, Bar 1918, MP18, MP40

      --> poprawiono modele broni Stg 44 i Bar 1918

    • Gra


    • --> zniszczenia zadawane samolotom z Bar, Stg 44, Thompson, Mp40 i działa AA zostały zmniejszone o 50%

      --> zwiększony rozrzut strzału z broni Bar i Stg 44 podczas poruszania się

      --> czas przeładowania broni snajpera i inżyniera zmniejoszony o 33%

      --> zmieniono prędkość ubywania punktów na mapach typu Head-on i Assault

      --> wyjście poza mapę powoduję zabranie 20% pełnego zdrowia za każdą sekundę poza mapą (po otrzymaniu ostrzeżenia)

    • Optymalizacja


    • --> skrócono czas ładowania się map

      --> SafeDisk spawdzany jest tylko podczas uruchamiania gry, a nie przy każdej zmianie mapy


    Plik Patcha można pobrać stąd. Zajmuje on lekko ponad 40 MB.

    Zapraszam użytkowników do ściągania patcha i zachęcam gorąco administratorów do aktualizacji swoich serwerów.

    General Battlefield: 1942
    18:33 30-01-2003
    General Battlefield: 1942
    Pojawiły się mapy nowych plansz zawartych w dodatku Road to Rome. Nas oczywiście najbardziej zainteresuje mapka Monte Cassino. Oto jak scharakteryzowano ją w serwisie ign.com:

    Aby wygrać tę bitwe, siły alianckie muszą przedrzeć się w góre zbocza pod silnym ostrzałem artylerii niemieckiej. Dla Axis kluczem do zwycięstwa jest utrzymanie przedniej linii umocnień i upewnienie się, że żaden Aliant się przez nią nie przedże. Alianci natomiast będą potrzebowali bardzo dobrze skoordynowanego uderzenia, aby przebić się przez ostrzał z dział 40mm oraz artylerie.

    A oto i sama mapa:


    Reszte map, oraz opisów znajdziecie tutaj.
    Jedną z wad RFA Extractora była konieczność wcześniejszej instalacji pakietu .NET Framework. Ale to prawdopodobnie już historia, ponieważ Tonto zakończył pracę nad nowym narzędziem do kompresji i dekompresji plików .rfa. Programik nazywa się RAT czyli Refractor2 Archive Tool. Jest to projekt multiplatformowy, jednak w chwili obecnej współpracuje tylko z systemami z rodziny Windows i Linux. Nie wymaga obecności .NET Framework. Autor sam mówi, że program nie jest zbyt "piękny" ale najważniejsze, że działa, z plikami pełnej wersji gry 1.1 i 1.2.

    Strona autora
    Pliki do pobrania:
    RAT 0.5.0 dla Windows'a
    RAT 0.5.0 dla Linux'a
    Polskie klany BF1942 odniosły kolejne zwycięstwa w drabince Clan Base. Na pierwszy ogień idzie klan SPQR:

    Grali oni z Dirty Sniper Ratz (DSR) a oto wyniki:



    Berlin:

    1:1

    Kharkov:

    2:0



    Mecz skończył się wygraną SPQR 277:97. Jak sami stwierdzili: "Było gorąco, ale umieliśmy się zebrać w garść i pokonać dobrego przeciwnika."

    Aktualnie SPQR znajduje się na 26 pozycji w CB.



    Następną walkę stoczyli panowie z DAK. Grali oni z klanem IP. Oto wyniki:



    [DAK] 931 vs. 0 IP

    Stalingrad:

    [DAK] Allies 300-0 /320

    [DAK] Axis 298-0 /320

    Bocage:

    [DAK] Allies 141-0 /200

    [DAK] Axis 192-0 /200



    Jak widać niesamowite zwycięstwo! Po tym starciu DAK wyprzedza SPQR o 3 miejsca i zajmuje 23 lokatę.



    Swój pierwszy oficjalny mecz wygrał mój klan [=ONZ=]. Również ta walka nie była łatwa, ale udało nam się ja wygrać dość dużą różnicą punktów.



    [=ONZ=] vs FMT

    OPERATION MARKET GARDEN

    228:0

    0:111

    Guadalcanal

    158:0

    38:0

    RAZEM

    424:111



    [=ONZ=] był przez jeden dzień na pierwszej stronie CB (czyli w pierwszej 40-tce), ale ciągłe rotacje w drabince przesuneły nas na 41 miejsce.



    A oto pierwsza 10-tka na dzień dzisiejszy:




































    NazwaWygranePrzegrane
    Northern Brigade EU142
    Fragfest131
    Legion Condor132
    Clan Potestas121
    Kompanix91
    Gamers-Network.dk - Crew162
    Phoenix Rising82
    !nFernal BF194263
    Northern Brigade SE148
    Members of Mayday115



    Kompletna drabinka klanów znajduje się tutaj.
    Serwis GameSpy Daily opublikował troche informacji na temat nadchodzącego dodatku do Battlefield1942. Są to opisy dwóch map: Salerno oraz Santo Croce. W swoim artykule panowie z GS przedstawiają tło działań wojennych na tych obszarach podczas II Wojny Światowej. Poza ciekawą historią zawiera on również bardzo interesujące screen'y.
    Oto obrazki z mapy Salerno:


    A tu mamy Santo Croce:


    Artykuły w języku angielskim: Salerno, Santo Croce.
    General Battlefield: 1942
    01:29 22-01-2003
    General Battlefield: 1942
    W kolejnym ogłoszeniu z serii Comunity updates Dice poinformowało o wypuszczeniu w najbliższym czasie kolejnej "łatki" do naszej ulubionej gry. Patch ma wprowadzić między innymi:

    =-> Rozwiązanie problemu TK
    =-> poprawę działania gry
    =-> przyspieszenie wgrywania mapy
    =-> usprawniony Voting w trakcie gry


    Pojawi się jak zwykle "soon"
    Więcej informacji tutaj.
    [1]      «      255   |   256   |   257   |   258   |   259   |   260   |   261   |   262   |   263   |   264   |   265      »      [271]