Aktualności

General Battlefield: 1942
11:52 09-01-2003
General Battlefield: 1942
Kolejny serwis informacyjny rozbudza nasz apetyt na dodatek do Battlefield. Tym razem artykuł z serwisu Gamespot, całość (w jęz. angielskim) można przeczytać tutaj

"...ktoś biegły w lataniu samolotami występującymi w Battlefield 1942 będzie mógł wykorzystać swoje umiejętności w nowych potężnych bombowcach , które będą do dyspozycji w The Road to Rome. Po stronie Allies i Axis będą dwusilnikowe bombowce przenoszące duże ładunki. Brytyjski Moskit jest bombowcem jednomiejscowym, natomiast niemiecki 110 BF ma z tyłu miejsce dla strzelca. Te bombowce są dużo bardziej zwinne niż czterosilnikowy B-17 , i prawdopodobnie niewiele wolniejsze niż samoloty torpedowe znane z oryginalnej gry. Jest co najmniej jeden z tych średnich bombowców na każdej mapie oprócz Monte Cassino i Battle for Salerno. To chyba w pełni wystarczający powód, by je wypróbować."
General Battlefield: 1942
19:59 08-01-2003
General Battlefield: 1942
Eric Haines tworca Annotated maps, oraz Tips and tactics opublikował ciekawy artykuł. Weapons Effects opisuje efektywność różnych rodzajów broni względem żołnierzy oraz pojazdów. Są tam takie statystyki jak na przykład czas przeładowania, procent wyrządzonych szkód czy ile strzałów z danej broni może przetrwać dany pojazd. Cały artykuł może być niezwykle użyteczny, a jeśli nawet nie, to jest to ciekawa lektura.
Jutro rano ma pojawić się edytor terenu do Battlefield'a. Jest to świetna wiadomość dla ludzi, którzy chcą tworzyć mapy do naszej ulubionej gry. Dzięki temu programowi można bardzo łatwo edytować teren. Im jasniejsze są pixele, tym wyżej będzie dany punkt po odpaleniu gry. Wiadomo że zapowiedzi Map editora tworzonego przez Zerka wyglądają dużo bardziej obiecujaco, ale myśle, że "lepszy wróbel w garści...".



Z ostatniej chwili!!!
Program już jest tutaj.
A oto adres oficjalnej strony edytora.
Kevin Lockitt, twórca dwóch programów, które bardzo ułatwiają zarządzanie serwerami Battlefield'a, poinformował o wypuszczeniu ich ulepszonych wersji oznaczonych jako 1.3 *BETA*. Wprowadzają one wiele zmian, a oto kilka z nich:

=-> Dodany auto-kick, auto-announce (co jakiś czas może się pojawiać napisana przez administratora wiadomość), auto-refresh i player-stat-collection (statystyki nie giną po rundzie tylko są zapisywane w pliku).
=-> Dodany program zapisujący log konsoli.
=-> Do zakładki Players dodano następujące kolumny: team (Axis/Allies) oraz ip. Można również sortować graczy według kolumn.
=-> opcja auto-kick jest w pełni konfigurowalna i reaguje na ping lub wynik jaki ustalimy.

Pliki znajdują sie na stronie Kevina:
=-> BFServerManager13beta2
=-> BFRemoteManager13beta2
Oto kolejny screen od naszego rodzimego Modera Panzerjager'a.
Przedstawia on Brummbar, Jagdpanzer IV i SdKfz 251 Viking Division. Autor twierdzi że mini-mod pojawi się wkrótce.

Dziś rano została opublikowana kolejna wersja testowa serwera gry Battlefield 1942 działająca pod kontrolą systemu Linux. Odpowiedni plik można pobrać tutaj. Mam nadzieję, że co raz większymi krokami zbliżamy się do wydania ostateczniej, w pełni działającej wersjie serwera.

Zauważone błędy w działaniu tej wersji serwera proszę umieszczać na witrynie icculus.org

Kolejne nagrody dla gier minionego roku 2002. Teraz przyszła pora na użytkowników serwisu GameSpot. Na stronach serwisu rozpoczęło się głosowanie na najlepsze produkty ostatniego roku. Myślę, że i tym razem, Battlefield 1942 ma ogromne szanse na zdobycie tytułów: Best PC Action Game (najlepsza gra akcji na PC) oraz PC Game of the Year (najlepsza gra roku na PC).

Zatem na wybory panowie, niech Battlefield zwycięzy. Głosujcie !!!

Serwis All Out Games rozpoczął ankietę, w której możemy zagłosować na grę roku 2002. Gra Battlefield 1942 obecnie jest na drugiej pozycji przy 26% poparciu.



Chyba nie pozwolicie, aby Battlefield pozostał na drugij pozycji !? Głosujcie na Battlefield 1942 tutaj.

Kolejna zapowiedź dodatku do Battlefield 1942.

Oczywiście, gra będzie oparta na silniku Refractor 2. Poprzedni tytuł pokazał, że silnik obsługuje mocne wymagania gry znakomicie. Chociaż nic nie zostało ujawnione jeszcze na temat jakiś radykalnych wizualnych zmian, projektanci donoszą, że dodali kilka świeżych i interesujących szczegółów do nowych map. Akurat tyle by, ich pomysły nie spowalniały gry nadmiernymi efektami wizualnymi i zbytecznymi rzeczami, które mogłyby łatwo zaniżyć frame - rate.

Zasadniczo, te mapy zostały zaprojektowane, by wzbogacić tryb multiplayer, nadając grze więcej sensu i głebszy wymiar. Z drugiej strony gracze, którzy chcą grać singleplayer, mają szansę, nacieszyć się nowym unikalnym trybem dla pojedynczego gracza.


Cały artykuł (w jęz. angielskim) znajduje się na stronach serwisu Actiontrip
General Battlefield: 1942
11:52 03-01-2003
General Battlefield: 1942
Ukazała się wersja RC0.2 moda Conflict in Somalia

Niektóre nowości w tej wersji:
- Dostępny tryb Singleplayer i Co - op.
- Poprawione pojazdy.
- Zmiana niektórych tekstur, nowe tło.
- Naprawa błędów dotyczących Shokaku & Enterprise.
- Nowy skin dla M16.
- Dołączono uninstaler.

Plik można pobrać z tych lokacji:
Dm-Is.com

Edgefiles.com

Users.Constant.com

urban
Już prawie 2 miesiące minęły od publikacji informacji o edytorze map o nazwie Battlecraft. Okazuje się ze autor nadal nam nim pracuje i edytor będzie gotowy już niedługo. Autor przez ten czas zmienił całkowicie interfejs programu na bardziej intuicyjny.



General Battlefield: 1942
23:23 01-01-2003
General Battlefield: 1942

Dla administratorów dedykowanych serwerów gry Battlefied został stworzony bot Autokick. Jego zadaniem jest usuwanie z serwerów użytkowników, którzy osiągną określoną liczbę ujemnych punktów. Narzędzie to potrafi skutecznie wyeliminować graczy próbujących zepsuć nam grę w BF. Plik bota można pobrać stąd

[1]      «      257   |   258   |   259   |   260   |   261   |   262   |   263   |   264   |   265   |   266   |   267      »      [272]