Aktualności

General Battlefield: 1942
12:22 17-10-2003
General Battlefield: 1942
Wczoraj ogłoszony został skład reprezentacji Polski w Battlefield1942. Całość dostępna do wglądu na TEJ stronie w CB. Rada Starszych podejmuje już kroki w celu ustalenia treningów i kadra rusza. Zapraszam wszystkich do dopingowania reprezentantów i miejmy nadzieje, że pokażą się z jak najlepszej strony!
A na dokładkę świetne logo wykonane na potrzeby Team Poland przez Markill'a : Team Poland. Kto wie może stanie się ono oficjalnym logo reprezentacji?
Ja tylko powtórze za moim redakcyjnym kolegą Shaggy'm : " Do boju Polsko!!"
General Battlefield: 1942
11:00 15-10-2003
General Battlefield: 1942
Po dość długim okresie przygotowań ruszyła storna Half-Life2.PL!!
Serwis został stworzony przez JolKK'a (Z counter-strike.pl), mnie oraz zespół redakcyjny (Jackal, Strifer, YoGi, Cactoos, Backside, canibal). Grafikę zrobił Gen.italia.
Zapraszam wszystkich, którzy interesują się grą Half-Life 2, oraz tych, którzy zajrzą tylko z ciekawości . Na początek przygotowaliśmy tylko najważniejsze działy, ale pozostałe będą sukcesywnie dodawane - zapraszam ...
General Battlefield: 1942
02:06 08-10-2003
General Battlefield: 1942
Pojawiły się zdjęcia z nowej mapy - Invasion of the Philippines.


Podobnie jak było z mapą Battle of Britain EA przedstawi nowe jednostki!
Są to łodzie patrolowe dla obu stron konfliktu - Elco 80 PT Boat dla US Marines i Type 38 dla Japończyków. Łodzie będą wyposażone w wyrzutnie torped oraz możliwość stawiania min! Dodatkowo płycizny przybrzeżne będą ograniczać zdolności bojowe Destroyerów i tu właśnie do akcji wkroczą szybkie i zwrotne łodzie patrolowe.

Jak już wcześniej pisałem istnieje możliwość wcześniejszego ściągnięcia nowej mapy - bodajże na około 24 h przed premierą, ale wpierw trzeba zapisać się na listę mailingową znajdującą się pod tym adresem:
http://www.eagames.com/official/battlefield1942/editorial/philippineislandsmap.jsp#
Na październik został zapowiedziany patch 1.5. Będzie on głównie dotyczył działań na Pacyfiku, między innymi: nowe skiny – US Marine, Garand dla inżyniera, nowa strzelba będzie dostępna także dla Japońskiego inżyniera, Scout Car - Type 95 "Black Medal".
To co jednak bardziej zaciekawi nas graczy to nowa mapa - Invasion of the Philippines.
Zniknie problem z żonglerką płytami z dodatkami – RTR, SW a zwykłym Battlefieldem.
Oryginalny tekst:
----- 1.5 Patch Content -----
This patch is primarily a content upgrade which modifies the Japanese and US forces in the Pacific Theater. It also introduces a new map for the Pacific. This patch also includes a fix for the CD-Swapping issue introduced with 1.45.

Pacific Theater Update
New US Marine Skin New Engineer Rifles - M1 Garand/Type 5 New Japanese APC - Type 1 "Ho-Ha" New Japanese Scout Car - Type 95 "Black Medal"

New Map
Invasion of the Philippines
In this new conquest map for Battlefield 1942, naval warfare and infantry island invasions take center stage in a raging firefight for the Philippines Islands. The shallow water between the islands act as a barrier to the invading Japanese Destroyer, but is no problem for the fast patrol craft used by either side. In some cases, islands are so close together that infantry can wade between them.

The Invasion of the Philippines map introduces two new vehicles: the Elco 80 PT Boat for the US Marines and the Type 38 coastal craft for the Japanese. These fast patrol craft are the most heavily armed for their size in either navy packing torpedoes, machineguns and sea mines into one pint-sized warcraft. With their size, speed and manueverability they bring naval warfare into knife-fighting range. From fast naval action to beach invasions to fierce jungle combat, Invasion of the Philippines brings a new intensity to the battlefield.

Bug Fix
CD-Swapping

Impact on MODS
Following is a list of changes which might impact mods currently in development:

New Animation State - ClipEject. Allows proper reload animation for M1 Garand (which cannot be reloaded until it's empty).
New Projectile Material - Both M1 Garand and Type 5 rifle use a new material in the damage system.
New Army Skin - US Pacific Theater Army changed to US Marine.
New Armour Material - PT Boats and dinghys.

----- End of 1.5 Patch Content -----
Signup For the Battlefield Newsletter Our monthly newsletter promises the latest news in the Battlefield franchise and exclusive content you can't get anywhere else. If you signup for the newsletter, you'll be the first to get the Philippine Islands Map coming in October!

No tak I na koniec… Pod tym adresem możecie się zapisać do Newslettera, dzięki czemu będziecie mogli ściągnąc nową mape jako pierwsi!

Źródło: www.battlefield1942.com
1. Przygotowanie
Na początek musimy ściągnąć klienta mIrc wersja 603 (nie jest to najnowsza ale kolejne sprawiają problemy), oraz skrypt NoNameScript, również nie najnowszy bo w wersji 365 np z tego downloadu. Po ściągnięciu oby programów robimy im na dysku odpowiednie warunki tzn. kasujemy wszystkie pliki związane z mIrcem i skryptami, które mieliśmy zainstalowane wcześniej. Gdy mamy już czysty od irca komputer możemy przystąpić do prostej instalacji. Na pierwszy ogień idzie mirc603 który instalujemy do katalogu w Program Files lub inny przez was wskazany. Następnie NoNameScript koniecznie do katalogu mIrca czyli np: \Program Files\mIrc\. To wszystko co wiąże się z instalacją, czas na konfiguracje...



2. Konfiguracja

Po zainstalowaniu całości klikamy na standartowy mIrc.exe. Program załaduje się już wraz ze skryptem a naszym oczom ukaże się okienko informujące o dziewiczym starcie programu. Dostaniemy również szereg informacji nt. NNS tj komendy itp ale to możemy sobie na razie odpuścić. Od razu klikamy przycisk "OK". Okienko się zamknie a my klikamy na błyskawicę na górnym pasku oznaczającą połączenie. Jako, że jest to nasz pierwszy kontakt z programem, zapyta on o pare informacji, które uzupełniamy tj na skrinie 1, oczywiście według własnego profilu. Następnie klikamy dwa razy na Connect po lewej co zaowocuje ukazaniem się rozwijanego menu. Wybieramy Perform tj na skrinie 2. Wpisujemy tam kanały, z którymi chcemy być połączeni na starcie przy połączeniu zaczynając np: /j battlefield1942.pl

Dusimy OK i ponownie błyskawice dzięki czemu połączymy się z quakenetem. Pierwszy kontakt z programem zapewne nie będzie zbyt okazały, a wyglądać będzie to plus minus tj na skrinie 3. Możemy temu jednak szybko zaradzić. Wybieramy menu NoNameScript na górze, następnie Themes i Change Sheme. Do wyboru dostaniemy pare typów, wybierzmy np BlackWhite. Po załadowaniu się menu klikamy na kwadracik przy opcji "File" po lewej a następnie "Font". Tam wybieramy czcionke, np Comics Sans, rozmiar np 14, pogrubiony tekst (Screen 4). Koniecznie zaznaczamy opcje Set as Defult channel font. Efekt? Screen 5. Mamy już ładnie wyglądającego i czytelnego irca. Teraz możemy zapoznać się z budową kanału, co przedstawiłem na zdjęciu numer 6.

3. Autoryzacja

Ostatnim krokiem jest zarejestrowanie się w sieci quakenet. Nie jest ono wymagane do przebywania na kanałach ale dzięki niemu operatorzy waszych klanowych kanałów będą was mogli dodać do list, dzięki czemu podczas wejścia na kanał otrzymacie tzw opa @ czyli operatora. Dzięki temu można zmieniać temat kanału, kikowąć gości itp. Oto jak powinna przebiegać rejestracja:

będąc na jakimś kanale piszemy:

/msg Q HELLO user@mymailhost.xx user@mymailhost.xx

podając oczywiście własny mail, tylko bez fake!

2. czekamy na mail
3. autoryzujemy sie piszemy:

/MSG Q@CServe.quakenet.org AUTH (username) (password)

jako (username) wlasny nick bez nawiasow a jako (password) podajemy pass z maila tez bez nawiasow

4. ułatwiamy sobie życie

w przypadku korzystania z klienta mirc:

opcje -> connections -> perform

zaznaczamy enable, wybieramy sieć qnet [albo ta liste serwerow gdzie mamy serwer qnetu], poniżej należy wpisać ciąg do autoryzacji:

/MSG Q@CServe.quakenet.org AUTH (username) (password)

jako (username) wlasny nick bez nawiasow a jako (password) podajemy pass z maila tez bez nawiasow

Następnie prosimy operatora naszego kanału o dodanie nas do listy co może on uczynić następującą komendą:

/msg L chanlev #aristocracy arcy`coug +ao

Dzięki temu bot na kanale będzie cie rozpoznawał i nagradzał operatorem.

Irc i nns posiada wiele mniejszych "bajerów" jak odtwarzacz mp3 z wyświetlaniem info o piosence na kanale, program do łączenia z grą wraz z informacją na kanale tj: arcy`coug gra na 123.434.545.234:1467 na mapie Market Garden z pingiem 47 itp.

Polskie kanały, które warto dodać:
#bf.pl - domyślny kanał sceny, będzie to miejsce to wspólnego oglondania meczy za pomocą scorebota itp.

Klanowe kanały:
#aristocracy
#prgk-42
#wa.bf
#spqr.bf
#nextlevel.bf

Oferuje wszelką pomoc związaną z rejestracją i zakładaniem kont na qnecie. Moje GG: 3376803

Używajcie Irca tj Gadu-Gadu. To nic nie kosztuje, nie zżera łącza ani procesora
General Battlefield: 1942
21:55 26-09-2003
General Battlefield: 1942
EA wypuściła pierwszy zwiastun ich najnowszej produkcji, całość jak zwykle w przypadku ich filmików prezentuje się fenomenalnie. Ukazały się też nowe zrzuty ekranowe, które zamieszczamy poniżej.


General Battlefield: 1942
13:09 24-09-2003
General Battlefield: 1942
Drugą wygraną odniosło w poniedziałek PRGK-42, utrzymując tym samym pozycję lidera grupy. O skomentowanie meczu poprosiłem kriz'a.

Wczoraj udało nam się wygrać z duńskim klanem VSA. Obawiałem się tego meczu, gdyż Tobruk jest mapą niewygodną, nierówną i wiele zależy od szczęścia. I właśnie to nam wczoraj dopisało. Nasz pierwszy szturm na pierwszą linię wroga okazał się sukcesem - zajęliśmy trzy pierwsze flagi, później zabraliśmy siły, uderzyliśmy na drugą linię, też nie napotkaliśmy wielkiego oporu. Później nieco gorzej było z zajęciem ostatniej bazy - szturmy musiały być dwa, a i tak niedobitki VSA zdołały się przedrzeć na nasze tyły i musieliśmy zabawę powtarzać od początku. Jednak na szczęście nie trwało to długo i po chwili nie było już z kim walczyć. Ogólnie ta runda nas trochę zaskoczyła, zwłaszcza łatwość, z jaką nam przyszło zwyciestwo. Grając aliantami było już dużo gorzej. To naprawdę ciężki orzech do zgryzienia. Broniliśmy się dość dobrze, choć dramatycznych chwil nie brakowało. Do tego przez 5 minut graliśmy w dziewiątkę. Udało się. Przydało się trochę sprytu (Zimny się na pustyni schował ), no i szczęścia. Jednak po kilku minut obrony, obie strony wiedziały, kto ten mecz wygrał. Bardzo emocjonujący mecz, świetnie nam wychodziła koordynacja ataku. Chyba się starzejemy


Odmienną sprawą była organizacja meczu. Admin, który był desygnowany do sędziowania zachowywał się dość dziwnie, głównie brakowało mu konsekwencji i zdecydowania. Oczywiście kością niezgody był serwer, na którym ma się rozgrywać mecz. Zarówno my, jak i VSA mocno walczyło, żeby grać na swoim serwerze. Badania pingów (nadal twierdzimy, że różnica pingów była mniejsza na naszym), zmiany koncepcji, nerwówka. Także atmosfera przed meczem była nieciekawa, każdy mocno się wiercił zapewne w fotelu, do tego mieliśmy wrażenie, że nie dogadaliśmy wszystkim aspektów obrony. 20 sekund przed rozpoczęciem rundy na TSie nastała cisza i ten piorunujący atak. To było piekne i dla takich momentów warto żyć . To nasza druga wygrana i konsekwentnie zmieżamy do naszego celu minimum, czyli do wyjścia z grupy. Po cichu marzymy o pierwszy miejscu, ale o tym zdecydują nastepne mecze.

Skład PRGK-42: Piasecznik, Pepsee, Michał, Zooltar, Gustlik, Zimny Herbert, SirPandora, Nazin, Kriz, Vegeta.

Powstała właśnie stronka poświęcona tylko i wylącznie mapkom. Mapki, mapki, mapki ^-^.
Każda mapa jest oceniana przez odwiedzających stronę graczy odpowiednio za: tekstury, środowisko gry, wyważenie stron, grywalność i jak to określili "finishing touch", co można tłumaczyć jako wykończenie mapki.
Na stronie możemy również zobaczyć screeny z mapy, przeczytać krótki opis sytuacji obu stron konfliktu, dodać swój komentarz oraz naturalnie ściągnąć kazdą z map.
Wszyscy chętni do pokazania światu swoich prac moga wysyłać do serwisu to co udało im się stworzyć.
Zapraszam na strone bfmaps.nl.

Źródło: bf42.com
Ponad milion graczy uczestniczyło w rozgrywkach Desert Combat w ciągu ostatnich 31 dni!!
O to co pisze o tym wydarzeniu SW-14 (Stephen Wells):
"Według Csports.net, w Desert Combat grało 1,020,698 unikalnych graczy w ciągu ostatnich 31 dni, co czyni tę modyfikację trzecią na liście internetowych strzelanek, pod względem ilości graczy! W imieniu całej ekipy Desert Combat, chciałbym podziękować wszystkim za wypróbowanie naszego moda, oraz za wspieranie naszego projektu."
To przesłanie także do was panowie i panie!

Źródło: bf42.com
ps. Chyba wróciłem...
General Battlefield: 1942
21:49 11-09-2003
General Battlefield: 1942
Twórcy modów do Battlefield 1942 wciąż prześcigają się w pomysłach, tak jest i w tym przypadku. Dla wszystkich fanów ostrego wycia silników i zapachu spalonej gumy na asfalcie, mamy miłą wiadomość, powstaje nowa modyfikacja, która przeniesie nas w realia wyścigów Grand Prix. Całość jest w fazie produkcji, ale zapowiada się dość ciekawie i na pewno będzie miłą i zabawną odskocznią od codziennych zmagań na polu walki, pierwsza wczesna wersja do pobrania i testów zapowiedziana jest na 19 września.


Strona projektu: www.planetbattlefield.com/bfgp/
General Battlefield: 1942
17:53 10-09-2003
General Battlefield: 1942
Kończymy ankietę dotyczącą demka Secret Weapons i rozpoczynamy kolejną ale w podobnym temacie tyle, że do pełnej wersji tego dodatku. Co do wyników zakończonej ankiety to widzicie je poniżej i chyba nie wymagają komentowania.

W sieci pojawiły się nowe zrzuty ekranowe z sequela Battlefield 1942 o znanej już chyba wszystkim nazwie Battlefield Vietnam. Jak widać prace nad grą są w bardzo zaawansowanej fazie, a nam pozostaje jak zwykle czekać na jakieś demko, aby sprawdzić przed ewentualnym zakupem co tym razem zafunduje nam EA.


[1]      «      23   |   24   |   25   |   26   |   27   |   28   |   29   |   30   |   31   |   32   |   33      »      [50]