Aktualności

Mody Battlefield: 2
09:58 24-03-2007
Mody Battlefield: 2


Pora na kolejną porcję broni z Point of Existence 2. SVD, M4 z tłumikiem i M249 na pewno przydadzą się w razie spotkania przeciwnika.



Mody Battlefield: 2
19:00 23-03-2007
Mody Battlefield: 2


Pojawiły się pierwsze informacje na temat kolejnej wersji Project Reality - 0.6. Choć nie poznaliśmy żadnych szczegółów to wiemy na pewno, że ukrócone zostanie modyfikowanie gry poprzez zmiany w plikach serwerowych. Dzięki temu administratorzy nie będą wstanie ustawiać rozgrywki według uznania. Dla graczy oznacza to, że wszystkie serwery będą działały niemal identycznie, pewne regulacje bowiem będą wciąż możliwe. Jeśli chodzi o nowości to zaprezentowano brytyjski czołg Challenger 2 oraz transporter Warrior IFV




Mody Battlefield: 2
22:21 22-03-2007
Mody Battlefield: 2


Prace nad USI 0.15 trwają. Kolejnym dowodem na to są nowe wersje UAZa, zaprezentowane przez twórców.



Mody Battlefield: 2
21:42 21-03-2007
Mody Battlefield: 2


Pora na kolejną mapę. Tym razem jest to "Gazala"


Mody Battlefield: 2
20:28 16-03-2007
Mody Battlefield: 2


Juz nie długo do walki w PoE2 wkroczy USMC jednak nie oznacza to zaprzestania prac nad dotychczasowymi stronami konfliktu. Dlatego też Ukraina otrzyma nowy samolot Su27 oraz nowiutki karabin SVD.



Zaprezentowano również konwersję mapy z poprzedniej części Point of Existence - "Blue Nile"



A tak wyglądała ta mapa w oryginale, stworzona pod Battlefield: Vietnam.

Mody Battlefield: 2
23:28 15-03-2007
Mody Battlefield: 2


Twórcy Eve of Destruction ponownie przedstawiają "rekonstrukcje" mapy z pierwszej odsłony moda, która doczekała się przeniesienia na silnik Battlefield 2. Mowa tu o "Truong Son Chasm"


Mody Battlefield: 2
21:57 14-03-2007
Mody Battlefield: 2


Zgodnie z przewidywaniami tworzenie map do Forgotten Hope przebiega bardzo sprawnie. Dziś poznajemy kolejną produkcję - Tobruk.




Nie zapomniano również o nowych pojazdach. Do gry dodano "jeden z najbrzydszych czołgów" czyli Cruiser Mk IVA. Czy faktycznie tak jest, oceńcie sami ;]

Mody Battlefield: 2
21:43 14-03-2007
Mody Battlefield: 2


W tym tygodniu USI zmieniło adres domowy oraz doczekało sie nowego wystroju ;] Jeśli zaś chodzi o aktualizację to zaprezentowano system przeznaczony do niszczenia wrogich pojazdów - Milan 2:



Dla przypomnienia pokazano również to co dotychczas zostało zawarte w USI:



A na koniec zwiastun nowej mapy, którą poznamy za tydzień:

Mody Battlefield: 2
09:54 11-03-2007
Mody Battlefield: 2


Kolejny tydzień, aktualizacja i mapa z Desert Conflict. Tym razem jest to Lost Village. Co tu dużo pisać, sami zobaczcie.


Mody Battlefield: 2
18:58 09-03-2007
Mody Battlefield: 2


Zgodnie z przewidywaniami informacja o dodaniu nowej nacji do Point of Existence 2 dotyczyła wojsk amerykańskich. Naturalnie Amerykanie walczyć będą po stronie Niemiec a przeciw wrogom wolności czyli Ukrainie oraz Rosji(na ten temat oficjalnych ogłoszeń nie było ale niemalże wszyscy pewni są, że to właśnie Rosja zostanie dodana jako kolejna po US nacja). Na dobry początek zaprezentowano M4 z tłumikiem, M249 oraz czołg M1A2 Abrams:


Mody Battlefield: 2
23:01 05-03-2007
Mody Battlefield: 2


Nowa mapa - NW Neighborhood oraz mina przeciwpancerna M19 to zawartość najnowszej aktualizacji US Intervention. Ponadto twórcy moda wciąż pracują nad dodaniem botów do gry a jeśli im wierzyć to wszystko zmierza w dobrym kierunku. Niestety w dalszym ciągu nie ma żadnych informacji na temat daty wydania kolejnej - tak długo oczekiwanej - wersji moda.



Mody Battlefield: 2
13:18 02-03-2007
Mody Battlefield: 2


Wydano poprawkę do wersji 0.506. Wersja oznaczona numerem 0.509 przeznaczona jest wyłącznie dla serwerów i gracze nie muszą nic ściągać. Plik dostępny jest pod tym adresem.

Lista zmian:
-zwiększono czas potrzebny na wyszarzenie i przejęcie flagi
-poprawiono wydajność serwerów
-zlikwidowano limit czasowy dla wyposażenia oficera
-rally pointy mogą być ustawiane co minutę zamiast co 3
-zwiększono moc dział przeciwlotniczych względem helikopterów
-nie można pobierać wyposażenia z rally pointów należących do innych oddziałów
-jeśli gracz zajmie w pojeździe inne miejsce niż pasażera a nie należy do oddziału, który kontroluje pojazd lub posiada nieodpowiednie wyposażenie, zostanie zabity po upływie 10s
-samoloty tak jak helikoptery potrzebują 30s na rozgrzanie silników
[1]      «      13   |   14   |   15   |   16   |   17   |   18   |   19   |   20   |   21   |   22   |   23      »      [31]