Aktualności

Mody Battlefield: 2
15:56 28-07-2007
Mody Battlefield: 2


Mam kolejne dobre wiadomości dla tych, którzy wciąż wierzą w to, że FH2 kiedykolwiek wyjdzie...
Co to takiego?
A garść liczb dotycząca najdłużej robionego( i wciąż nie wydanego) moda do BF2.
Zapraszam do lektury!


Doczekaliśmy się kolejnej wersji moda Desert Conflict przenoszącego nas w czasy pierwszej wojny w Zatoce.

Change log

DCON v0.15(797MB)
DCON
TotalBF2

Oczywiście mod ten można też pobrać za pomocą aplikacji ModJive


Ostatnimi czasy na scenie tego moda zrobiło się na prawdę tłoczno; powstaje coraz więcej "narodowości", którymi będziemy mogli grać.
Od dawna walczymy wojskami Korpusu Marines, Brytyjskimi, Chińskimi, Koalicji Arabskiej czy po stronie buntowników. Już wkrótce dołączą: Armia Amerykańska, żołnierze Kanadyjscy, tak bardzo oczekiwani przez nas Polacy ale nie tylko. Do walki włączą się też wojska Rosyjskie i Tajwańskie. Trzeba przyznać, że robi się tłoczno.
Dużo więcej informacji(a wszystkie warte przeczytania) w rozwinięciu.
Najnowsza część modyfikacji dla Battlefield 2 - Point of Existence 2 - oznaczona numerkiem v1.7, została właśnie wydana.

Filecloud

Gamershell

Fileplanet



Z kolei plik z changelogiem znajdziemy tutaj. Co tu dużo pisać... zasysajcie i na serwery grać!
Mody Battlefield: 2
22:10 19-07-2007
Mody Battlefield: 2
W sieci pojawił się kolejny update do modyfikacji Desert Conflict. Tym razem twórcy pokazali kolejne dwie mapy, a także poinformowali o tym, że kolejna wersja moda ukaże się już niedługo. Prace trwają nad changelogiem, który obejmie zmiany z wersji v.1 do wersji v.15.

Pierwsza mapa nosi nazwę Desert Sabre. Mapa została stworzona przez Kirka, który jest odpowiedzialny także za mapę Desert Conflict, pokazaną w poprzednim updacie. W związku z tym mapa jest podobna do DC, jednak tym razem jest bardziej nastawiona na walkę naziemną. Posiada także kilka helikopterów zwalczających czołgi oraz dość duże zasoby ciężkiego sprzętu.

Kolejna mapa to Nuclear Power Plant. Jest to lokacja z dużą ilością budyneczków rozstawionych wokół elektrowni atomowej, która jest centrum mapy. W związku z tym stworzone zostały idealne warunki do walki na krótkich dystansach toczonej przez piechotę. Fani ciężkiego sprzętu będą mieli też coś dla siebie, ponieważ na mapie jest także spora ilość otwartych przestrzeni, które sprzyjają walce czołgów itp.

Tradycyjnie więcej informacji znajdziemy na oficjalnej stronie modyfikacji - Desert-Conflict.org.
Mody Battlefield: 2
20:36 16-07-2007
Mody Battlefield: 2
W ciągu kilku ostatnich dni w sieci pojawiło się kilka ciekawych informacji na temat modów tworzonych dla platformy Battlefield 2. Zacznijmy więc od początku...

PROJECT REALITY
Twórcy Project Reality tym razem pokazali tylko filmik promujący najnowszą wersję moda, oznaczoną symbolem v0.6. Film można ściągnąć z tego adresu lub obejrzeć na oficjalnej stronie moda RealityMod.com. Ponadto ukazały się tylko krótkie informacje na temat licencji dla administratorów serwerów oraz współpracy PR z EAX. Tym razem jaymz na spółkę z sofad'em wyciągneli maksimum możliwości z silnika dźwiękowego BF:2 i żeby w pełni móc cieszyć się nowymi dźwiękami wskazane jest włączenie EAX w grze. A tutaj link do ściągnięcia najnowszej wersji - download PR v0.6.

POINT OF EXISTENCE 2
Ekipa odpowiedzialna za PoE 2 podgrzewa atmosferę przed piątkowym wydaniem najnowszej wersji - PoE v1.7. Update zostanie opublikowany w piątek 20-go o 5pm GMT. Żeby emocje nie opadły wypuszczono dwa filmiki ukazujące gameplay:
- Assault on Odessa > download, YouTube version
- Blue Nile bot invasion > High Quality, Low Quality, YouTube version

OPERATION PEACEKEEPER
Tutaj także zobaczymy tylko filmy. Twórcy moda OPK postanowili umilić fanom czas do wydania wersji v0.2, nad którą bardzo intensywnie pracują. Na zaprezentowanych filmikach możemy zobaczyć dwa samoloty w akcji - J-22 ORAO oraz Tornado IDS. Animacje oraz systemy ładowania nie są jeszcze ukończone, ale przynajmniej możemy zobaczyć czym przyjdzie nam walczyć.

Więcej informacji na temat modów Battlegroup Frontlines i Desert Conflict w dalszej części newsa...
Mody Battlefield: 2
19:32 14-07-2007
Mody Battlefield: 2


I tym razem ekipa odpowiedzialna za najdłużej robiony mod dla BF2 - FH2 spisała się świetnie i wyjawiła na światło dzienne... kolejne screeny z gry.
Na załączonych screenach możemy podziwiać przepiękną mapę - El - Alamein
Miłego oglądania.






Kolejna porcja wiadomości o pracach nad Polską Frakcją do modyfikacji Project Reality dla Battlefield 2 właśnie dotarły do naszego redakcyjnego grona. Prace idą powoli, ale skutecznie i co najważniejsze posuwają się systematycznie do przodu. Główne bronie naszych żołnierzy zostały już prawie ukończone. Także pojazdy są w zaawansowanym stadium. Powolutku powstaje także główna mapa dla Polaków. Będzie ona ogromna, więc troszkę czasu minie, zanim zobaczymy jej finalną wersję. No to tyle tytułem wstępu. Popatrzcie w dalszej części newsa co tam przygotowała nasza dzielna ekipa...

Tym razem twórcy moda Point of Existence 2 pokazali kilka ciekawych rzeczy oraz poinformowali o wypuszczeniu nowej wersji w najbliższym czasie. Przez ostatni rok prace skupiały się głównie na armii amerykańskiej - ustawianie balansu, modelowanie itp. Z kolei 18-go lipca na kanale IRC #pointofexistencemod (@gamesurge) odbędzie się premiera, a twórcy będą odpowiadać na pytania od godziny 8pm EST (1am GMT). Co do nowości - możemy zobaczyć rakietę Tomahawk w użyciu, co z pewnością sprawi, że życie armii ukraińskiej stanie się ciekawsze.

High Quality - Low Quality - YouTube version

Kolejne wideo pokazuje moździerze w użyciu...
High Quality - YouTube version

Na koniec kilka statycznych rzeczy, czyli kilka zrzutów ekranu z widoku nowych broni - Vetry i M4.

Tradycyjnie więcej informacji znajdziemy na oficjalnej stronie PointOfExistence.com.
Twórcy modyfikacji Operation Peacekeeper tym razem zaprezentowali nam tylko jedną rzecz, która z pewnością ucieszy amatorów latania samolotami. W modzie pojawi się nowy myśliwiec Tornado IDS, który będzie na wyposażeniu armii niemieckiej. Ten dwuosobowy samolot, wyposażony w dwa działka BK-27 Mauser kalibru 27mm oraz osiem rakiet (np. AIM-9M Sidewinder, AGM-65 Maverick, AGM-88 Harm), potrafi rozwinąć prędkość maksymalną ~2300km/h, a jego zasięg operacyjny wynosi około 2775km. Nowa maszyna pojawi się w nadchodzącej wielkimi krokami wersji v0.2.


Więcej informacji znajdziemy na oficjalnej stronie moda - OPKmod.de.
Mody Battlefield: 2
09:12 13-06-2007
Mody Battlefield: 2
W ostatnim czasie twórcy modyfikacji IDF: Fight for Independence przeznaczonego dla Battlefield 2, po prostu zalali nas nowościami. Na początku zaprezentowano minę przeciwpiechotną M-16 AP oraz wersję przeciw pojazdom M-15 AT, które stały się własnością armii izraelskiej. Siła rażenia miny M-16 AP wynosi około 1.5 metra i bardzo często stosowana jest w połączeniu z wszelkiego rodzaju linkami. Z kolei M-15 "zadziała", gdy nacisk przekroczy 10kg. Także strona egipska ma swoje miny - OZM AP oraz TM-46 AT. OZM AP podobnie jak M-16 AP jest miną, która po aktywacji wylatuje w górę i wybucha zabijając lub ciężko raniąc swój cel.


Mody Battlefield: 2
21:40 09-06-2007
Mody Battlefield: 2


W tym tygodniu twórcy moda Forgotten Hope umili nam długieee oczekiwania na ich produkcje nowymi screenami. Niemiecki lekko opancerzony Sd.Kfz. 222, moc silnika 90 koni, maksymalna prędkość aż 80 km/h. Uzbrojony w karabin o kalibrze 2 cm KwK 30 L/55 oraz MG-32. Drugim zaprezentowanym modelem jest brytyjski Universal Carrier. Mały i szybki pojazd piechoty, wyprodukowano aż 113 tys. egzemplarzy tego modelu. Trzecim i ostatnim modelem jest AEC 4x4 Armoured Command Vehicle nazwany również "Dorchester", od nazwy luksusowego londyńskiego hotelu. Przez Niemców przezywany Mammut ("giant"). Ważył aż 11 ton, sześciolitrowy silnik o mocy 95 koni rozpędzał tego kolosa do 60 km/h.




[1]      «      10   |   11   |   12   |   13   |   14   |   15   |   16   |   17   |   18   |   19   |   20      »      [31]