Aktualności

General Battlefield: 2
10:14 29-04-2006
General Battlefield: 2

W nocy z 27-go na 28-go Kwietnia, w momencie gdy cała nasza redakcja spała sobie w najlepsze, odbyły się pierwsze mecze turnieju Battlefield 2 8vs8. Na nasze szczęście nic ciekawego się nie działo i nawet sami organizatorzy nie są w stanie określić dokładnych wyników meczy pierwszej rundy. Cała rozgrywka toczy się w systemie pucharowym, więc przegrany niestety odpada (trochę szybko). Jednak biorąc pod uwagę to, że nasi ostro trenowali przez cały wczorajszy dzień mamy powody, by oczekiwać dobrych rezultatów.

Klasyfikacja końcowa turnieju Battlefield 2 8vs8:
1. Dignitas.de
2. Daredevils
3. Team Wilda
...
9 - 16. VooDoo Multigaming
9 - 16. FearFactory ATI

Finał: - Dalian Plant
Daredevils 0 - 322 Dignitas.de
Mecz o 3 miejsce: - Dalian Plant
Team Wilda 320 - 0 High FiDelity

Pozostałe wieści z BFCON06:
- Przed chwilką rozpoczął się lanowy Wilda Infantry Cup BF2 5vs5. Zgłosiło się 16 zespołów, m.in. FF.ATI (2 teamy), Team Wilda (2 teamy), Dignitas.de (2 teamy), VooDoo, Polish Press (zespół polskich redaktorów: Tom@s, Yacub, Mar, Noe, Keyser) i kilka innych zespołów.
- Odbył się ekskluzywny pokaz Battlefield 2142, jednak ekskluzywny był on tylko z nazwy, a dla wielu okazał się kompletnym nie wypałem.
- Pokaz drugiego Booster Packa Armored Fury oraz prezentacja patcha 1.3 tylko dla VIPów (byłem, widziałem, chce ktoś kupić BF2?).
- Rozgrywki Battlefield 1942 8vs8 dobiegają końca. W finale znalazła się drużyna keyboard.Tactix. Prawdopodobnie drugim finalistą zostanie zespół ins4ne.bf, ale do rozegrania ma jeszcze jeden mecz.
- Rozpoczął się także turniej Battlefield 2: Operation Pacekeeper. Udział bierze 16 zespołów...


Wszelkie informacje na żywo z Niemiec, można uzyskać na kanale IRC - #bfcon06.pl - Zapraszamy!
Pierwsze zdjęcia z Lana można znaleźć pod tym adresem

Godzina 21:30 27-go Kwietnia 2006 roku. Zbieramy się pod Salą Kongresową w Warszawie, aby wyruszyć na pierwsze zagraniczne Lan Party w historii polskiej sceny Battlefielda. W Warszawie pojawiły się 3 najlepsze drużyny turnieju Polish Championships 2006, który był przepustką na wyjazd do Niemiec - Team Wilda, FearFactory ATI oraz VooDoo Multigaming stawiły się w nie najmocniejszych składach, niestety powodem takiej sytuacji są wymagania organizatorów BFCON (impreza tylko dla pełnoletnich), jednak te osłabienia nie sprawiły, że nasze drużyny pojechały w złych humorach, wręcz przeciwnie z wielką ochotą do skopania kilku tyłków. Do Niemiec wyjeżdża w sumie 40 osób.

Godzina 6:00 i wreszcie przekraczamy Polsko-Niemiecką granicę, teraz pozostało już tylko ok. 400 km do miejsca docelowego. Dojeżdżamy około 13:00 i od razu zajmujemy miejsca na hali, arenie imprezy. Tutaj nastaje lekki szok... jesteśmy jedyną ekipą (poza adminami turnieju), która przyjechała tak wcześnie. Początkowe problemy z organizacją i zapewnieniem prądu nie robią wrażenia na naszych i w spokoju oddajemy się grom na konsolach Xbox, Xbox360 oraz PS2. Dopiero około 19 zaczynają zjeżdżać się pozostałe ekipy, które wezmą udział w Lan Party. Przewidywane turnieje to m.in. Battlefield 2 8vs8 (16 drużyn), Battlefield 1942 8vs8 (16 drużyn), Battlefield 1942: Desert Combat (4fun), Battlefield 2 Racing (4fun).



To będzie dłuuuga noc, a póki co idziemy na grillowane kiełbaski sponsorowane przez EA Polska
General Battlefield: 2
16:50 27-04-2006
General Battlefield: 2


Krótko po ujawnieniu listy zmian w patchu 1.3 gracze wystosowali petycję do Electronic Arts. Petycja ta dotyczy zablokowania tzw. Squad Jumpingu, który to jest od wydania Battlefielda 2 podstawą w meczach klanowych. Dlatego właśnie gracze z całego świata postanowili stworzyć petycję i skłonić EA do wycofania tej zmiany lub by była możliwość ustawienia sposobu działania Squadów na serwerze(tak jak to ma miejsce np. z nowym systemem min)

Osoby zainteresowane zapraszam do podpisywania się oraz dyskutowania na naszym forum.

Petycja
Dyskusja na forum
Ogłoszono kilka nowości, jakie ujrzymy grając, w nadchodzącą wersję 1.3 Na pierwszy ogień idzie nowy tryb gry CO-OP. Tryb ten pozwoli na grę z botami oraz ludźmi jednocześnie, zarówno po sieci lokalnej jak i w Internecie. Co prawda gracze prosili o nowe grywalne tryby multiplayer(w końcu BF2 to gra sieciowa) ale darowanemu trybowi…

Żeby uszczęśliwić nas jeszcze bardziej dodana zostanie nowa funkcja dla Commandera. Od wersji 1.3 będzie mógł on zsyłać na mapę pojazdy – tak jak dotychczas skrzynie z zaopatrzeniem. Nie wiadomo jeszcze czy możliwość ta ograniczy się do jeepów czy też będzie brak jakichkolwiek ograniczeń, ale gracze już wynajdują zastosowania dla nowej funkcji. Póki, co najpopularniejsze pomysły to zrzucanie pojazdów na głowę wrogiego snajpera oraz wspieranie kamperów na wrogim lotniskowcu. Macie jakieś inne świetne pomysły? Zapraszam do komentowania!

Zapowiedziano również poprawienie pewnych błędów. Na pierwszy ogień idą:
- kasowanie listy banów po awarii serwera (to ucieszy adminów)
- wyświetlanie przyjaznych pojazdów jako cele (to ucieszy pilotów samolotów)
- namierzanie przyjaznych pojazdów(to ucieszy wszystkich pilotów)
- błędne działanie rankingu w przypadku długiej gry na serwerze(to ucieszy statsiarzy)

Zapewniono również, że to nie koniec(pamiętajmy o ilości błędów spowodowanych wersją 1.2 – wysoko postawiona poprzeczka) i panowie z EA ciężko pracują by wydać jak najlepszy patch przygotowujący wydanie kolejnego Booster Packa Armored Fury


Tydzień temu mieliśmy okazję obserwować finałową walkę w Polish Championships 2006. Drużyny odpoczęły i nabrały dystansu do turnieju. Jest to chyba dobry moment, aby zapytać jak było, co było źle no i co teraz? Na moje pytania odpowiedzieli liderzy zwycięskich drużyn. Zapraszam do dalszej części, w której to przeczytacie wypowiedzi Ethana, Javo oraz Kaspara.
General Battlefield: 2
13:05 18-04-2006
General Battlefield: 2
Okres świąteczny dla niektórych z nas był czasem spokoju wyciszenia i zabawy, lecz nie wszyscy na scenie oddawali się słodkiemu lenistwu. Klan PL4FC i sekcja PRGK-42 multiklanu PRGK po długich rozważaniach i pertaktacjach doszły do wspólnego wniosku, iż nawiązanie współpracy może im jedynie pomóc. Zaplecze techniczne i doświadczenie PRGK-42, oraz młodość i zapał PL4FC może przynieść jedynie dobre efekty.
Klan PRGK jest jednym z pierwszych klanów grających w battlefielda, posiada duże tradycje i doświadczenie turniejowe. Natomiast PL4FC jest to obecnie największy klan 4FUN w Polsce. Warto wspomnieć że takie połączenie stworzyło jedyny klan, który posiada sekcje walczące na mapach CQ16 i CQ32, do tego posiadający sekcję 4FUN, która prowadzi szkolenie młodych graczy, co dla nie mogących sprostać wymogom czasowym jest alternatywnym rozwiązaniem. Obecna liczna graczy wynosi około 80 osób i ciągle rośnie.
PL4FC nadal zamierza pozyskiwać młodych, niedoświadczonych graczy i wpajać im kulturę gry i zasady teamplay, natomiast ci z nich, którzy uznają, że chcieliby sprawdzić się w meczach klanowych i róznego rodzaju turniejach czy ligach, otrzymają tę mozliwośc poprzez udział w sekcji CQ 32, która właśnie rusza i debiutuje w Open Cup CQ 32. W planach są również kolejne sekcje, jak na przykład druga sekcja BF2 CQ 16, czy FH2 (oczywiście za wcześnie, by o tym mówić, gdy nie ma jeszcze FH2).

Zródło: http://forum.prgk.net/, http://www.4funpl.fora.pl/

by 90s i est_pl

Wczoraj o godzinie 20:30 został rozegrany ostatni mecz w turnieju Polish Championships 2006. Finał pomiędzy drużynami Team Wilda oraz VooDoo był z pewnością dużym wydarzeniem dla całej sceny oraz został także świetnym towarem do wypromowania radia dla graczy - Headshot. Transmisję z meczu na żywo poprowadził jason.paury, a zapis tego wydarzenia możecie pobrać z tego adresu.
Mecz finałowy był bardzo eksyctujący i zacięty, ale co tu dużo pisać... posłuchajcie transmisji!

Turniej Polish Championships 2006 wygrał główny faworyt Team Wilda, pokonując w finale VooDoo - 290 : 74.
Mapy: Dragon Valley (118:74) oraz Mashtuur City (172:0)

Końcowa klasyfikacja:
Team Wilda
VooDoo Multigaming Team
Fear Factory ATI

Wszystkie drużyny, które stanęły na podium zapewniły sobie wyjazd do Niemiec na BFCON06. Także bardzo atrakcyjne nagrody rzeczowe w postaci m.in. kart dźwiękowych X-Fi, procesorów Intel, padły łupem wyżej wymienionych zespołów.

Gratulacje!!
Wraz z oficjalnym potwierdzeniem produkcji kolejnego Battlefield’a – 2142 EA ogłosiło, iż trwają prace nad nowym patchem do Battlefield’a 2 co jakimś większym zaskoczeniem nie było. Jednak jak dotąd nie było żadnych informacji na temat zawartości patcha 1.3. Pomijam oczywiście zapewnienia, że chłopaki ciężko pracują a sam patch wprowadzi zmiany od dawna oczekiwane przez graczy. Jednym słowem zwykła propagandowa gadka ;]

I nic pewnie by się nie działo gdyby nie ciekawość graczy, którzy przeczesują Internet. Bowiem w taki oto sposób dzięki stronie „śledzącej” serwery natrafiono na tą oto ciekawostkę:



Dla mniej obeznanych w ustawieniach serwerów podpowiedź - Gametype. Widzimy, bowiem, że serwer działa w innym trybie rozgrywki! Czyżby, więc do znanego już Conquest’a dołączyć miał właśnie ten tryb? Całkiem możliwe! Oczywiście już trwają dyskusje na temat sensowności umieszczania trybu gry „ludzie kontra boty” w grze multiplayer ale co tam ;] Grunt, że coś nowego!
General Battlefield: 2
17:17 28-03-2006
General Battlefield: 2
Jeszcze dziś koło godziny 18.00 wydany zostanie patch 1.22. Nie było by w tym nic dziwnego - wszak to nie pierwszy - gdyby nie to, że w przeciwieństwie do poprzednich nie był zapowiadany. Jedynie odliczanie w EA Downloaderze uchroniło graczy od wielkiego zaskoczenia.

Czytelnicy Battlefield.pl jako pierwsi poznają oficjalną listę zmian. Oto ona:

-Poprawiono stabilność serwerów
-Poprawiono sterowanie helikopterem sił europejskich „Tiger”
-Zwiększono czas potrzebny do osiągnięcia maksymalnej celności w momencie położenia się dla broni supportera (to powinno ukrócić plagę „skoczków” supporterów)
-Dostosowano rozrzut MG36 i PKM względem innych broni supportera
-Zwiększono szybkostrzelność P90 z 600 pocisków na minutę do 900
-Poprawiono błąd namierzania przez wieże wiertnicze (to już rzekomo naprawiono w 1.21…)
-Poprawiono błędy na mapach Dragon Valley, Strike at Karkand oraz Great Wall

Pozostaje czekać i mieć nadzieję, że tym razem nie pojawią się nowe problemy i błędy. Czego Wam i sobie gorąco życzę

Edit:

Znów jako pierwsi. Oto i patch 1.22 :
Patch 1.22

W PC06 trwa decydująca faza play-off. W drabince wygranych znamy już półfinalistów, a tym samym zapewniły sobie miejsce w TOP3 i wyjazd na Lan do Niemiec - BFCON06. W drabince przegranych cały czas toczą się zacięte walki o szansę gry w finale. Przypominam, że faza play-off jest rozgrywana na zasadzie double-elimination, tzn. że drużyna odpada z turnieju dopiero po drugiej przegranej.

DRABINKA WYGRANYCH:
II runda
Team Wilda vs Team Wilda II - 550:0
Voodoo vs FF.ATI - 33:396

III runda
Team Wilda vs FF.ATI

DRABINKA PRZEGRANYCH:
I runda
HardAttack vs PRGK-42 - 206:238
KGW vs enclave - 24:580
CQF vs SOF - 130:412
spam vs FSPQR - 272:30

II runda (mecze zostaną rozegrane dzisiaj)
PRGK-42 vs enclave
SOF vs spam

III runda
PRGK-42 / enclave vs Wilda II
SOF / spam vs Voodoo
General Battlefield: 2
23:17 20-03-2006
General Battlefield: 2
Dziś ekipa znana jako Snoken Productions udostępniła drugą część Mine. Właściwie to powinno wystarczyć aby zachęcić Was do pobrania filmiku Jeśli jednak ktoś nie słyszał o filmie "Mine" to już informuję. Jest to zbiór skeczy i parodii odgrywanych w naszym ulubionym Battlefield 2 Druga część trwa około 20 minut i zajmuje ponad 180 MB. Zapewniam jednak, że warto obejrzeć. Cóż ujrzymy w kontynuacji? Parodie Słonecznego Patrolu, bajki o strusiu pędziwietrze kojocie oraz oryginalną edycje Idola 2006 (Moim zdaniem ta wersja jest dużo lepsza od telewizyjnej ) Na zachętę kilka screenów:



Linki:
www.bf3.se
www.filecloud.com
www.unionen.se

Na wszelki wypadek gdyby ktoś nie oglądał pierwszej części, link:
Mine
General Battlefield: 2
12:41 19-03-2006
General Battlefield: 2

Po zakończeniu fazy grupowej przyszedł moment na rozegranie play-off. Do finałowej rozgrywki przeszło 12 drużyn, z czego 4 zespoły weszły w skład koszyka przegranych. W drabince wygranych odbyły się 4 mecze. 3 z nich zakończyły się wyraźnym zwycięstwem faworytów, a ostatni nie lada niespodzianką. Tą niespodzianką była wygrana Team Wilda II nad jednym z faworytów do zwycięstwa w turnieju team enclave. Jednak zaletą systemu double elimination jest to, że aby odpaść z turnieju trzeba ponieść dwie porażki i tym samym enclave ma jeszcze szanse na dotarcie do finału.

Drabinka wygranych:
Mapy: Kubra Dam, Dragon Valley
FF.ATI vs FSPQR - 663:0
PRGK-42 vs Wilda - 0:645
Voodoo vs SOF - 551:22
Wilda II vs enclave - 283:105

Następne mecze w drabince wygranych:
Wilda vs Wilda II oraz Voodoo vs FF.ATI

Drabinka przegranych:
Mapy: Daqing Oilfields, Gulf of Oman
HardAttack vs PRGK-42
KGW vs enclave
CQF vs SOF
spam vs FSPQR

Następne mecze w drabince przegranych:
HardAttack / PRGK-42 vs KGW / enclave
CQF / SOF vs spam / FSPQR
[1]      «      6   |   7   |   8   |   9   |   10   |   11   |   12   |   13   |   14   |   15   |   16      »      [24]